Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Krosno: Wykonanie dostawy i montażu mebli dla Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12.
Numer ogłoszenia: 105894 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4373661, fax 013 4373661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy i montażu mebli dla Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dostawy i montażu mebli dla Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.62 - Metalowe szafy na karty indeksowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.22.00 - Szafy na karty indeksowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia: a) aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.2. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia: c) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. Do potwierdzenia: a) wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego rodzaju dostawę o wartości co najmniej 15 000 zł. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia, b) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.4. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia: - oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy. Do potwierdzenia: - oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W razie wspólnego ubiegania się przez kilka podmiotów o zamówienie publiczne (art. 23 ust. 1) wymagania dotyczące wykonawców odnoszą się do każdego z wykonawców występujących wspólnie, z tym że warunki dotyczące niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców. Po wyborze oferty łącznej, Wykonawcy obowiązani są przedłożyć w terminie 7 dni od daty dokonania wyboru oferty, umowy regulującej współpracę wykonawców występujących w tym postępowaniu wspólnie i określającej wzajemne relacje między tymi podmiotami. Nieprzedłożenie umowy regulującej współpracę wykonawców uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6. ustawy o zamówieniach publicznych. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (sporządzony na formularzu - załącznik nr 4), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, pokój nr 327.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, pokój nr 327.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Dostawa sprzętu laboratoryjnego"
- "Budowa chodnika przy ulicy Reymonta w Dz. Suchodół (I odcinek od strony centrum)" oraz "Przebudowa ul. W. Reymonta w Krośnie"
- Modernizacja Pałacu Biskupiego wraz z wdrożeniem nowoczesnej oferty kulturalnej Muzeum Podkarpackiego w Krośnie
- zakup wraz z dostawą sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Rozbudowa ul. Malinowa Góra w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.