eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych polegających na wymianie lub uzupełnieniu szyb oraz wymianie płyt poliwęglanowych znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych polegających na wymianie lub uzupełnieniu szyb oraz wymianie płyt poliwęglanowych znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 106438 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49715 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowski Organizator Komunalny, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6888630, 6888631, faks 14 6888631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych polegających na wymianie lub uzupełnieniu szyb oraz wymianie płyt poliwęglanowych znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Wymianę uszkodzonych lub uzupełnienie brakujących szyb wykonanych ze szkła bezpiecznego klejonego o grubości minimum 6 mm, o maksymalnych wymiarach 120 cm x 200 cm. Ilość szyb do wymiany lub uzupełnienia w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 30 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 40 sztuk. 2) Wymianę uszkodzonych lub uzupełnienie brakujących szyb wykonanych ze szkła hartowanego grubości minimum 8 mm, o maksymalnych wymiarach 100 cm x 200 cm. Ilość szyb do wymiany lub uzupełnienia w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 8 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 10 sztuk. 3) Wymianę uszkodzonych płyt poliwęglanowych wykonanych z poliwęglanu litego UV o grubości minimum 6 mm, o maksymalnych wymiarach 100 cm x 200 cm. Ilość płyt do wymiany w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 15 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 20 sztuk. 4) Wymianę uszkodzonych płyt poliwęglanowych wskazanych (dostarczonych) przez zamawiającego. Ilość płyt do wymiany w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 10 sztuk z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 20 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTE Jakub Krogulski, Siedliska 115C, 33-172 Siedliska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33739,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.