eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Wybór wykonawcy na przeprowadzenie Indywidualnego doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Indywidualnej terapii psychologicznej, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych - Racjonalna Terapia Zachowania w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Mielec: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie Indywidualnego doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Indywidualnej terapii psychologicznej, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych - Racjonalna Terapia Zachowania w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 105300 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu , ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 78 00 450, faks 17 78 00 473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.pcprmielec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pokl.pcprmielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie Indywidualnego doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Indywidualnej terapii psychologicznej, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych - Racjonalna Terapia Zachowania w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki następujących zadań: zadanie nr 1 Wybór wykonawcy na przeprowadzenie: 1) Treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ilości 20 godzin (każda grupa) dla ok. 31 osób (w tym 26 osób niepełnosprawnych i 5 wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych i młodzieżowych ośrodków wychowawczych - beneficjentów ostatecznych projektu (tj. 4 spotkania po 5 godzin) w celu m.in: integracji, nauczenia akceptacji swej niepełnosprawności, kształtowania pozytywnej motywacji do zmiany, indywidualnych i grupowych relacji interpersonalnych, wzrostu poczucia własnej wartości, rozpoznania i pokonywania barier tkwiących w osobach niepełnosprawnych, nabycia umiejętności poruszania się po rynku pracy/ prowadzone przez psychologa (15 godzin, tj. 3 spotkania) i doradcę zawodowego ( 5 godzin, tj. 1 spotkanie)., 2) Indywidualnej terapii psychologicznej dla ok. 52 osób niepełnosprawnych - beneficjentów ostatecznych projektu w ilości 10 godzin dla każdej osoby (10 spotkań po 1 godzinie lub 5 spotkań po 2 godziny) w celu zdiagnozowania i pomocy w rozwiązaniu konkretnych problemów osobistych - prowadzona przez psychologów. Działania mają charakter indywidualny, dostosowany do potrzeb konkretnej osoby. zadanie nr 2 Wybór wykonawcy na przeprowadzenie: 1) Indywidualnego doradztwa zawodowego (2-godzinnego) - w celu zweryfikowania czy wybrany przez uczestnika projektu (beneficjenta ostatecznego) kurs zawodowy odpowiada jego predyspozycjom zawodowym przy uwzględnieniu jego sytuacji zawodowej, wykształcenia, rodzaju niepełnosprawności, ewentualnej pomocy w wyborze kursu zawodowego na kurs adekwatny do predyspozycji zawodowych, możliwości, potrzeb beneficjenta ostatecznego, rodzaju niepełnosprawności spośród kursów oferowanych przez zamawiającego, pisemnego potwierdzenia przez doradcę zawodowego w karcie pracy doradczej trafności wyboru kursu adekwatnego do predyspozycji zawodowych Beneficjenta Ostatecznego spośród kursów oferowanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego (2-godzinnego) będzie realizowany dla ok. 90 beneficjentów ostatecznych - w tym ok. 5 wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo - wychowawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych oraz ok. 85 osób niepełnosprawnych, w ilości 2 godziny dla każdej osoby (1 spotkanie). 2) Indywidualnego doradztwa zawodowego (4-godzinnego) - w celu określenia ścieżki zawodowej w odniesieniu do zdiagnozowanych predyspozycji zawodowych. Zakres merytoryczny zamawianej usługi winien obejmować w szczególności: opracowanie indywidualnego planu działania, wskazanie osobom niepełnosprawnym propozycji miejsc pracy dostępnych w szczególności w bazie danych Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), przygotowanie do rozmowy o pracę, sposoby aktywnego poszukiwania pracy, możliwości dokształcania zawodowego. Przedmiot zamówienia w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego (4-godzinnego) będzie realizowany dla