eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i urządzeń komputerowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Zabrze: Dostawa części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i urządzeń komputerowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 10569 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222369 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i urządzeń komputerowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i urządzeń komputerowych do siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18. Zamówienie obejmuje: - część I (dot. dostawy części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych) - asortyment 25 artykułów, w tym między innymi: bębny światłoczułe do telekopiarek, taśmy barwiące do maszyn piszących, tonery do kserokopiarek, telekopiarek i telefaksu, tusze i wkładki tuszujące do frankownic, - część II (dot. dostawy akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych) - asortyment 76 artykułów, w tym między innymi: cardrige, tusze i tonery do drukarek, taśmy do drukarek, klawiatury i myszy komputerowe, płyty CD i DVD, środki i sprężone powietrze do czyszczenia sprzętu, wtyki i kable. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz przewidywane roczne wielkości dostaw określono w SIWZ. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i urządzeń komputerowych w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca udzieli sześć miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz dopuszczone do eksploatacji przez producentów sprzętu, w którym mają być zastosowane. Zamawiający nie dopuszcza dostaw materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub refabrykowanych. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.01.2010r.) do dnia 31.12.2010r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 110151.38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 31065.59
  • Oferta z najniższą ceną: 31065.59 oferta z najwyższą ceną: 32839,70
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER W BIURZE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 79085.79
  • Oferta z najniższą ceną: 79085.79 oferta z najwyższą ceną: 80245.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.