eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślemień › Modernizacja drogi gminnej - rolniczej Do Łobody w Koconiu w Gminie Ślemień



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Ślemień: Modernizacja drogi gminnej - rolniczej Do Łobody w Koconiu w Gminie Ślemień
Numer ogłoszenia: 106448 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ślemień, Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslemien.ig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej - rolniczej Do Łobody w Koconiu w Gminie Ślemień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej - rolniczej Do Łobody w Koconiu w gminie Ślemień o długości 800 mb. i szerokości 2,5 . W ramach prac przewiduje się wykonanie warstwy z kruszywa naturalnego - pospółka naturalna uwałowana i zagęszczona - grubość warstwy 30 cm. Wykonanie warstwy na całej długości i szerokości z kruszywa łamanego tj. tłucznia warstwa zagęszczona - grubość warstwy 15 cm. Następnie wykonanie powierzchniowego utrwalania grysem. Odwodnienie drogi to rowy odwadniające, przepusty poprzeczne przez korpus drogowy jaki i przepusty na zjazdach na pola oraz przepust okularowy przez potok

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Dokumenty podmiotowe: 9.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.1.2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych). 9.1.3.Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9.1.4.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji 9.2.Dokumenty przedmiotowe 9.2.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wraz ze szczegółowym kosztorysem) 9.2.3.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej umowy 9.2.5.Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy. 9.3.Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą 9.3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 9.1.1. Składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 9.3.1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 9.3.1.2. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 9.3.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3.3.Dokumenty, o których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 9.4.Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert: 9.4.1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum (umowy spółki cywilnej) w sposób nie budzący wątpliwości określa: a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę i wykonanie zamówieniach, b) zasady reprezentacji (ustanowiony pełnomocnik - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium - wyłącznie, gdy wadium wnoszone zostaje w pieniądzu), c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, d) czas trwania umowy 9.4.2.Nie dopuszcza się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1., w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9.4.3.W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum lub spółkę cywilną, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów. 9.4.4.Załączone do oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslemien.ig.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień 430.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień 430 pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: modernizacja drogi dotowana w części przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.