eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Olszewnicy Starej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Wieliszew: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Olszewnicy Starej
Numer ogłoszenia: 105994 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48824 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Olszewnicy Starej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Olszewnicy Starej poprzez wykonanie następujących prac: a) na terenie działki o nr ewid. 188)3: - roboty ziemne i ukształtowanie terenu; wykonanie wykopów oraz nasypów; - rozbiórkę ogrodzenia wraz z usunięciem bramy stalowej; - wycięcie drzew i krzewów oraz pielęgnację istniejących i adaptowanych 4 drzew wraz z zabezpieczeniem ich na czas budowy; - oczyszczenie i odmulenie zbiornika wodnego (stawu); - ukształtowanie brzegów zbiornika wodnego (stawu), terenu wokół niego oraz obsadzenie roślinnością wodną sprzyjającą oczyszczaniu wody; - wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni utwardzonej - z kostki betonowej; - wykonanie podestu drewnianego nad brzegiem stawu; - wyposażenie terenu w ławki oraz kosze; - obsadzenie terenu szatą roślinną, tj. drzewa, krzewy, byliny, trawniki; - uporządkowanie terenu. b) na terenie działki o nr ewid. 190: - roboty ziemne i ukształtowanie terenu (wykonanie nasypów); - wykonanie dróg i placów pieszych o nawierzchni utwardzonej - z kostki betonowej i płyt betonowych; - wykonanie parkingu z płyt betonowych ażurowych; - wyposażenie terenu w ławki, altanę drewnianą, kosze na śmieci, furtkę oraz urządzenia zabawowe; - obsadzenie terenu szatą roślinną, tj. drzewa, krzewy, byliny, trawniki, trawy ozdobne, wrzosowisko oraz założenie ogrodu w stylu japońskim; - oświetlenie terenu; - uporządkowanie terenu. Na wykonawcy spoczywał będzie również obowiązek pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji został zawarty w dokumentacji projektowej, tj. projektach budowlano - wykonawczych stanowiących Załączniki Nr 7 i 10 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki Nr 8 i 11. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką budowlaną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi; - wykonania wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; - po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu; - usunięcia na własny koszt skutków awarii, które zostały spowodowane przez wykonawcę; - złożenie w jednym egzemplarzu operatu powykonawczego, zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do zasobów kartograficznych starostwa Powiatowego w Legionowie, protokoły odbioru technicznego badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły montażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową, normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego i nadzoru autorskiego. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej nazw własnych producentów lub nazw wyrobów czy urządzeń, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania wyrobów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający, zgodnie z wytycznymi art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, o parametrach jakościowych, technicznych nie gorszych niż minimalne wskazane w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac, zgodnie z dokumentacja techniczną oraz zasadami sztuki budowlanej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBOTY ZIEMNE-BUDOWLANE Janusz Mróz, ul. Sobieskiego 41/30, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248780,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 258982,65

  • Oferta z najniższą ceną: 258982,65 / Oferta z najwyższą ceną: 985477,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.