eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. Rozbudowa budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Opole Lubelskie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. Rozbudowa budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim
Numer ogłoszenia: 106651 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61049 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. brak, tel. 81 827 72 01, faks 81 827 72 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. Rozbudowa budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obiekt będący przedmiotem nadzoru inwestorskiego jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A/448, a inwestycja pn. Rozbudowa budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, powierza się osobie lub zespołowi osób posiadających następujące uprawnienia budowlane w specjalnościach: 1. konstrukcyjno-budowlanej (koordynator), 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4. telekomunikacyjnej. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25, 26 i (27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. Ad 1. Zakres robót w stosunku do których inspektor nadzoru inwestorskiego pełni swoją funkcję w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator): a) Roboty budowlane w tym: - Prace rozbiórkowe, - Fundamenty, w tym palowanie fundamentów, - Ściany (w tym winda osobowa), - Zbrojenie budynku (stropy, schody), - Ścianki działowe, - Dach - konstrukcja i pokrycie, - Stolarka, - Tynki i wykładziny wewnętrzne, - Podłoża i posadzki, - Docieplenie elewacji, b) Kotłownia - roboty budowlane c) Zagospodarowanie terenu przy budynku (w tym place, drogi, chodniki i ogrodzenia oraz mała architektura) d) Wyposażenie sali kinowej - fotele kinowe, demontaż i ponowny montaż urządzeń sceny. Do zadań inspektora nadzoru (koordynatora) należą m.in.: 1) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno prawnych wraz z dziennikiem budowy, 2) złożenie oświadczenia o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru, o którym mowa w art. 41 ust. 4 pkt 2 ustawy Prawo budowlane, 3) organizowanie i prowadzenie przynajmniej raz w miesiącu narad technicznych przy udziale wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego wraz ze sporządzeniem protokółów z narad i przekazaniem tego protokółu stronom. Celem tych narad będzie przegląd osiągniętego postępu robót, przegląd harmonogramów rzeczowo- finansowych i planów odnośnie dalszej realizacji, stanu załogi, sprzętu, bezpieczeństwa, wyposażenia, dostaw materiałów, płatności, obecnych i przewidywanych trudności, powiązań z Podwykonawcami, wzajemnych roszczeń ze szczególnym uwzględnieniem kosztów, które mogłyby spowodować przekroczenie kwoty kontraktowej, itp, 4) reprezentowanie zamawiającego na budowie poprzez egzekwowanie zgodności prowadzonych robót budowlano-montażowych z: - założonym harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót, - decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót w szczególności z pozwoleniem na budowę oraz decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru, - projektem budowlanym i wykonawczym, - obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, - założeniami finansowymi umowy na roboty budowlano-montażowe, ze szczególnym uwzględnieniem wykonania pełnego zakresu robót w ramach zawartej umowy, 5) Informowanie Zamawiającego na bieżąco w formie pisemnej o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach związanych z realizacją umowy, a w szczególności w zakresie terminowej realizacji robót, 6) regularne sprawdzanie postępu robót na budowie, jakości i ilości ich wykonania i stosowanych materiałów oraz wszystkich innych działań wykonawcy robót budowlanych w aspekcie zobowiązań wynikających z umowy, 7) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i formalnych w trakcie realizacji zadania (inwestycji), 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz kontrola usunięcia stwierdzonych wad, 9) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dot. usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów dot. prowadzonych badań, wpisów dot. stosowanych materiałów oraz dowodów dopuszczenia ich do obrotu w budownictwie, 10) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek lub ponownego wykonania prac wykonanych wadliwie, a także wstrzymania robót w przypadku zagrożenia lub wystąpienia niezgodności z projektem lub pozwoleniem budowlanym i pozwoleniami Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót, 11) akceptowanie lub odrzucenie proponowanych przez Wykonawcę robót, materiałów przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji inwestycji w zakresie ich zgodności ze specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i umową na roboty budowlano-montażowe, 12) sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności świadectw jakości, wyników badań stosowanych materiałów przez Wykonawcę przy realizacji robót oraz zapobieganie zastosowaniu materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania, udział w próbach technicznych oraz rozruchu technologicznym inwestycji, 13) kontrola i sprawdzanie na bieżąco systematycznie (cyklicznie) prowadzonej przez kierownika budowy dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich (warunek zapisany w pozwoleniu Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót), 14) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych, - weryfikacja rzeczowa i finansowa (ze stanem faktycznym) przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kosztorysów, 15) wstrzymanie prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 16) nadzór nad prawidłowością prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót oraz gromadzenie i przechowywanie wszystkich dokumentów budowy. 