Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Łódź: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego, płynu infuzyjnego, materiału opatrunkowego, środka antyseptycznego + dowóz do miejsca zamieszkania pacjenta
Numer ogłoszenia: 106257 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, fax (042) 61 77 917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego, płynu infuzyjnego, materiału opatrunkowego, środka antyseptycznego + dowóz do miejsca zamieszkania pacjenta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. dostawa preparatów do żywienia dojelitowego: 1. mieszanka polimeryczna, normokaloryczna, o standardowym składzie dla dzieci w wieku l- 6 lat, źródło białka- kazeina, osmolarność do 215 mOsm/1 2. mieszanka polimeryczna o standardowym składzie i kaloryczności, źródło białka-kazeina z dodatkiem glutaminy, klinicznie wolna od laktozy, bezglutenowa 3. mieszanka polimeryczna o standardowym składzie i kaloryczności, źródło białka-kazeina z dodatkiem glutaminy, klinicznie wolna od laktozy, bezglutenowa 4. mieszanka polimeryczna hyperkaloryczna 5. mieszanka oligopeptydowa normokaloryczna, o niskiej zawartości tłuszczu II. dostawa soli fizjologicznej a 100 ml III. dostawa gazików - paczki a 100 szt. IV. dostawa hibitanu 0,5% wodny roztwór a 100 ml V. usługa transportowa; 1JT (jednostka transportowa) - obejmuje dowóz samochodem zapewniającym warunki transportu z wymogami temperaturowymi producentów produktów, w/w produktów do miejsca zamieszkania pacjenta raz na 1 miesiąc lub do Apteki Szpitalnej - w przypadku hospitalizacji pacjenta. - transport przez 7 miesięcy. Poniżej zamieszczamy wykaz miejscowości, w których mieszkają nasi pacjenci 1. 97 - 400 Bełchatów ul. Oś. Dolnośląskie 306/81 2. 97-221 Łaznowska Wola, ul. Rokicińska 9 3. 95-010 Stryków, ul. Reymonta 2 4. 93-101 Łódź, ul. Słowiańska 21 m.1 5. 91-496 Łódź, u. Nastrojowa 67 m. 16 6. Wichrów 48 , pow. Łęczyca 7. 91-025 Łódź ul. Turoszowska 7/67 8. 91 - 403 Łódź, ul. Lubeckiego 19 m. 14 9. 91 - 018 Łódź, ul. Pow. Wielkopolskich 22 m. 9 10. 99-220 Wólka pow. Poddębice gm. Wartkowice 11. 94-125 Łódź, ul. Kolarska 60 G 12. 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki. ul. Mazowiecka 2 m. 23 13. 98-105 Kwiatkowice, ul. Szkolna 7 pow. Łask gm Wodzierady 14. 98-311 Wola Rudlicka 13 pow. Ostrówek gm. Ostrówek 15. 91 - 469 Łódź, ul. Kochanowskiego 1/3 m. 68 Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.22.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.22.10 - Preparaty odżywiania pozajelitowego Oryginalny kod CPV: 24.49.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiających i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (z dnia 29.01.2004r.): 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 uPzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie 24 ust.1 i 2 uPzp - podpisany przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 3 do SIWZ; 1.2. aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na podstawie art.74 ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 - Prawo farmaceutyczne (Dz.U.z 2004r. Nr 53, poz.533 z późn. zm.); 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony w okresie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dostarczenia dokumentu uprawniającego wykonawcę do obrotu prawnego wystawionego w innym państwie, konieczne jest jego potwierdzenie przez właściwą Ambasadę; 2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. oświadczenie Wykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. oświadczenie Wykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50 Kancelaria szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.