eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brańsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Brańsk: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brańsk
Numer ogłoszenia: 106081 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74959 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańsk, Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, faks 085 737-58-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brańsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na demontażu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest w postaci pokryć dachowych z budynków położonych na terenie Gminy Brańsk w ramach realizacji zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brańsk. W zakres zlecanych usług wchodzi: Zadanie Nr 1 - demontaż pokryć dachowych wykonanych z płyt falistych azbestowo - cementowych wraz z odebraniem zdemontowanych pokryć dachowych, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji (9 posesji) - w ilości szacunkowej 2 793 m2, tj. 36,31 Mg. Zadanie Nr 2 - odebranie płyt falistych azbestowo - cementowych z miejsc tymczasowego składowania, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji (22 posesji) - w ilości szacunkowej 5 981 m2, tj. 77,75 Mg.Przyjęto, że 1 m2 płyty falistej waży 13 kg, tj. 0,013 Mg. Wykaz nieruchomości (29 posesji na terenie gminy) określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest Wykonawca otrzyma niezwłocznie po podpisamiu umowy. Zakres prac i termin wykonania Wykonawca każdorazowo będzie ustalać z właścicielami nieruchomości objętych zamówieniem. Wykonawca w terminie 7 dni od przekazania wykazu nieruchomości przedstawi Zamawiajacemu w formie pisemnej harmonogram realizacji zadania zawierający termin wykonania prac na poszczególnych posesjach uzgodniony z właścicielami nieruchomości. W przypadku zmiany harmonogramu Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. Ilości wyrobów zawierających azbest objetych przedmiotem zamówienia została określona szacunkowo na podstawie zgłoszeń mieszkańców.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego zamówienia i zapłaty tj. - zmniejszenia lub zwiększenia zakresu do wysokości kwoty dofinansowania przyznanego na realizację zadania od instytucji współfinansujacej przedmiot zamówienia,- zmniejszenie w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości w trakcie realizacji umowy z wykonania usługi.W związku ze zmianą przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość zmiany lokalizacji posesji od której mają być odebrane wyroby azbestowe w przypadku rezygnacji zainteresowanych osób przez wskazanie innej posesji przez Zamawiającego pod warunkiem uzyskania zgody Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Zamówienie realizowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku. Płatnikiem za wykonanie zamówienia będzie Gmina Brańsk Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela lub zarządcy nieruchomości. Ponadto przy czynności ważenia wyrobu azbestowego dopuszcza się możliwość obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu odpowiednich urządzeń i z tej czynności sporządza protokół odrębie dla każdej nieruchomości zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane będą odpady zawierające azbest, adres nieruchomości z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w m2 i Mg, potwierdzenie prawidłowości wykonania usługi, podpisy właściciela lub zarządcy nieruchomości i Wykonawcy. Jeden egzemplarz protokołu należy przedłożyć Zamawiającemu. Rozliczenie usług następować będzie w oparciu o faktyczną ilośc Mg zdemontowanych, odtransportowanych i zutylizowanych wyrobów zawierających azbest - wyliczone jako iloczyn ceny jednostkowej w PLN za 1 Mg oraz ilości ton wyrobów zawierających azbest. Waga odpadu niebezpiecznego (azbestu) zostanie ustalona po zważeniu odpadu. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego co najmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem o terminie dokonania czynności ważenia. Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi lub zarządcy nieruchomości oraz Zamawiającemu pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych (zgodnie z § 8 ust.3 Rozporządzenia Ministra Środowiska, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, z późń. zm.). Potwierdzeniem unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty ewidencji odpadu potwierdzającej przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości oraz oryginału Karty przekazania odpadów potwierdzającą przejęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierajacych azbest - powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Z 2010 r. Nr 249, poz. 1673). Wymagane dokumenty wymienione wyżej Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w takim terminie, aby odebrać wykonane usługi protokołem odbioru końcowego zadania spisanym przez przedstawiciela Gminy i Wykonawcy najpóżniej do dnia 30 września 2013 r. (termin zakończenia zadania). Inne wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie umowy zgodne z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie. b) Wykonawca zapewni właściwą organizację poszczególnych etapów związanych w wykonywaniem usługi, tak aby przedmiot umowy wykonany był terminowo i z najwyższą starannością. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będa przez Zamawiajacego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) Wykonawca z dniem podpisania umowy ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania robót, w szczególności: za właściwe zabezpieczenie i oznakowanie robót, bezpieczeństwa ruchu, a także za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tego tytułu, oraz za powstałe wypadki z tytułu niedochowania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. e) Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wypłaci odszkodowanie z tutyłu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi. f)Wykonawca może wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców. g) Wykonawca wykona usługę zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., Dobrów 8, 28-142 Tuczępy, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56274,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54927,50

  • Oferta z najniższą ceną: 54927,50 / Oferta z najwyższą ceną: 68518,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.