17) kontrola Wykonawcy robót w zakresie przestrzegania przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska, 18) organizowania, przeprowadzania i dokonania wraz z Zamawiającym, po jego uprzednim zawiadomieniu czynności odbiorów częściowych i końcowego dla poszczególnych rodzajów wykonywanych robót budowlanych od wykonawcy robót budowlanych i odbioru końcowego a w szczególności: - sprawdzenia gotowości do odbioru,- przeprowadzenia odbiorów częściowych i końcowego oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, - sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej (między innymi zawierającej: oryginał Dziennika Budowy, pełną dokumentację zgromadzoną w trakcie realizacji inwestycji np.: uzgodnienia, badania, protokoły, oświadczenia wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą) i przekazanie Zamawiającemu, - współpraca z projektantem w ramach nadzoru autorskiego - sprawdzanie posiadanych kwalifikacji i uprawnień do prowadzenia prac budowlano-montażowych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót, 19) Inspektor nadzoru jest konsultantem Zamawiającego w zakresie podejmowanych decyzji technicznych związanych z realizacją robót budowlanych, a polegających na kontroli zaawansowania robót, stosowanej technologii, innych możliwościach wykonania robót z zastosowaniem równoważnych materiałów i rozwiązań systemowych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej; 20) W zakresie nadzoru inwestorskiego do obowiązków Inspektora nadzoru należy podejmowanie decyzji związanych z realizacją robót zgodnie z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi wraz z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi do projektów niewymagającymi opracowania rysunków, wykonywania obliczeń, wykazów, itp. o ile przedmiotowe zmiany nie zwiększą kosztów budowy. W przypadku konieczności podjęcia decyzji zwiększających koszty budowy należy to uzgodnić z Zamawiającym, określenia zmian istotnych bądź nieistotnych do projektu budowlanego i potwierdzenia ich przez projektanta 21) udział w kontrolach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie budowy. 22) uzgadnianie zmian harmonogramu rzeczowo-finansowo-czasowego realizacji zadania (inwestycji) i planu płatności w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 23) egzekwowanie od Wykonawcy robót rozliczeń rzeczowo - finansowych i weryfikowanie ich łącznie z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia, 24) sprawdzanie pod względem merytorycznym protokołów odbioru elementów (finansowych) wystawionych przez Wykonawcę robót na podstawie faktycznie wykonanych robót, udział w czynnościach przekazywania użytkownikowi materiałów i urządzeń pochodzących z odzysku, 25) ścisła współpraca z Zamawiającym (w tym szczególnie z wydziałem Inwestycji Planowania i Rozwoju oraz wydziałem Integracji Europejskiej i Promocji) i dostarczanie wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących rozliczeń, 26) dokonanie końcowego rozliczenia rzeczowo-finansowego robót budowlano-montażowych, 27) Inspektor nadzoru uczestniczyć będzie w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje wymienione w umowie o dofinansowanie ze środków unijnych, udostępniał będzie dokumenty z realizacji kontraktu i udzielał koniecznych wyjaśnień. 28) okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlano-montażowe będzie trwał 36 m-cy liczony od dnia wystawienia protokółu ostatecznego robót, 29) Inspektor nadzoru zorganizuje i dokona przeglądu w ramach rękojmi i gwarancji raz w ciągu roku, powiadamiając o tym przeglądzie Zamawiającego oraz sporządzi każdorazowo protokół i przekaże go Zamawiającemu. 30) Inspektor nadzoru wezwie Wykonawcę do usunięcia wad i usterek oraz będzie nadzorował prace Wykonawcy robót związane z usunięciem wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji w obecności Zamawiającego i dokona odbioru robót związanych z usuwaniem wad i usterek oraz sporządzi protokół, 31) przed upływem okresu rękojmi i gwarancji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Inspektor nadzoru dokona przeglądu pogwarancyjnego wykonanych robót. Powyższe dokumenty dostarczy Zamawiającemu wraz ze sprawozdaniem ostatecznym, 32) Inspektor nadzoru (koordynator) składa Zamawiającemu raz w miesiącu raport z realizacji robót oraz koordynuje pracą pozostałych inspektorów nadzoru (branżowych) Ad 2. Zakres nadzoru robót dla inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: a) Wewnętrzne instalacje sanitarne (wod.-kan., gaz, c.o., c.w.u.), b) Kotłownia roboty technologiczne, c) Przyłącza wod.-kan., d) Instalacje wentylacyjne (wentylacja i klimatyzacja). Ad 3. Zakres nadzoru robót dla inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: a) Instalacja elektryczna (w tym odgromowa, oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne), b) Monitoring i zabezpieczenia przeciwpożarowe (SAP, CCTV, SSWIN), c) Instalacja oświetlenia scenicznego, d) przyłącz energetyczny Ad 4. Zakres nadzoru robót dla inspektora w specjalności telekomunikacyjnej: a) Instalacja telefoniczna i komputerowa, b) Instalacja nagłośnienia (sali kinowej i sali tanecznej), c) Kinotechnika (projekcja 35 mm, projekcja cyfrowa 2D). Inspektor zapewni nadzór oraz kontrolę osiągnięcia odpowiednich parametrów akustycznych nagłośnienia Sali kinowej i tanecznej budynku kina, udział w testach akustycznych oraz nadzór nad dostawą, montażem i uruchomieniem aparatury projekcyjnej. Wykonawca usługi: 1) będzie dysponować kadrą wysokokwalifikowanych specjalistów, zapewniając nadzór inspektorów nadzoru w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej oraz zapewni ciągłość i skuteczność nadzoru na terenie budowy. 2) Koordynator (inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), będzie dostępny (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie dokonując zmiany w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Zamawiający wymaga by Wykonawca, przed złożeniem oferty, szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową i przetargową na roboty budowlane pod nazwą Rozbudowa budynku kina Opolanka w Opolu Lubelskim (nr sprawy: IPR.341/21/10), dostępną na tej samej stronie internetowej Zamawiającego, na której znajduje się niniejsza specyfikacja oraz w godzinach przyjęć interesantów w Wydziale Inwestycji, Planowania i Rozwoju pok. 217 lub 219 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8oo do 14oo. UWAGA: Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu budowy. Za roboty niewykonane nie przysługuje wynagrodzenie, chociażby były objęte SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa VII: Kultura, Turystyka i Współpraca Międzyregionalna. Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI, ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92114,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.