eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń-kursów dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 w ramach projektu pnPoprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Gorlice: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń-kursów dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 w ramach projektu pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy.
Numer ogłoszenia: 106617 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń-kursów dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 w ramach projektu pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/kursów w ramach projektu pn. Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenia personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Powiat Gorlicki. Przedmiotem zamówienia objęte są osoby pełnoletnie, zatrudnione w Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 (72 osoby). Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń: I pomoc przedmedyczna, geriatryczna Komunikacja z osobą starszą, Muzykoterapia: nauka gry na keyboardzie, Techniki relaksacyjne, psychoterapia i arteterapia dla osób z demencją, Walka ze stresem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), której członkowie muszą posiadać kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj.: - I pomoc przedmedyczna, geriatryczna - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe o specjalności medycznej lub studia podyplomowe z tego zakresu, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie kierunkowe o specjalności medycznej, posiadająca aktualne uprawnienia w zakresie udzielania I pomocy przedmedycznej, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu. - muzykoterapia, nauka gry na kybordzie - minimum 1 osoba, wykształcenie wyższe muzyczne, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu nauki gry kybordzie. - komunikacja z osobą starszą- 1 osoba - wykształcenie wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, . - walka ze stresem - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych - wykształcenie wyższe w kierunku psychologii, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem szkolenia. - techniki relaksacyjne, psychoterapia i arteterapia dla osób z demencją - minimum 2 osoby, w tym: 1 osoba do zajęć teoretycznych - wykształcenie wyższe z tego zakresu, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem kursu, 1 osoba do zajęć praktycznych z terapii zajęciowej - wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z tego zakresu, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów o tematyce związanej z przedmiotem szkolenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym wypełniona i podpisana przez wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2)Tabela rzeczowo-finansowa wypełniona i podpisana przez wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1.a) do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień warunków umowy w zakresie łącznej wartości umowy następuje w przypadku przystąpienia do poszczególnych szkoleń/kursów mniejszej niż określona-maksymalna liczba uczestników, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem niestawienia się kandydata na szkolenie/kurs, przerwania uczestnictwa (np. z powodu choroby), rezygnacji, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość uczestników, która rozpoczęła dane szkolenie/kurs w oparciu o cenę jednostkowa brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok.309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok.1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.