eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2007-2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10631

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Świdnik: remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2007-2008 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Świdnik, do kontaktów: Mariusz Leniak, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, fax 081 751 76 08, e-mail: zampub@swidnik.umgov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.swidnik.tensoft.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2007-2008. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Świdnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest: a)wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych (ulic, chodników, placów) na terenie Gminy Miejskiej Świdnik na łącznej powierzchni ok. 1000 m2. b)remont nawierzchni ulic, chodników, schodów terenowych wykonanych z elementów betonowych takich jak: płyty betonowe 35x35 cm, 50x50 cm, betonowej kostki brukowej (grubości 6 i 8 cm), trylinki itp. o łącznej powierzchni ok. 500 m2. Ponadto w ramach tego zadania realizowany będzie remont elementów betonowych takich jak krawężniki, obrzeża, ścieki betonowe oraz regulacja pionowa włazów kanałowych. c)odnowienie cienkowarstwowego oznakowania poziomego dróg o łącznej powierzchni ok. 3920 m2. d)remont istniejącego oraz ustawianie nowego oznakowania pionowego na ulicach Gminy Miejskiej Świdnik. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zadania obejmuje : a)wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych (ulic, chodników, placów) na terenie Gminy Miejskiej Świdnik na łącznej powierzchni ok. 1000 m2. b)remont nawierzchni ulic, chodników, schodów terenowych wykonanych z elementów betonowych takich jak: płyty betonowe 35x35 cm, 50x50 cm, betonowej kostki brukowej (grubości 6 i 8 cm), trylinki itp. o łącznej powierzchni ok. 500 m2. Ponadto w ramach tego zadania realizowany będzie remont elementów betonowych takich jak krawężniki, obrzeża, ścieki betonowe oraz regulacja pionowa włazów kanałowych. c)odnowienie cienkowarstwowego oznakowania poziomego dróg o łącznej powierzchni ok. 3920 m2. d)remont istniejącego oraz ustawianie nowego oznakowania pionowego na ulicach Gminy Miejskiej Świdnik. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, e)oferent wykonał wcześniej roboty remontowe podobne do przedmiotu zamówienia o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni co najmniej 2.000 m2 lub wartości co najmniej 200.000 zł w przeciągu ostatnich 5 lat (2002-2006), (potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie), f)oferent wykonał wcześniej roboty remontowe podobne do przedmiotu zamówienia o nawierzchni z wibroprasowanej kostki betonowej o łącznej powierzchni co najmniej 2.000 m2 lub wartości co najmniej 200.000 zł, w przeciągu ostatnich 5 lat (2002-2006), (potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie), g)Wykonawca musi dysponować niżej wymienionym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: - walec wibracyjny samojezdny - 1 sztuki - walec ogumiony samojezdny o ciężarze minimum 10 ton - 1 sztuka - rozkładarka masy bitumicznej z możliwością układania szerokością 3 m h)Udzielą gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy na wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych, betonowych i oznakowania pionowego, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły \spełnia/nie spełnia\. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły \spełnia/nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z-1) Wypełniony formularz oferty wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym, Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: Z-2)Kopia wpłacenia wadium. Z-3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13) dokumenty uwiarygodniające oferenta: Z-3)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Z-4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z-5)Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji. Z-6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Z-7)Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Z-8)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Z-9)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z-10)Wykaz zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia (odnośnie wykonania lub remontów nawierzchni bitumicznych) wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat (2002-2006)z podaniem wielkości wykonanych lub remontowanych nawierzchni i okresu realizacji, potwierdzonych pozytywnymi dokumentami inwestorów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, wg wzoru: Lp. Nazwa zamówienia Powierzchnia naw. bitumicznej w m2 lub wartość w zł Okres realizacji Inwestor Z-11)Wykaz zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia (odnośnie wykonania lub remontu nawierzchni z kostki betonowej drobnowymiarowej) wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat (2002-2006) z podaniem wielkości wykonanych lub remontowanych nawierzchni i okresu realizacji, potwierdzonych pozytywnymi dokumentami inwestorów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, wg wzoru: Lp. Nazwa zamówienia Powierzchnia nawierzchni z kostki drobnowymiarowej betonowej m2 lub wartość w zł Okres realizacji Inwestor Z-12)Dokumenty potwierdzające . Przedstawione dokumenty uznane będą za ważne, gdy spełnią następujące warunki: -dokument musi być czytelny i opatrzony datą sporządzenia, podpisem przedstawiciela inwestora, aktualnym adresem i nr telefonu inwestora, -dokument musi jednoznacznie określać dokładną nazwę realizacji, powierzchnię oraz okres realizacji, powierzchnię wykonanej lub remontowanej nawierzchni bitumicznej i okres realizacji - dla Z-10 -dokument musi jednoznacznie określać dokładną nazwę realizacji, powierzchnię oraz okres realizacji, powierzchnię wykonanej lub remontowanej nawierzchni z kostki betonowej drobnowymiarowej i okres realizacji - dla Z-11 Jeżeli pozycje wykazu lub dokumenty potwierdzające nie będą spełniały wszystkich ww. warunków, nie będą brane po uwagę przez Zamawiającego podczas oceny ofert. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Brak, któregokolwiek z ww. dokumentów (od Z-1 do Z-12) spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania przetargowego. Z-13) Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (dokumenty potwierdzające Z-12). Z-14) Numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za wykonane roboty wraz z nazwą banku prowadzącego rachunek oferenta Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art.24 ust.2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania. II.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.Wykonawcy występujący wspólnie, dokumentują spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 10 niniejszej SIWZ oraz składają dokumenty, o których mowa w pkt. 14 SIWZ na zasadach tam określonych. 3.Każdy z Wykonawców indywidualnie przedstawia dokumenty wyszczególnione w pkt, 14 SIWZ dotyczące załączników Z-3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Brak złożenia przez jednego z Wykonawców, któregokolwiek z ww. dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania przetargowego. 4.Dokumenty wyszczególnione w pkt, 14 SIWZ dotyczące załączników Z-1, 2, 10, 11, 12, 13, 14 Wykonawcy składają wspólnie. 5.Oferta wspólna W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: -oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego -upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty -przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy - do oferty należy załączyć oświadczenie -podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 12:15, Urząd Miasta Świdnik , 21-047 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.