eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Kraków: Organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu
Numer ogłoszenia: 105833 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu. Zamówienie udzielone będzie w następujących częściach: Część I - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 6 sierpnia 2009 r. Część II - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 1 września 2009 r. Część III - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 11 listopada 2009 r. Każdy ułan biorący udział w paradzie ma być ubrany w mundur wzorowany na mundurze historycznym z okresu Insurekcji Kościuszkowskiej, Księstwa Warszawskiego, Królestwa Kongresowego lub mundur kawalerii Legionowej a także mundur z okresu II Rzeczypospolitej (dotyczy oferty składanej na część 1 i 3 zamówienia). Każdy ułan ma być ubrany w mundur wzorowany na mundurze historycznym z okresu Kampanii Wrześniowej (dotyczy oferty składanej na część 2 zamówienia). Konie biorące udział w przemarszu mają być odpowiednio podkute do jazdy po bruku. W przemarszu mogą wziąć udział tylko konie o zdrowym i zadbanym wyglądzie. Konie biorące udział w przemarszu mają być odpowiednio przeszkolone do jazdy w ruchu ulicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy: 2. posiadają wiedzę i doświadczenie t.j. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej 2 usługi polegające na organizacji przemarszu koni w ruchu miejskim. 3. dysponują lub będą dysponować liczbą koni niezbędnych dla wykonania zamówienia tj.: a) 20 koni - w przypadku ubiegania się o część I zamówienia, b) 20 koni - w przypadku ubiegania się o część II zamówienia, c) 44 konie - w przypadku ubiegania się o część III zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A do siwz) lub przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). C. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) usług, o których mowa w pkt III.2)2 niniejszego ogłoszenia, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do siwz, D. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie, o którym mowa powyżej, E. Wykaz koni, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2)3 niniejszego ogłoszenia - sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz. F. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał konie, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j. w. lub Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 4-5, Kraków, pok. 324, Pani Dorota Turska-Graba.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1. Kancelaria Magistratu jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 - 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 6 sierpnia 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 1 września 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 11 listopada 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.