eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przetarg nieograniczony nr M-14/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Inowrocław: Przetarg nieograniczony nr M-14/2009
Numer ogłoszenia: 105982 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pszozino.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr M-14/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo-budowlane w Oddziale Neurologii Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: - Bank : Kredyt Bank PBI S.A. O/Bydgoszcz Nr rachunku: 88150013601213600244300000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu wymagane są następujące warunki: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , w tym względzie : kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie , Osoba wymieniona wyżej musi: a. posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), b. posiadać wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego (aktualny), c. a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r. - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (lub zaświadczenie). 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa za?pewniająca wykonanie zamówienia . 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszego zaproszenia oraz dokumenty potwierdzające ich spełnianie winny być złożone najpóźniej w dniu złożenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że kierownictwo budowy posiada wymagane uprawnienia: 1) wykaz kadry odpowiedzialnej za wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia z załączonymi do wykazu kopiami uprawnień budowlanych (wymienionych w wykazie osób) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (wzór wykazu - zał. nr 5 do siwz), 2) aktualne zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie są jej członkami, 3) decyzję (lub zaświadczenie o wpisie) wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r. 3. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz zrealizowanych i realizowanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 1 dostawa odpowiadająca swoją wartością łącznej wartości, na jaką składana jest oferta , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie; b) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw winny zawierać następujące informacje: - Nazwa Zamawiającego - przedmiot umowy - wartość brutto umowy - czas trwania umowy ( także dostawy jeszcze realizowane ) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu (wymagane stosowne pełnomocnictwo). Ponadto do oferty należy dołączyć: Oświadczenia: 1) o sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców (wymienić podwykonawców, jeżeli dotyczy), 2) o okresie gwarancji jakości i okresie rękojmi za wady (min 60 miesięcy ), 3) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 4) o ubezpieczeniu robót od odpowiedzialności cywilnej, 5) o zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w pkt. III.6. niniejszej specyfikacji, Uwaga Ww. oświadczenia można złożyć na jednym zbiorczym oświadczeniu w kolejności od 1 - 5. 4).Wypełniony załącznik nr 1 Oferta.. 5) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp (wzór - zał. nr 4 do siwz). 6) Zobowiązanie do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 7 % ceny ofertowej w przypadku wygrania przetargu. 7) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszozino.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PSZOZ Inowrocław, ul.Poznańska 97.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 09:30, miejsce: w Sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Techniczno-Administracyjnych - Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.