eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Pełnienie funkcji opiekuna stażu w projekcie pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Łuków: Pełnienie funkcji opiekuna stażu w projekcie pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Numer ogłoszenia: 105769 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie , al. Tadeusza Kościuszki 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 7982950, faks 25 7982950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji opiekuna stażu w projekcie pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna stażu podczas 28-dniowych stażów zawodowych uczniów z Zespołu Szkół nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie w ramach projektu pn.Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia w ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) oraz ZS nr 3 (Technikum). Liderem projektu jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Lublinie, Partnerami - Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza oraz Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część I - Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w terminie od 04.07.2013r. do 31.07.2013r. w Szczecinie dla około 4 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie) Część II - Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w terminie od 01.08.2013r. do 28.08.2013r. w Szczecinie dla około 3 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie) Część III - Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w terminie od 04.07.2013r. do 31.07.2013r. w Lublinie dla około 4 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie) Część IV - Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w terminie od 01.08.2013r. do 28.08.2013r. w Lublinie dla około 5 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie) Część V - Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w terminie od 01.08.2013r. do 28.08.2013r. w Jankach k/Warszawy dla około 4 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie) Część VI - Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w terminie od 04.07.2013r. do 31.07.2013r. w Puławach dla około 5 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie). UWAGA: a) dojazd oraz zakwaterowanie i wyżywienie wykonawcy w miejscu pełnienia funkcji opiekuna stażu pokrywa wykonawca. b) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia opieki nad stażystami w czasie przejazdu do miejsca odbywania stażu i z powrotem. c) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia opieki nad stażystami w czasie stażu oraz w czasie wolnym od pracy (całą dobę, 28 dni x 24 godziny) d) Wykonawca musi być zakwaterowany (nocować) w miejscu zakwaterowania uczestników. e) Wykonawca ma obowiązek rozliczyć się z wykonanej usługi w ciągu 7 dni od dni zakończenia stażu. Szczegółowy harmonogram pełnienia opieki nad stażystami zostanie opracowany przez koordynatora w porozumieniu z wykonawcą najpóźniej na 3 dni robocze przed datą wyjazdu. Zakres obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich części): - nadzór i całodobowa opieka nad grupą młodzieży uczestniczącej w stażu zawodowym w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz wszelkich innych czynności opiekuńczych, - zapewnienie bezpieczeństwa młodzieży uczestniczącej w stażach zawodowych, - oznaczenie miejsc odbywania stażu wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy uczniów odbywających staże (listy obecności, dzienniczki stażu) - kontrola czasu i miejsca odbywania stażu uczniów, - dopilnowanie aby wszyscy uczestnicy stażu otrzymali od pracodawców opinię na temat odbytego stażu, - pomoc uczestnikom w rozwiązywaniu wszelkich problemów na miejscu, - w przypadku choroby zapewnienie uczniowi opieki medycznej (wizyta u lekarza, w szpitalu), - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia), wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz co najmniej roczny staż pracy w ponadgimnazjalnej szkole zawodowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Staż pracy w zawodowej szkole ponadgimnazjalnej - 25
  • 3 - Stopień awansu zawodowego - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowana wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, 5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) inne nieprzewidziane okoliczności mające wpływ na możliwość wykonania umowy. 7) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej SIWZ, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/ ; www.zs1.lukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Czerwonego Krzyża 4 p.4, 21-400 Łuków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków Sekretariat p.209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w Szczecinie dla około 4 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich części): - nadzór i całodobowa opieka nad grupą młodzieży uczestniczącej w stażu zawodowym w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz wszelkich innych czynności opiekuńczych, - zapewnienie bezpieczeństwa młodzieży uczestniczącej w stażach zawodowych, - oznaczenie miejsc odbywania stażu wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy uczniów odbywających staże (listy obecności, dzienniczki stażu) - kontrola czasu i miejsca odbywania stażu uczniów, - dopilnowanie aby wszyscy uczestnicy stażu otrzymali od pracodawców opinię na temat odbytego stażu, - pomoc uczestnikom w rozwiązywaniu wszelkich problemów na miejscu, - w przypadku choroby zapewnienie uczniowi opieki medycznej (wizyta u lekarza, w szpitalu), - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Staż pracy w zawodowej szkole ponadgimnazjalnej - 25
