eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Odbudowa boiska sportowego na terenie MOSIR w Przeworsku.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Przeworsk: Odbudowa boiska sportowego na terenie MOSIR w Przeworsku.
Numer ogłoszenia: 105758 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa boiska sportowego na terenie MOSIR w Przeworsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy i remontu boiska do gry w piłkę nożną. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie niwelacji terenu, wykonanie drenażu odwadniającego oraz wykonanie nawierzchni trawiastej. Do zadań wykonawcy będzie należeć również pielęgnacja murawy w okresie do pierwszego koszenia. Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określanych na podstawie art. 11 ustawy Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa. wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. wymagane co najmniej jedna brygada czteroosobowa z kwalifikacjami do wykonywania robót kanalizacyjnych i jedna brygada do robót ziemnych, wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności budownictwo ogólne z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa . wykazać się doświadczeniem w robotach budowlanych ogólnych , wymagane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 zamówienie z zakresu robót ziemnych niwelacji terenu i jedno zamówienie z zakresu kanalizacji lub drenażu. Powyższe należy potwierdzić pisemnymi referencjami z podaniem adresu zamawiającego, kontaktu telefonicznego , terminu wykonania i wartości kontraktu. dysponują sprzętem: min. 2 samochody samowyładowcze o ład. 5-10 t , walec wibracyjny , koparka o poj. łyżki 0,25 m , ładowarka , równiarka , 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena składanej oferty, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. wykażą średni obrót roczny nie mniejszy niż wartość składanej oferty za ostatnie dwa lata rozliczeniowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem oczekiwanych przez zamawiającego kwalifikacji, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią osób w celu wykonania zamówienia. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia , lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią sprzęt do wykonania zamówienia. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. Referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. Potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom jeżeli wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców . Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z płaceniem składek i podatków lub jeżeli wykonawca uzyskał decyzję o odroczeniu lub umorzeniu płatności w przypadku to należy załączyć potwierdzona kopię tej decyzji . Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z banku finansującego o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca względnie informacja o zdolności kredytowej wykonawcy. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania na warunkach określonych przez zamawiającego. Oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10 , 37-200 Przeworsk , pok. 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10 , 37-200 Przeworsk , pok. 124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.