eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Juchnowiec Kościelny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Juchnowiec Kościelny: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Juchnowiec Kościelny
Numer ogłoszenia: 106081 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68541 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Juchnowiec Kościelny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi pn. usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Juchnowiec Kościelny poprzez: demontaż płyt falistych azbestowo - cementowych z dachów budynków znajdujących się na terenie gminy Juchnowiec Kościelny w ilości ok. 47 Mg; załadunek i transport odpadów zawierających azbest oraz ich unieszkodliwianie na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów w ilości do 97 Mg, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.. 2. Podane w ust. 1 ilości mogą ulec zmniejszeniu, w związku z uzyskanymi środkami finansowymi z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku. 3. Podane w ust. 1 ilości oszacowano przy zastosowaniu przelicznika m2 waga 0,013 Mg. 4. Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. Wykonawca w tym celu powinien zgłosić się do Zamawiającego, w przeciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do samodzielnego kontaktu i umówienia się na dogodny termin wykonania robót z właścicielami posesji wyszczególnionymi w otrzymanym od zamawiającego wykazie. Na tej podstawie Wykonawca opracuje harmonogram demontażu i usuwania wyrobów zawierających azbest z poszczególnych nieruchomości. Niniejszy harmonogram należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 14 dni od otrzymania wykazu nieruchomości. 6. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzenia każdego działania objętego niniejszą umową poprzez przedłożenie zamawiającemu i właścicielowi posesji protokołu cząstkowego podpisanego przez Wykonawcę oraz właściciela nieruchomości, w terminie 30 dni od zakończenia zadania realizowanego na danej nieruchomości. Protokół cząstkowy powinien zawierać wagę (Mg) i obmiar (m2) zutylizowanych wyrobów azbestowych. Protokół cząstkowy może stanowić karta przekazania odpadu wydana z osobna każdemu właścicielowi nieruchomości. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się udokumentować wszystkie przeprowadzone działania poprzez sfotografowanie posesji przed podjęciem czynności związanych z usunięciem wyrobów azbestowych oraz po ich wykonaniu (po usunięciu wyrobów azbestowych). Zdjęcia powinny pozwolić na identyfikację miejsca objętego usługą. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej, w ilości 2 sztuk, powinna zostać dostarczona Zamawiającemu w terminie 14 dni po zakończonym zadaniu. 7. Potwierdzeniem utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ,Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673. 8. Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. z: ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ,Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.; ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ,Dz. U. z 2013 r. poz. 1232, ze zm.; ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest ,Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20, ze zm.; rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów ,Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824,; rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest ,Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.,; rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest. ,Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31,. 11. Odbiór prac przeprowadzonych przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokołu końcowego oraz karty przekazania odpadów przedsiębiorcy w celu ich utylizacji, które Wykonawca przedłoży Zamawiającemu. Odbiór prac musi nastąpić nie później niż w ostatnim dniu zakończenia zadania. 12. Termin zakończenia zadania: 30 września 2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CZYŚCIOCH sp. z o.o., ul. Kleeberga 20, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42297,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 420520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72810,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.