eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa kod CPV 80530000-8 polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzaniu w okresie objętym umową, szkolenia Przewodnik turystyczny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Głogów: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa kod CPV 80530000-8 polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzaniu w okresie objętym umową, szkolenia Przewodnik turystyczny
Numer ogłoszenia: 106155 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.glogow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa kod CPV 80530000-8 polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzaniu w okresie objętym umową, szkolenia Przewodnik turystyczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa kod CPV 80530000-8 polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzaniu w okresie objętym umową, szkolenia Przewodnik turystyczny: 1) szkolenie zostanie zrealizowane dla jednej 12*-osobowej grupy w wymiarze 250 h, w zakresie przewodnika terenowego, w oparciu o przepisy: - ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268) - rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 17 stycznia 2006 r. w sprawie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek (Dz. U. z 2006 r. Nr 15 poz. 104). * Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania na szkolenie w ramach danej grupy mniej niż 12 osób,jednak minimum 10 osób. 2) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika - 250 godzin (zgodnie z § 4 ust. 8 powołanego w pkt. 1 rozporządzenia, 3) program szkolenia zawierający założenia ogólne, przedmioty, zakresy tematyczne, liczbę godzin (w tym praktycznych) zawierają załącznik nr 1 i załącznik nr 7 powołanego w pkt. 1 rozporządzenia, 4) ilość dni szkolenia - do 40 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godzinie 700 i kończyć się nie później niż o godzinie 20 00 , 5) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie jedna godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy, 6) miejsce szkolenia - Głogów. Zajęcia praktyczne mogą odbywać się na terenie województwa dolnośląskiego Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) realizację szkolenia w wymiarze przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu; 2) indywidualizację kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych osób szkolonych i zwiększanie pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 3) zapewnienie nadzoru wewnętrznego, służącego podniesieniu jakości szkolenia; 4) wydanie każdej z osób szkolonych, po pozytywnym ukończeniu szkolenia, zaświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogólnych postanowień umowy, 5) prowadzenie dokumentacji szkolenia: - dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - listy obecności stanowiącej załącznik nr 4 do ogólnych postanowień umowy, - protokołu z egzaminu, - rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacje, 6) przekazywanie Zamawiającemu listy obecności (załącznik nr 4 do ogólnych postanowień umowy), nie później niż do 2-go dnia po upływie każdego miesiąca kalendarzowego i do 3-go dnia po zakończeniu szkolenia, 7) pisemne informowanie Zamawiającego o: - każdej nieobecności osób szkolonych na zajęciach nie później niż 2 dni od daty wystąpienia nieobecności; - nieukończeniu szkolenia przez osoby szkolone wraz z podaniem przyczyny, w terminie do 3-go dnia po upływie planowanego terminu zakończenia szkolenia, 8) dostarczenie osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do ogólnych postanowień umowy, a po wypełnieniu ankiet przez osoby szkolone - przekazania ich Zamawiającemu. Przekazanie ankiet Zamawiającemu winno nastąpić w terminie do 3-go dnia po upływie planowanego terminu zakończenia szkolenia, 9) zapewnienie osobom szkolonym codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej/źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, ciastek etc., 10) poinformowanie Zamawiającego o zaistniałym wypadku powstałym w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia oraz sporządzenie dokumentacji powypadkowej, 11) przeprowadzenie zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, 12) transport w ramach wycieczek szkoleniowych i warsztatów szkoleniowych, 13) przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez marszałka województwa w myśl art. 25 ust. 1 ustawy o usługach turystycznych 14) zaangażowanie w okresie szkolenia w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób poprzez zorganizowanie spotkań z co najmniej dwoma pracodawcami. O terminie spotkania należy poinformować Zamawiającego na co najmniej dwa dni przed planowaną datą spotkania;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Jakość usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glogow.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie ul. Piaskowa 1 67-200 Głogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie ul. Piaskowa 1 67-200 Głogów pokój nr 101 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.