eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, wkładów drukujących, papieru kserograficznego, galanterii papierniczej i galanterii biurowej dla potrzeb Sądu Okręgowego w Nowym Sączu.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Nowy Sącz: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, wkładów drukujących, papieru kserograficznego, galanterii papierniczej i galanterii biurowej dla potrzeb Sądu Okręgowego w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 105546 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu Wydział XII Gospodarczy Odwoławczy, ul. Pijarska 3, Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, faks 018 4482146.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, wkładów drukujących, papieru kserograficznego, galanterii papierniczej i galanterii biurowej dla potrzeb Sądu Okręgowego w Nowym Sączu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Papier kserograficzny i do drukarek A4/80g i A3. (ok. 2 200 ryz) (ok.60 ryz) 2. Wkłady drukujące kompatybilne do drukarek laserowych HP 2015, 3015, 3055, 1020, 1010, 1022, 3390 (ok. 60 szt.) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 3 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 60 szt.) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) ok. 80 szt.) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 140 szt.) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 60 szt.) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 40 szt.) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 90 szt.) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 500 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) 3 Wkłady drukujące (oryginalne) do drukarek: LEKSMARK T 634, (wydajność wkładu nie mniejsza niż 32 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 2 szt.) HP 1500L (bęben obrotowy + 4 tonery) (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 1 kpl.) BROTHER HL 2030 (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 25 szt.) - (ok. 10 szt.) 4. Kaseta z tonerem i moduł bębna (oryginalne) do faxu KX-MB 773PD (wydajność wkładu nie mniejsza niż 2 000 stron formatu A4 przy zaczernieniu 5% zgodnym z normą ISO/IEC 19752) (ok. 60 szt.) (ok. 20 szt.) 5. Tusz do drukarek atramentowych HP 845 (ok. 40 szt.) 6 Kasety , korektory do maszyn elektronicznych OPTIMA SP (ok. 5 szt.) - cena jednostkowa netto - ł (ok. 5 szt.) 7. Koperty A4, B4, B5, C4, C5, C6 (samoprzylepne z paskiem) - zwykłe (białe i brązowe) (ok. 30 opak.) (ok. 30 opak.) (ok. 30 opak.) (ok. 30 opak.) (ok. 30 opak.) (ok. 150 opak.) 8. Zwrotne potwierdzenie odbioru (ok. 150 opak.) 9. Teczki wiązane białe, skoroszyty tekturowe zwykłe, skoroszyty plastikowe zwykłe, skoroszyty plastikowe wczepne. (ok. 150 szt.) (ok. 100 szt.) (ok. 200 szt.) (ok. 400 szt ) 10. Segregatory A4/75 i A4/50 z okuciami (ok. 150 szt.) (ok. 100 szt.) 11. Kostka kolorowa samoprzylepna 75x75x100, kostka biała zwykła 75x75x100 (ok. 100 szt.) (ok. 30 szt.) 12. Długopisy żelowe, długopis zwykły, cienkopisy, zakreślacze (ok. 100 szt.) (ok. 50 szt.) (ok. 50 szt.) (ok. 60 szt.) 13. Folia do faxu - KX FA 57E, KX FC 195, KX FP 153, KX F - 1015, KX FP 343 (ok. 7 szt.) (ok. 7 szt.) (ok. 6 szt.) (ok. 6 szt.) (ok. 8 szt.) 14. Dziurkacz (20 mm) (ok. 5 szt.) 15. Zszywacz mały (15 mm) (ok. 6 szt.) 16. Spinacze małe (28 mm) (ok. 250 opak.) 17. Zszywki (24/6) (ok. 250 opak.) 18. Wkłady do długopisu żelowego (ok. 500 szt.) 19. Zeszyty A5 (96 