eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Remont drogi leśnej nr 28

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Dębnica Kaszubska: Remont drogi leśnej nr 28
Numer ogłoszenia: 106315 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leśny Dwór, Łysomiczki 2, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 8131329, 8131250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.szczecinek.lasy.gov.pl/lesnydwor/info.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej nr 28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest odtworzenie nawierzchni żwirowej o szer. 3,5m na całym odcinku drogi o długości 3000m, przy czym dodatkowo wjazd na drogę publiczną na odcinku 50m należy wykonać z płyt ażurowych prefabrykowanych typu Jombo. Wykonaniem remontu objęte są również rowy odwadniające, oraz plantowanie poboczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 700,00 zł w formach dopuszczonych przez ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177) art. 45, ust. 6..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent biorący udział w przetargu musi spełnić warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ustawy pzp). Oferent biorący udział w postępowaniu przetargowym zobowiązany jest spełnić wszystkie wymagania Zamawiającego, wyszczególnione w SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (ZUS, Urząd Skarbowy). Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenia wystawione z datą nie wcześniejszą niż ostatnie trzy miesiące od terminu wyznaczonego do składania ofert lub wg daty ważności na zaświadczeniu - oryginał lub kserokopia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument wydany lub potwierdzony o jego aktualności z datą nie wcześniejszą niż ostatnich 6 miesięcy licząc od terminu wyznaczonego do składania ofert. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z załączonym wzorem. Urządzenia, które są niezbędne do wykonania zamówienia: a) ciągnik kołowy o mocy 40 - 50KM; b) frezarka do gruntu ciągniona; c) koparki gąsienicowe (0,25m3 podsiębierna i 0,60m3); d) samochody samowyładowcze (w tym jeden o ładowności co najmniej 5t); e) samojezdna ścinarka poboczy URM; f) równiarka samojezdna o mocy co najmniej 100 KM; g) spycharki gąsienicowe o mocy co najmniej 55 KM i 100 KM; h) walec statyczny samojezdny 10t; i) walec wibracyjny samojezdny. 4) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.szczecinek.lasy.gov.pl/lesnydwor/info.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Leśny Dwór Łysomiczki 2 76-248 Dębnica Kaszubska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Leśny Dwór Łysomiczki 2 76-248 Dębnica Kaszubska Sekretariat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.