eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa do sprzętu medycznego i laboratoryjnego z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na pakiety1) Pakiet nr 1 - Sprzęt do odzyskiwania utraconych funkcji chodu, 2) Pakiet nr 2 - Kabina UGUL, 3) Pakiet nr 3 - Przystawka cefalometryczna d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Warszawa: Dostawa do sprzętu medycznego i laboratoryjnego z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Sprzęt do odzyskiwania utraconych funkcji chodu, 2) Pakiet nr 2 - Kabina UGUL, 3) Pakiet nr 3 - Przystawka cefalometryczna do aparatu pan tomograficznego PROMAX firmy Planmeca, 4) Pakiet nr 4 - Mikroskop odwrócony, 5) Pakiet nr 5 - Mikroskop, 6) Pakiet nr 6 - Mikroskop odwrócony. AEZ/S-088/2010
Numer ogłoszenia: 106563 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do sprzętu medycznego i laboratoryjnego z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Sprzęt do odzyskiwania utraconych funkcji chodu, 2) Pakiet nr 2 - Kabina UGUL, 3) Pakiet nr 3 - Przystawka cefalometryczna do aparatu pan tomograficznego PROMAX firmy Planmeca, 4) Pakiet nr 4 - Mikroskop odwrócony, 5) Pakiet nr 5 - Mikroskop, 6) Pakiet nr 6 - Mikroskop odwrócony. AEZ/S-088/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dostawę sprzętu medycznego i laboratoryjnego z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Sprzęt do odzyskiwania utraconych funkcji chodu, 2) Pakiet nr 2 - Kabina UGUL, 3) Pakiet nr 3 - Przystawka cefalometryczna do aparatu pan tomograficznego PROMAX firmy Planmeca, 4) Pakiet nr 4 - Mikroskop odwrócony, 5) Pakiet nr 5 - Mikroskop, 6) Pakiet nr 6 - Mikroskop odwrócony. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.6. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa zaoferowanego urządzenia pod wskazany adres, 2) jego instalacja i uruchomienie, 3) przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez Kierownika jednostki organizacyjnej WUM, (dla której urządzenie jest przeznaczone), pracowników w zakresie obsługi urządzenia, 4) przekazanie urządzenia Użytkownikowi potwierdzone podpisaniem protokołu przekazania i odbioru, 5) miejsce dostawy: Lp Pakiet nazwa i adres jednostki symb jedn nazwa urządzenia ilość 1 Nr 1 Zakład Rehabilitacji ul. Solec 57, 00-424 Warszawa 2F1 Sprzęt do odzyskiwania utraconych funkcji chodu 4 2 Nr 2 Zakład Rehabilitacji ul. Solec 57, 00-424 Warszawa 2F1 Kabina UGUL 1 3 Nr 3 Zakład Radiologii Stomatologicznej ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa 1S19 Przystawka cefalometryczna do aparatu pantomograficznego PROMAX firmy Planmeca 1 4 Nr 4 Katedra i Zakład Medycyny Rodzinnej ul. Banacha 1a, blok F, 02-097 Warszawa 1MH Mikroskop odwrócony 1 5 Nr 5 Zakład Immunologii ul. Banacha 1a, blok F, 02-097 Warszawa 1M19 Mikroskop 1 6 Nr 6 Katedra i Klinika Dermatologiczna ul. Banacha 1a, blok F, 02-097 Warszawa 1M4 Mikroskop odwrócony 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.11.00.00-4, 38.51.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa pok. 317.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Pakiet nr 1 - Sprzęt do odzyskiwania utraconych funkcji chodu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pakiet nr 1 - Sprzęt do odzyskiwania utraconych funkcji chodu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Pakiet nr 2 - Kabina UGUL,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Pakiet nr 2 - Kabina UGUL,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Pakiet nr 3 - Przystawka cefalometryczna do aparatu pan tomograficznego PROMAX firmy Planmeca,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Pakiet nr 3 - Przystawka cefalometryczna do aparatu pan tomograficznego PROMAX firmy Planmeca,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) Pakiet nr 4 - Mikroskop odwrócony,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Pakiet nr 4 - Mikroskop odwrócony,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5) Pakiet nr 5 - Mikroskop,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5) Pakiet nr 5 - Mikroskop,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6) Pakiet nr 6 - Mikroskop odwrócony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6) Pakiet nr 6 - Mikroskop odwrócony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.