Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Gorlice: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń-kursów dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 w ramach projektu pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego
z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy.
Numer ogłoszenia: 106617 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń-kursów dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 w ramach projektu pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/kursów w ramach projektu pn. Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenia personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Powiat Gorlicki. Przedmiotem zamówienia objęte są osoby pełnoletnie, zatrudnione w Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 (72 osoby). Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń: I pomoc przedmedyczna, geriatryczna Komunikacja z osobą starszą, Muzykoterapia: nauka gry na keyboardzie, Techniki relaksacyjne, psychoterapia i arteterapia dla osób z demencją, Walka ze stresem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), której członkowie muszą posiadać kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj.: - I pomoc przedmedyczna, geriatryczna - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe o specjalności medycznej lub studia podyplomowe z tego zakresu, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie kierunkowe o specjalności medycznej, posiadająca aktualne uprawnienia w zakresie udzielania I pomocy przedmedycznej, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu. - muzykoterapia, nauka gry na kybordzie - minimum 1 osoba, wykształcenie wyższe muzyczne, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu nauki gry kybordzie. - komunikacja z osobą starszą- 1 osoba - wykształcenie wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, . - walka ze stresem - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie wyższe w kierunku psychologii, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem szkolenia. - techniki relaksacyjne, psychoterapia i arteterapia dla osób z demencją - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe z tego zakresu, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych z terapii zajęciowej - wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z tego zakresu, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem szkolenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta na formularzu ofertowym wypełniona i podpisana przez wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2)Tabela rzeczowo-finansowa wypełniona i podpisana przez wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1.a) do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień warunków umowy w zakresie łącznej wartości umowy następuje w przypadku przystąpienia do poszczególnych szkoleń/kursów mniejszej niż określona-maksymalna liczba uczestników, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem niestawienia się kandydata na szkolenie/kurs, przerwania uczestnictwa (np. z powodu choroby), rezygnacji, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość uczestników, która rozpoczęła dane szkolenie/kurs w oparciu o cenę jednostkowa brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok.309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok.1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Przebudowa drogi gminnej nr 270523K polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Bystra
- Rozbudowa sieciowej pompowni ścieków w Kobylance
- ROZBUDOWA DW NR 977 ODCINEK 225 KM 1+164.00 - KM 1+215.55 WRAZ Z ROZBUDOWĄ ODWODNIENIA ORAZ BUDOWĄ, PRZEBUDOWĄ I ZABEZPIECZENIEM SIECI UZBROJENIA TERENU W CIĄGU UL. STRÓŻOWSKIEJ W GORLICACH
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC: KOCHANOWSKIEGO BOCZNA, SPACEROWA I ŁOKIETKA BOCZNA 3 W GORLICACH, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.