eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim i Pyrzycach oraz sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim oraz przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzyca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Stargard Szczeciński: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim i Pyrzycach oraz sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim oraz przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach
Numer ogłoszenia: 106314 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim, ul. Wojska Polskiego 19, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5787431, fax 091 5787478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stargard.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim i Pyrzycach oraz sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim oraz przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń pozostających w dyspozycji Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim w okresie trwania umowy, i są to: 1. pomieszczenia budynku przy ul. Wojska Polskiego 19 w Stargardzie Szczecińskim, 2. pomieszczenia budynku przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim, 3. pomieszczenia budynku przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach. Przedmiot zamówienia Sprzątanie i utrzymanie czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 oraz przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali (rozpoczęli i zakończyli) lub wykonują (rozpoczęli i aktualnie realizują) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, świadczone przez okres co najmniej 18 miesięcy w systemie ciągłym, dla części nr 1 i nr 2 - polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o pow. łącznej minimum odpowiednio: dla części nr 1 - o pow. 1.400 m2, dla części nr 2 - o pow. 400 m2, dla części nr 3 i nr 4 polegające na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wokół posesji - dla części nr 3 - polegające na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wokół posesji o pow. minimum 100 m2 , dla części nr 4 - polegające na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wokół posesji o pow. minimum 100 m2 . W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na 2,3 lub 4 części zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w każdej z części na którą Wykonawca składa ofertę odrębnie spełni warunek postawiony przez Zamawiającego dla danej części zamówienia. 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: zapewnią odpowiednich do realizacji zamówienia pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7 wykaz wykonanych /lub wykonywanych/ przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale IV, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 5]; 1.8 oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym zapewni odpowiednich do realizacji pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ];

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stargard.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD REJONOWY W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM UL. WOJSKA POLSKIEGO 19 73-110 STARGARD SZCZECIŃSKI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 11:00, miejsce: SĄD REJONOWY W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM UL. WOJSKA POLSKIEGO 19 73-110 STARGARD SZCZECIŃSKI.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Wojska Polskiego 19 i przy ul. Bogusława IV 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Wojska Polskiego 19 i przy ul. Bogusława IV 25.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.