    • 3. Stopień awansu zawodowego - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w Szczecinie dla około 3 uczestników projektu (uczniów ZS Nr 1 w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich części): - nadzór i całodobowa opieka nad grupą młodzieży uczestniczącej w stażu zawodowym w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz wszelkich innych czynności opiekuńczych, - zapewnienie bezpieczeństwa młodzieży uczestniczącej w stażach zawodowych, - oznaczenie miejsc odbywania stażu wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy uczniów odbywających staże (listy obecności, dzienniczki stażu) - kontrola czasu i miejsca odbywania stażu uczniów, - dopilnowanie aby wszyscy uczestnicy stażu otrzymali od pracodawców opinię na temat odbytego stażu, - pomoc uczestnikom w rozwiązywaniu wszelkich problemów na miejscu, - w przypadku choroby zapewnienie uczniowi opieki medycznej (wizyta u lekarza, w szpitalu), - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Staż pracy w zawodowej szkole ponadgimnazjalnej - 25
    • 3. Stopień awansu zawodowego - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w Lublinie dla około 4 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich części): - nadzór i całodobowa opieka nad grupą młodzieży uczestniczącej w stażu zawodowym w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz wszelkich innych czynności opiekuńczych, - zapewnienie bezpieczeństwa młodzieży uczestniczącej w stażach zawodowych, - oznaczenie miejsc odbywania stażu wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy uczniów odbywających staże (listy obecności, dzienniczki stażu) - kontrola czasu i miejsca odbywania stażu uczniów, - dopilnowanie aby wszyscy uczestnicy stażu otrzymali od pracodawców opinię na temat odbytego stażu, - pomoc uczestnikom w rozwiązywaniu wszelkich problemów na miejscu, - w przypadku choroby zapewnienie uczniowi opieki medycznej (wizyta u lekarza, w szpitalu), - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Staż pracy w zawodowej szkole ponadgimnazjalnej - 25
    • 3. Stopień awansu zawodowego - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w Lublinie dla około 5 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich części): - nadzór i całodobowa opieka nad grupą młodzieży uczestniczącej w stażu zawodowym w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz wszelkich innych czynności opiekuńczych, - zapewnienie bezpieczeństwa młodzieży uczestniczącej w stażach zawodowych, - oznaczenie miejsc odbywania stażu wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy uczniów odbywających staże (listy obecności, dzienniczki stażu) - kontrola czasu i miejsca odbywania stażu uczniów, - dopilnowanie aby wszyscy uczestnicy stażu otrzymali od pracodawców opinię na temat odbytego stażu, - pomoc uczestnikom w rozwiązywaniu wszelkich problemów na miejscu, - w przypadku choroby zapewnienie uczniowi opieki medycznej (wizyta u lekarza, w szpitalu), - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Staż pracy w zawodowej szkole ponadgimnazjalnej - 25
    • 3. Stopień awansu zawodowego - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w Jankach k/Warszawy dla około 4 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich części): - nadzór i całodobowa opieka nad grupą młodzieży uczestniczącej w stażu zawodowym w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz wszelkich innych czynności opiekuńczych, - zapewnienie bezpieczeństwa młodzieży uczestniczącej w stażach zawodowych, - oznaczenie miejsc odbywania stażu wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy uczniów odbywających staże (listy obecności, dzienniczki stażu) - kontrola czasu i miejsca odbywania stażu uczniów, - dopilnowanie aby wszyscy uczestnicy stażu otrzymali od pracodawców opinię na temat odbytego stażu, - pomoc uczestnikom w rozwiązywaniu wszelkich problemów na miejscu, - w przypadku choroby zapewnienie uczniowi opieki medycznej (wizyta u lekarza, w szpitalu), - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Staż pracy w zawodowej szkole ponadgimnazjalnej - 25
    • 3. stopień awansu zawodowego - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania 28-dniowego stażu zawodowego w Puławach dla około 5 uczestników projektu (uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Łukowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy (dotyczy wszystkich części): - nadzór i całodobowa opieka nad grupą młodzieży uczestniczącej w stażu zawodowym w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz wszelkich innych czynności opiekuńczych, - zapewnienie bezpieczeństwa młodzieży uczestniczącej w stażach zawodowych, - oznaczenie miejsc odbywania stażu wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy uczniów odbywających staże (listy obecności, dzienniczki stażu) - kontrola czasu i miejsca odbywania stażu uczniów, - dopilnowanie aby wszyscy uczestnicy stażu otrzymali od pracodawców opinię na temat odbytego stażu, - pomoc uczestnikom w rozwiązywaniu wszelkich problemów na miejscu, - w przypadku choroby zapewnienie uczniowi opieki medycznej (wizyta u lekarza, w szpitalu), - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Staż pracy w zawodowej szkole ponadgimnazjalnej - 25
    • 3. Stopień awansu zawodowego - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.