To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych polegających na wymianie lub uzupełnieniu szyb oraz wymianie płyt poliwęglanowych znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 106438 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49715 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowski Organizator Komunalny, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6888630, 6888631, faks 14 6888631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych polegających na wymianie lub uzupełnieniu szyb oraz wymianie płyt poliwęglanowych znajdujących się na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) Wymianę uszkodzonych lub uzupełnienie brakujących szyb wykonanych ze szkła bezpiecznego klejonego o grubości minimum 6 mm, o maksymalnych wymiarach 120 cm x 200 cm. Ilość szyb do wymiany lub uzupełnienia w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 30 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 40 sztuk. 2) Wymianę uszkodzonych lub uzupełnienie brakujących szyb wykonanych ze szkła hartowanego grubości minimum 8 mm, o maksymalnych wymiarach 100 cm x 200 cm. Ilość szyb do wymiany lub uzupełnienia w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 8 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 10 sztuk. 3) Wymianę uszkodzonych płyt poliwęglanowych wykonanych z poliwęglanu litego UV o grubości minimum 6 mm, o maksymalnych wymiarach 100 cm x 200 cm. Ilość płyt do wymiany w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 15 sztuk o powyższych wymiarach z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 20 sztuk. 4) Wymianę uszkodzonych płyt poliwęglanowych wskazanych (dostarczonych) przez zamawiającego. Ilość płyt do wymiany w okresie obowiązywania zamówienia - minimalny gwarantowany zakres zamówienia: 10 sztuk z możliwością zastosowania prawa opcji i rozszerzenia zamówienia maksymalnie do 20 sztuk.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTE Jakub Krogulski, Siedliska 115C, 33-172 Siedliska, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33739,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31800,00
Oferta z najniższą ceną: 31800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34240,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży do mikrotomu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa Mediateki wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Wymiana urządzeń pomiarowych - wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach zarządzanych przez MZB w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.