eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "konserwacja, przeglądy, naprawy awaryjne kserokopiarek znajdujących się w siedzibach Sądu Okręgowego w Warszawie".



Ogłoszenie z dnia 2007-01-26

POZYCJA 10582

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Warszawa: "konserwacja, przeglądy, naprawy awaryjne kserokopiarek znajdujących się w siedzibach Sądu Okręgowego w Warszawie". Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Warszawie, do kontaktów: Katarzyna Kowalczyk, Al. Solidarności 127, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4404215, fax 022 6546062, e-mail: rzp@warszawa.so.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.warszawa.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; Wymiar Sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie. Wartość zamówienia (bez VAT): 601 014,61 PLN tj. 136998,99 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Konserwacja, przeglądy, naprawy awaryjne kserokopiarek znajdujących się w siedzibach Sądu Okręgowego w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127 w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: "Konserwacja, przeglądy, naprawy awaryjne kserokopiarek znajdujących się w siedzibach Sądu Okręgowego w Warszawie". 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 19.01.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 4. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merkator Jerzy Antosiewicz Sp. J., ul. Dzielna 11 A, 01-023 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8380620, fax 022 8380620, e-mail: robert.nowaczyk@merkator.pl, www.merkator.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 596 400,00 Oferta z najniższą ceną: 596 400,00 / oferta z najwyższą ceną: 614 400,00 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.