Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Lubliniec: świadczenie usług pralniczych z wykorzystaniem dzierżawy pralni wraz z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 105931 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, ul. Grunwaldzka, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, fax 034 3562880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pralniczych z wykorzystaniem dzierżawy pralni wraz z wyposażeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Świadczenia usług pralniczych obejmujących swoim zakresem: 1.dostarczenie dla potrzeb wszystkich oddziałów szpitalnych wózków zapewniających szczelne zamknięcie przestrzeni ładunkowej przeznaczonych do transportu i gromadzenia, segregacji pościeli, bielizny, odzieży i innej konfekcji (zwane dalej ogólnie bielizną), w sposób zgodny z przepisami sanitarno - higienicznymi. Wózki na kółkach ze stelażu metalowego wraz z zawieszanymi workami bawełnianymi (w dwóch kolorach) zamykane pokrywami z tworzywa sztucznego. 2.szacunkowa ilość bielizny przewidzianej do prania w okresie 3 miesięcy została przedstawiona w załączniku Nr 1 3.Odbiór zgromadzonej brudnej bielizny z poszczególnych oddziałów i dostarczenie ich do pralni. Odbiór bielizny powinien odbywać się w każdy dzień roboczy. Odbiór bielizny mokrej, zanieczyszczonej wydzielinami i wydalinami w wydzielonych workach. W wyjątkowych sytuacjach (np.: w przypadku epidemii biegunki) na wniosek Zamawiającego częstotliwość ta może ulec zmianie. Każdorazowo przy odbiorze worków z brudną bielizną Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć taką samą ilość pustych czystych i zdezynfekowanych worków do gromadzenie brudnej bielizny. 4.Pranie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie i naprawa bielizny. 5.W razie potrzeby (np.: przyjęcie chorych na oddział z wszawicą, odzieżową, głowową, łonową, nosicieli wirusa HIV i innych chorób zakaźnych) dezynfekcję parowo - ciśnieniową i chemiczną w komorze dezynfekcyjnej: bielizny, materacy, kocy, poduszek itp. W komorze dezynfekcyjnej posiadanej przez Zamawiającego możliwa jest realizacja dezynfekcji wg 6 programów. Opis poszczególnych programów załączono do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe potrzeby Zamawiającego zostały uwzględnione w kalkulacji ofertowej stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji. 6.Segregację bielizny poddanej obróbce wymienionej w pkt 3, opakowanie i zwrot na oddziały w asortymencie i ilości wcześniej pobranej. Dostawa i przekazanie bielizny na oddziały powinna odbywać się w sposób zgodny z wymaganiami sanitarno - higienicznymi i w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie. 7.Każdorazowe przekazanie bielizny do prania oraz jej odbiór, z określeniem asortymentu, ilości i wagi (kg bielizny wypranej) potwierdzany będzie przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. Wszelkie stosowane środki piorące, dezynfekujące i inne artykuły niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i winny być dopuszczone do obrotu na rynku polskim. B. Dzierżawa pomieszczeń pralni znajdującej się na terenie Szpitala. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dzierżawy pomieszczeń pralni znajdującej się na terenie siedziby Zamawiającego wraz z wyposażeniem w oparciu o bazę lokalową, park maszynowy i sprzęt stanowiącymi własność Zamawiającego, ich eksploatację, konserwację i naprawę. Wysokość czynszu dzierżawnego ustalona została na kwotę netto 34 000 zł miesięcznie (w tym czynsz za budynek pralni - 3.000zł , wyposażenie i park maszynowy - 31.000zł) (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) Do wymienionej kwoty doliczony zostanie podatek od towarów i usług (VAT).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 220857 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: świadczenie usług pralniczych z wykorzystaniem dzierżawy pralni wraz z wyposażeniem.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTROPOL GROUP Sp.z.o.o., ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 220857
- Oferta z najniższą ceną: 220857 / oferta z najwyższą ceną: 220857
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
- Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- "Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót budowlanych w obrębie dachu budynku"
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.