eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Strzyżów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Strzyżów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Strzyżów
Numer ogłoszenia: 105759 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201274 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżów, ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761354, faks 017 2763219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Strzyżów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Strzyżów według przyjętych szacunkowych danych wyjściowych: 1) Łączna szacunkowa masa odpadów ok.: 1 800 Mg; 2) Odbiór odpadów z terenu gminy Strzyżów z 15 miejscowości: Strzyżów, Bonarówka, Brzeżanka, Dobrzechów, Gbiska, Glinik Charzewski, Glinik Zaborowski, Godowa, Grodzisko, Łętownia, Tropie, Wysoka Strzyżowska, Zawadka, Żarnowa, Żyznów, 3) Liczba mieszkańców ok. 15.500 osób zamieszkujących w ok. 4 150 nieruchomościach; 4) Obszar Gminy Strzyżów ok.140,23 km2 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, gromadzonych przez mieszkańców nieruchomości zamieszkałych w pojemnikach lub workach w ilościach ok. 720 Mg, 2) Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych przez mieszkańców nieruchomości zamieszkałych w odpowiednio oznakowanych workach podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 1.080 Mg: a) papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe ( kod 20 01 01, 20 01 40, 15 01 04, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05), b) szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07), c) odpady ulęgające biodegradacji, opakowania ulegające biodegradacji, odpady kuchenne, ( kod 20 02 01, 15 01 06, 20 01 08), d) popioły (kod 20 01 99) e) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 03 07, 20 01 35*,20 01 36) 3) Ilości odpadów podane powyżej są szacunkowe i zostały podane w celu sporządzenia oferty. 4) Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w następujących urządzeniach: a)w workach o pojemności 120 l i 60 l, b)w pojemnikach o pojemności 120L, 240L,360L,1100L. 5) Worki z odpadami winny zostać oznaczone przez mieszkańców odpowiednią kartką zawierającą dane jednoznacznie identyfikujące właściciela nieruchomości; 6) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych, niesegregowanych oraz selektywnie zebranych w workach zarówno oznaczonych kartką jak i nieposiadającym takiej kartki, jednocześnie zawiadamiając o tym Zamawiającego podając miejsce zabrania nieoznakowanego worka; 7) W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji lub nie oznakowania odpadu w odpowiedni sposób, Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane; 8) Materiały (np. kartki) do oznakowania worków dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca w ilości podanej przez Zamawiającego. Orientacyjną ilość materiałów ( np. kartek) oraz ich wzór Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy; 9) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej odbywać się będzie dla następujących frakcji odpadów z częstotliwością: a) odpady zmieszane - dwa raz w miesiącu, b) tworzywa sztuczne, papier tektura, metale, opakowania wielomateriałowe - raz w miesiącu c) szkło kolorowe i bezbarwne - raz na kwartał, d) odpady ulegające biodegradacji, opakowania ulegające biodegradacji, odpady kuchenne - raz na miesiąc, e) popioły (w okresie od X do IV) co drugi miesiąc, f) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - jeden raz w roku; 10) Odbiór odpadów komunalnych z obszarów zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie dla następujących frakcji odpadów z częstotliwością: a) odpady zmieszane - dwa razy w tygodniu, b) tworzywa sztuczne, papier tektura, metale, opakowania wielomateriałowe - dwa razy w miesiącu, c) szkło kolorowe i bezbarwne - dwa razy w miesiącu lub w miarę napełnienia pojemników, d) odpady ulegające biodegradacji, opakowania ulegające biodegradacji, odpady kuchenne - co najmniej dwa razy w miesiącu (w okresie od V do X, od XI do końca IV raz na miesiąc - zgodnie z harmonogramem) lub we własnym zakresie dostarczając je do punktu zbiórki w godzinach jego funkcjonowania, e) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - jeden raz w roku; Zamawiający przewiduje zmianę częstotliwości odbioru poszczególnych frakcji odpadów, przy jednoczesnym utrzymaniu łącznej długości trasy niezbędnej do wykonania zadania. 11) Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych drogach gminnych miejskich i zamiejskich. Łączna długości trasy niezbędnej do wykonania zadania/miesiąc wynosi ok. 2400 km. 12) Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania realizacji przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych deklarowanego przez nich obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku jego nieprzestrzegania przed zakwalifikowaniem odpadów nieprawidłowo segregowanych do zmieszanych, sporządzi na tą okoliczność dokumentację zwierającą, co najmniej dane identyfikujące właściciela nieruchomości, miejsce zabrania odpadów, ilość odpadów, jednoznaczne określenie nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów oraz podpisy osób stwierdzających taką nieprawidłowość (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, wykonawca przekaże niezwłocznie zamawiającemu; 13) W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego; 14) W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. r. ( Dz. U. z 2013 r. Nr 21); 15) W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków, pojemników i pojazdów w trakcie realizacji usługi; 16) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00 do 20.00 w dni robocze; 17) Możliwość odbioru odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca; 18) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych; 19) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i gospodarowania odpadami w taki sposób, aby osiągnąć na rzecz Gminy odpowiednie poziomy recyklingu i odzysku wynikające z art.3b oraz ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3c ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach; 20) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie; 21) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami (karty przekazania odpadu muszą być dołączone do każdej faktury dostarczonej Zamawiającemu przez Wykonawcę) , b) kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) informację z przeprowadzonego monitoringu z selektywnej zbiórki odpadów (wykaz nieruchomości, których właściciele nieprawidłowo segregują odpady wraz z dokumentacją tych nieprawidłowości)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Południowa 3, 38-100 Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 483000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.