eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe), Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (żetony metalowe z karabińczykiem, smycze)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe), Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (żetony metalowe z karabińczykiem, smycze)
Numer ogłoszenia: 105536 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55636 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe), Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (żetony metalowe z karabińczykiem, smycze).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych, według poniższej specyfikacji: Część I druk i dostawa materiałów promocyjnych zgodnie ze specyfikacją techniczną: Wykonanie teczek na dokumenty Ilość: 500 sztuk Z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki format: 220x315 mm po rozłożeniu papier kreda 350g, kolorystyka 2+1, logo UOKiK tłoczone na przedzie teczki folia matowa jednostronnie na zewnętrznej stronie teczki lakier offset w wewnętrznej stronie teczki, sztancowane z wykrojnika, brak klejeń teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej Wykonanie notatników ilość: 500 sztuk format: A5 środek: papier offset 90g, 24 kartek w kratkę, bloczek klejony po dłuższym boku, 2+0, wymiary: szer. 148mm, wys. 210mm, przednia okładka: papier kreda matowa 300g, folia matowa jednostronnie,2+0 tylnia okładka karton 300g Wykonanie toreb papierowych zgodnie ze wzorem ilość: 500 sztuk papier kreda 170g m2, gładki, 1+0 uchwyt: sznurek bawełniany biały górna zakładka oraz dno torby wzmocnione białym kartonem 245g m2 wymiary: 90x320x240 mm cała torba jednostronnie granatowa, dwa białe napisy (logotyp oraz adres strony internetowej) Wykonanie toreb płóciennych ilość: 350 sztuk materiał: naturalna bawełna 100%, model: Arrecite z długimi uchwytami lub równoważny gramatura: 150g m2 wymiary: 380x420x2mm nadruk: 1+1 (logotyp oraz adres strony internetowej www.uokik.gov.pl) Wykonanie długopisów plastikowych ilość: 1300 szt.uk model: X-ONE lub równoważny kolor: biały, klip w kolorze zielonym wkład: niebieski 1 nadruk na korpusie: 3 kolorowy Należy wykonać projekt dla sposobu naniesienia nadruku Wykonanie składanych toreb na zakupy kolor: niebieski, nylon, nakład: 500 szt. wymiary torby: 54x45x2 cm, wymiary torby po złożeniu: 11x6,5 cm, nadruk jednostronny na torbie: wielokolorowy (sześciokolorowy) etui na torbę wykonany z nylonu, zamykany na plastikowy zatrzask, z karabińczykiem 1. Termin realizacji: 12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne notesu oraz logotyp w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk oraz WZÓR teczki, notesu oraz torby papierowej i torby płóciennej. 3. W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. 4. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego (I piętro bez windy). 5. Wraz z dostawą materiałów promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy oraz WZORY. Cześć II wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa materiałów reklamowych wg poniższej specyfikacji technicznej: Wykonanie żetonu metalowego z karabińczykiem wielkość żetonu: 2 zł, 1 euro wykonany z metalu metalowy karabińczyk nadruk dwustronny wykonany na naklejce epoksydowej i przyklejony na żeton nakład: 500 szt. Wykonanie smyczy ilość: 1000 sztuk kolor: granatowy typ: taśma poliestrowa szerokość: 20mm nadruk:1+1 (biały) rodzaj nadruku: sublimacyjny karabińczyk: metalowy Termin realizacji 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca otrzyma logotyp w dniu podpisania umowy. Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego (I piętro bez windy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ZAPOL Dmochowski, Sobczyk, Spółka jawna, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13978,95

  • Oferta z najniższą ceną: 13978,95 / Oferta z najwyższą ceną: 17856,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.