ok. 34 Beneficjentów Ostatecznych - w tym dla ok. 1 wychowanka rodziny zastępczej oraz 33 osób niepełnosprawnych w ilości 4 godzin dla każdej osoby (2 spotkania po 2 godziny). zadanie nr 3 Wybór wykonawcy na przeprowadzenie : Treningu kompetencji i umiejętności społecznych - Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ) w ilości 30 godzin (każda grupa) tj. 6 spotkań po 5 godzin dla ok. 23 osób niepełnosprawnych - beneficjentów ostatecznych projektu w celu m.in: pomocy w radzeniu sobie z trudnymi problemami osobistymi i rodzinnymi oraz zapobieganiu nawrotowi problemu, umożliwienia skutecznego i długotrwałego rozwoju własnego i poprawy codziennego funkcjonowania, a także nauczenia umiejętności zwiększenia swojej samooceny, wiary w siebie i własne możliwości, oraz poczucia sprawczości w życiu - prowadzona przez 2 trenerów jednocześnie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że prowadzi działalność pozwalającą na realizację przedmiotu zamówienia, w tym posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 3 oraz posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru agencji zatrudnienia - dotyczy Zadania nr 2. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej : a) 5 usług o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych - dotyczy zadania nr 1, b) 5 usług o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie indywidualnej terapii psychologicznej (w formie indywidualnej porady poprzez analizę pola problemowego jednostki) - dotyczy zadania nr 1, c) 5 usług o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego (w formie indywidualnej porady poprzez analizę pola problemowego jednostki) - dotyczy zadania nr 2, d) 5 usług o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie przeprowadzenia warsztatów z Racjonalnej Terapii Zachowania - dotyczy zadania nr 3, z potwierdzeniem ich należytego wykonania (referencje, listy polecające, protokoły odbioru wykonanych prac itp.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zapewni uczestnikom zajęć odpowiednie warunki lokalowe oraz organizacyjno-techniczne, w tym pomieszczenia pozbawione barier architektonicznych (podjazdy, winda - w przypadku pomieszczeń na piętrze, odpowiednia szerokość drzwi), dotyczy to również łazienki (powierzchnia łazienki umożliwiająca swobodne poruszanie się na wózku inwalidzkim, zamontowane uchwyty), uczestnikami zajęć będą m.in. osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich i mające trudności w poruszaniu się. Powierzchnia sal wykładowych musi być adekwatna do ilości osób, umożliwiająca swobodne poruszanie się uczestników po sali. W przypadku wysokich temperatur powietrza wykonawca musi zapewnić klimatyzację lub wentylatory powietrza - uczestnikami zajęć są m.in. osoby niepełnosprawne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji pomieszczeń wskazanych przez wykonawcę celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia tj: - psychologów posiadających tytuł magistra psychologii, którzy posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy zawodowej na stanowisku psychologa, - doradców zawodowych, posiadających wykształcenie wyższe kierunkowe lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego którzy posiadają doświadczenie w pracy zawodowej tj. w okresie ostatnich 3 lat przeprowadzili co najmniej 50 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego (w przypadku doradców zawodowych przewidzianych do prowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego) i co najmniej 3 usług grupowego doradztwa zawodowego (w przypadku doradców zawodowych przewidzianych do zrealizowania treningu kompetencji i umiejętności społecznych), - trenerów posiadających uprawnienia w zakresie poradnictwa i pomocy psychologicznej, posiadających ukończony kurs I i II stopnia z Racjonalnej Terapii Zachowania, którzy posiadają doświadczenie w pracy jako trener Racjonalnej Terapii Zachowania tj. w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 10 usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (warsztatów Racjonalnej Terapii Zachowania). