Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Stargard Szczeciński: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim i Pyrzycach oraz sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji
przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim
oraz przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach
Numer ogłoszenia: 106314 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Stargardzie Szczecińskim, ul. Wojska Polskiego 19, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5787431, fax 091 5787478.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stargard.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim i Pyrzycach oraz sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim oraz przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń pozostających w dyspozycji Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim w okresie trwania umowy, i są to: 1. pomieszczenia budynku przy ul. Wojska Polskiego 19 w Stargardzie Szczecińskim, 2. pomieszczenia budynku przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim, 3. pomieszczenia budynku przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach. Przedmiot zamówienia Sprzątanie i utrzymanie czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 oraz przy ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali (rozpoczęli i zakończyli) lub wykonują (rozpoczęli i aktualnie realizują) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, świadczone przez okres co najmniej 18 miesięcy w systemie ciągłym, dla części nr 1 i nr 2 - polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o pow. łącznej minimum odpowiednio: dla części nr 1 - o pow. 1.400 m2, dla części nr 2 - o pow. 400 m2, dla części nr 3 i nr 4 polegające na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wokół posesji - dla części nr 3 - polegające na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wokół posesji o pow. minimum 100 m2 , dla części nr 4 - polegające na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wokół posesji o pow. minimum 100 m2 . W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na 2,3 lub 4 części zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w każdej z części na którą Wykonawca składa ofertę odrębnie spełni warunek postawiony przez Zamawiającego dla danej części zamówienia. 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: zapewnią odpowiednich do realizacji zamówienia pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7 wykaz wykonanych /lub wykonywanych/ przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale IV, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 5]; 1.8 oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym zapewni odpowiednich do realizacji pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ];
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stargard.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD REJONOWY W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM UL. WOJSKA POLSKIEGO 19 73-110 STARGARD SZCZECIŃSKI.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 11:00, miejsce: SĄD REJONOWY W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM UL. WOJSKA POLSKIEGO 19 73-110 STARGARD SZCZECIŃSKI.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Wojska Polskiego 19 i przy ul. Bogusława IV 25.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Wojska Polskiego 19 i przy ul. Bogusława IV 25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Bogusława IV 25 w Stargardzie Szczecińskim.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątania i utrzymania czystości wokół posesji przy budynkach sądowych przy ul. Staromiejskiej 3 w Pyrzycach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów dydaktyczno-sportowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.