eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa lasera do wykonywania fotokoagulacji siatkówki wraz z instalacją oraz szkoleniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Katowice: Dostawa lasera do wykonywania fotokoagulacji siatkówki wraz z instalacją oraz szkoleniem.
Numer ogłoszenia: 105628 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23811 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lasera do wykonywania fotokoagulacji siatkówki wraz z instalacją oraz szkoleniem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lasera do wykonywania fotokoagulacji siatkówki wraz z instalacją oraz szkoleniem. 2. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3. Wykonawca winien spełnić szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy dostarczyć (wraz z instalacją oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego) urządzenie do siedziby Zamawiającego, tj: do pomieszczeń Poradni Okulistycznej. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że dostawa musi odbyć się w godzinach pracy, tj. od godz. 7.30 do godz. 15.05 w dni robocze. Za dzień dostarczenia uważa się dzień, w którym zostanie podpisany przez obie strony protokół zdawczo - odbiorczy; b) Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia w siedzibie Zamawiającego na własny koszt; c) Protokół zdawczo - odbiorczy zostanie podpisany po zainstalowaniu, skutecznym uruchomieniu, przeszkoleniu personelu Zamawiającego i sprawdzeniu przez Zamawiającego czy dostarczony przedmiot dostawy jest wolny od wad; d) Osobą upoważnioną w imieniu Zamawiającego do podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego jest Kierownik Poradni Okulistycznej; e) Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z wyznaczonego terminu, o którym mowa w pkt 3a, Zamawiający uprawniony jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy co skutkować będzie naliczeniem kar umownych; f) Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy: instrukcje obsługi w zakresie konserwacji i eksploatacji przedmiotu zamówienia (w języku polskim), paszport techniczny urządzenia oraz kartę gwarancyjną (w karcie gwarancyjnej powinna być informacja o adresie najbliższego serwisu gwarancyjnego). 4. Wymagania techniczne urządzenia: a) Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2012; b) Długość fali 577nm; c) Czas trwania impulsu 10 - 3000 ms; d) Długość przerwy między impulsami 10 - 3000 ms; e) Moc promieniowania 50 - 2000 MW; f) Możliwość pracy w trybie mikropulsów: czas trwania mikropulsu: 0,05 - 1,00 ms, długość przerwy między mikropulsami: 0,1 - 10 ms; g) Urządzenie wyposażone w bezprzewodowy pedał nożny; h) Urządzenie wyposażone w lampę szczelinową typu ZEISS lub równoważną z pięcioma powiększeniami (tj. 5,8,12,20,32) oraz z wbudowanym mikromanipulatorem; i) Urządzenie wyposażone w ekran LCD o przekątnej nie mniejszej niż 4,3 cala; j) Urządzenie wyposażone w stolik z elektrycznie podnoszonym i opuszczanym blatem o rozmiarach: szer. min. 40cm (+/- 10cm), i dł. od 80 do 150 cm; k) Urządzenie powinno być oznakowane znakiem CE.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa lasera do wykonywania fotokoagulacji siatkówki wraz z instalacją oraz szkoleniem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MDT J. Zych, A. Budyn Sp. J., ul. Skośna 12A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.