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.pcprmielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie: 1) Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, 2) Indywidualnej terapii psychologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie: 1) Treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ilości 20 godzin (każda grupa) dla ok. 31 osób (w tym 26 osób niepełnosprawnych i 5 wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych i młodzieżowych ośrodków wychowawczych - beneficjentów ostatecznych projektu (tj. 4 spotkania po 5 godzin) w celu m.in: integracji, nauczenia akceptacji swej niepełnosprawności, kształtowania pozytywnej motywacji do zmiany, indywidualnych i grupowych relacji interpersonalnych, wzrostu poczucia własnej wartości, rozpoznania i pokonywania barier tkwiących w osobach niepełnosprawnych, nabycia umiejętności poruszania się po rynku pracy/ prowadzone przez psychologa (15 godzin, tj. 3 spotkania) i doradcę zawodowego ( 5 godzin, tj. 1 spotkanie). 2) Indywidualnej terapii psychologicznej dla ok. 52 osób niepełnosprawnych - beneficjentów ostatecznych projektu w ilości 10 godzin dla każdej osoby (10 spotkań po 1 godzinie lub 5 spotkań po 2 godziny) w celu zdiagnozowania i pomocy w rozwiązaniu konkretnych problemów osobistych - prowadzona przez psychologów. Działania mają charakter indywidualny, dostosowany do potrzeb konkretnej osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie: 1) Indywidualnego doradztwa zawodowego (2-godzinnego) 2) Indywidualnego doradztwa zawodowego (4-godzinnego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie: 1) Indywidualnego doradztwa zawodowego (2-godzinnego) - w celu zweryfikowania czy wybrany przez uczestnika projektu (beneficjenta ostatecznego) kurs zawodowy odpowiada jego predyspozycjom zawodowym przy uwzględnieniu jego sytuacji zawodowej, wykształcenia, rodzaju niepełnosprawności, ewentualnej pomocy w wyborze kursu zawodowego na kurs adekwatny do predyspozycji zawodowych, możliwości, potrzeb beneficjenta ostatecznego, rodzaju niepełnosprawności spośród kursów oferowanych przez zamawiającego, pisemnego potwierdzenia przez doradcę zawodowego w karcie pracy doradczej trafności wyboru kursu adekwatnego do predyspozycji zawodowych Beneficjenta Ostatecznego spośród kursów oferowanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego (2-godzinnego) będzie realizowany dla ok. 90 beneficjentów ostatecznych - w tym ok. 5 wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo - wychowawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych oraz ok. 85 osób niepełnosprawnych, w ilości 2 godziny dla każdej osoby (1 spotkanie). 2) Indywidualnego doradztwa zawodowego (4-godzinnego) - w celu określenia ścieżki zawodowej w odniesieniu do zdiagnozowanych predyspozycji zawodowych. Zakres merytoryczny zamawianej usługi winien obejmować w szczególności: opracowanie indywidualnego planu działania, wskazanie osobom niepełnosprawnym propozycji miejsc pracy dostępnych w szczególności w bazie danych Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), przygotowanie do rozmowy o pracę, sposoby aktywnego poszukiwania pracy, możliwości dokształcania zawodowego. Przedmiot zamówienia w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego (4-godzinnego) będzie realizowany dla ok. 34 Beneficjentów Ostatecznych - w tym dla ok. 1 wychowanka rodziny zastępczej oraz 33 osób niepełnosprawnych w ilości 4 godzin dla każdej osoby (2 spotkania po 2 godziny)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie : Treningu kompetencji i umiejętności społecznych - Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie : Treningu kompetencji i umiejętności społecznych - Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ) w ilości 30 godzin (każda grupa) tj. 6 spotkań po 5 godzin dla ok. 23 osób niepełnosprawnych - beneficjentów ostatecznych projektu w celu m.in: pomocy w radzeniu sobie z trudnymi problemami osobistymi i rodzinnymi oraz zapobieganiu nawrotowi problemu, umożliwienia skutecznego i długotrwałego rozwoju własnego i poprawy codziennego funkcjonowania, a także nauczenia umiejętności zwiększenia swojej samooceny, wiary w siebie i własne możliwości, oraz poczucia sprawczości w życiu - prowadzona przez 2 trenerów jednocześnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.