k) - sztywna oprawa (ok. 50 szt.) 20. Zeszyty A4 (96 k) - sztywna oprawa (ok. 80 szt.) 21. Rolki do kalkulatora 57 mm offset (ok. 10 opak.) 22. Koszulki A4 matowe (ok. 50 opak.) 23. Koszulki A5 matowe (ok. 10 opak.) 24. Taśma biurowa mała (18mm 33m) (ok. 150 szt.) 25. Taśma biurowa duża (48mm 55m) (ok. 250 szt.) 26. Dyskietki komputerowe (ok. 2 opak.) 27. Tusz do stempli metalowych (ok. 20 szt.) 28. Przyborniki na biurko (ok. 5 szt.) 29. Klej w sztyfcie 22g (ok. 60 szt.) 30. Kalka maszynowa (1 opak.) 31. Ołówek HB z gumką (ok. 70 szt.) 32. Płyty CD i DVD (prędkość nagrywania min 4x) (ok. 4 opak.) (ok. 4 opak.) 33. Gumka uniwersalna do mazania ( ok. 50 szt.) 34. Tusz do pieczątek - czarny, czerwony, niebieski (ok. 10 opak.) (ok. 40 opak.) - (ok. 5 opak.) 35. Gumki recepturki (ok. 60 kg) 36. Rysiki do ołówka (0,5 mm) (ok. 30 opak.) 37. Naboje do pióra PARKER - niebieskie i czarne (ok. 40 opak.) (ok. 40 opak.) 38. Wkłady do długopisów PENTEL - niebieskie i czarne (ok. 50 szt.) (ok. 50 szt.) 39. Atrament - niebieski i czarny (kałamarz) (ok. 5 but.) (ok. 5 but.) 40. Temperówka aluminiowa pojedyncza (ok. 30 szt.) 41. Linijka 20 cm. i 30 cm plastikowa (ok. 20 szt.) (ok. 20 szt.) 42. Chusteczki czyszczące do sprzętu biurowego (ok. 50 opak.) 43. Sprężone powietrze (400 ml) ( ok. 30 pojemn.) 44. Korektor w długopisie (10ml), z gąbką (20ml), korektor w taśmie - myszką, korektor w płynie z pędzelkiem (20 ml) (ok. 30 szt.) (ok. 30 szt.) (ok. 30 szt.) (ok. 30 szt.) 45. Kredki - 12 kolorowe (ok. 25 op.) 46. Blok rysunkowy A4 (ok. 50 szt.) 47. Klipy biurowe - 19 mm, 25 mm, 32 mm, 41 mm, 51 mm (ok. 40 opak.) (ok. 40 opak.) (ok. 40 opak.) (ok. 40 opak.) (ok. 40 opak.) 48. Papier kancelaryjny kratkowany A3/500 arkuszy (ok. 2 ryzy) 49. Papier pakunkowy szary (ok.60 ark.) 50. Przybornik na biurko - metalowy (ok.10 szt.) 51. Piórnik do szuflady (organizer) (ok.10 szt.) 52. Znaczniki do akt (ok.30 opak.) 53. Nożyczki 20 cm (ok.15 szt.) 54. Papier kredowy kolorowy (ok.30 opak.) 55. Poduszki do pieczątek 105x66 cm (ok.15 szt.) 56. Maczałka - gąbka w pojemniku (ok.15 szt.) 57. Długopis na sprężynce (ok.20 szt.) 58. Nóż biurowy i nóż do kopert (ok.30 szt.) (ok.20 szt.) 59. Pinezki klasyczne (ok. 30 opak.) 60. Blok do fliphartów gładki (50 kart) Wymiary: 1000 x 650mm (ok.5 szt.) 61. Nici lniane nabłyszczane dratwa - szare (ok. 500 rolek) 62. Nici lniane nabłyszczane - białe (ok.400 rolek) 63. Marker do tablic (czarny, czerwony, zielony, niebieski) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) 64. Marker CD, DVD - czarny (0,5 mm) (ok.40 szt.) 65. Kosz na śmieci - metalowy (12l) (ok.5 szt.) 66. Szufladka na biurko A4 - standard (ok.40 szt.) 67. Okładki do bindowania -(folia bezbarwna 150 mic., karton skóropodobny) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) 68. Grzbiety plastikowe do bindowania o średnicy: 5mm, 6mm, 8 mm, 10 mm, 12,5 mm, 14 mm, 16 mm, 19 mm, 22 mm, 25 mm, 28,5 mm, 32 mm, 38 mm, 45 mm, 51 mm. (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) (ok.5 opak.) - (ok.5 opak.) 69. Folia laminacyjna błyszcząca zwykła A4/100mic (ok.2 opak.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 162538.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • e-SILVER sp. jawna, ul. Franciszkańska 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 162538.82
  • Oferta z najniższą ceną: 162538.82 oferta z najwyższą ceną: 183219.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.