eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubienka › Budowa przy³±czy ciep³owniczych niskoparametrowych do budynku szko³y i O¶rodka Zdrowia w Dubience

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-07-06

Dubienka: Budowa przy³±czy ciep³owniczych niskoparametrowych do budynku szko³y i O¶rodka Zdrowia w Dubience
Numer og³oszenia: 105905 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubienka , ul. 3 Maja 6, 22-145 Dubienka, woj. lubelskie, tel. 082 5668081, faks 082 5668080.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dubienka.eurzad.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa przy³±czy ciep³owniczych niskoparametrowych do budynku szko³y i O¶rodka Zdrowia w Dubience.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budowa przy³±cza z rur preizolowanych ¶r. 2x100/315 - 73 mb Budowa przy³±cza z rur preizolowanych ¶r. 2x50/100 - 96 mb.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4500.00

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) dysponuj± lub bêd± dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadaj± odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych. b) zrealizowali w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca co najmniej 2 roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70.000 z³ brutto ka¿da. 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona bêdzie w oparciu o z³o¿one przez Wykonawców o¶wiadczenia i dokumenty zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przy ocenie spe³nienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ³±czne do¶wiadczenie i sytuacjê finansow± Wykonawców..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 2 do SIWZ 2.O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ, 3.W przypadku ustanowienia pe³nomocnika - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 4.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: a)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci z³o¿ony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Przed³o¿ony wykaz powinien zawieraæ co najmniej jedn± osobê z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych. b) pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie, o którym mowa w pkt 5a wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³, c) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, z³o¿ony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ. Sporz±dzony wykaz musi zawieraæ co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70.000 z³ brutto ka¿da. 6.Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej: Oferta winna zawieraæ o¶wiadczenia i dokumenty opisane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy dla ka¿dego partnera z osobna, pozosta³e dokumenty sk³adane s± wspólnie. 7.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ; pkt 4a, sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 8.Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/dubienka.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urzad Gminy 22-145 Dubienka ul. 3 Maja 6.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat urzedu Gminy w Dubience, 22-145 Dubienka ul. 3 Maja 6 pok. Nr 16.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.