eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót remontowych w budynkach 10-20 i 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej PK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Kraków: Wykonanie robót remontowych w budynkach 10-20 i 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej PK
Numer ogłoszenia: 105285 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynkach 10-20 i 10-29 Wydziału Inżynierii Lądowej PK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia nr 03A oraz wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczenniach 18,24a,24b,21,16 w budynku 10-20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia w przyziemiu nr 03A w zakresie: -skucia betonowego fundamentu -wykonania odpływu z kratką ściekową -wykonania posadzki z lastryko -wymiany kratek drewnianych -gretingi -malowania pomieszczenia -robót instalacyjnych oraz elektrycznych oraz wymiana drzwi na parterze : -wymiany istniejących drzwi wewnętrznych drewnianych na nowe na parterze Wymiana wykładziny PCV w salach wykładowych 401 i 405 w budynku 10-20 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -zerwania starych wykładzin -skucia nierówności z wykonaniem podkładu samopoziomującego -ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ścianę Wymiana 9 szt. okien w bocznych klatkach schodowych w budynku 10-20 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -demontażu z wywozem starych drewnianych okien wewnętrznych -montażu nowych okien z profili PCV z szybą matową -uzupełnienia i malowania wokół zamontowanych okien Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 011, 012, 013 w piwnicach budynku 10-29 , cyklinowanie i malowanie parkietu w pomieszczeniach nr 18,18a, 112, 112a z korytarzykiem 114 ,115 w budynku 10-29, remont schodów parter w budynku 10-29.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -remontu pomieszczeń laboratoryjnych w piwnicach budynku polegający na wymianie posadzek ,wymianie fliz na ścianach ,malowania ścian ,sufitów, stolarki drzwiowej, wymianie zlewozmywaków, baterii, wymianie gniazd, wyłączników ,przewodów elektrycznych ,tablic elektrycznych oraz opraw oświetleniowych -cyklinowania i malowania parkietu na Ip. z wymianą listew przyściennych w pomieszczeniach biurowych -remontu schodów polegający na skuciu powierzchni lastrykowej i ułożenie na stopniach i spoczniku płytek podłogowych gresowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: art. 22 ust. 1 pkt 1, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,, art. 22 ust. 1 pkt 2, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1) Wykonawca musi wykazać ,że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi w tym pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac wymagane przepisami Prawa Budowlanego w tym : dla zadania 1 a. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa b. kierownikiem br. elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla zadania 2 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla zadania 3 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla zadania 4 a. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa b. kierownikiem br. elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa c. kierownikiem br. sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie uprawnienia kierownika budowy zostaną uznane dla pozostałych zadań częściowych, jeżeli zadania te będą realizowane pod kierunkiem tej samej osoby. 2). Wykonawca musi wykazać ,że w ciągu ostatnich pięciu latach wykonał co najmniej 2 realizacje dla każdego z zadań osobno, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( np. opinie, referencje). art. 22 ust. 1 pkt 3, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, art. 22 ust. 1 pkt 4, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację oraz opis techniczny zamówienia przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr3 do SIWZ),, polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,, parafowany projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ),, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5 do SIWZ), wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 6 do SIWZ),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 110 w bud.10-24 przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczenia nr 03A oraz wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczenniach 18,24a,24b,21,16 w budynku 10-20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia nr 03A oraz wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczenniach 18,24a,24b,21,16 w budynku 10-20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia w przyziemiu nr 03A w zakresie: -skucia betonowego fundamentu -wykonania odpływu z kratką ściekową -wykonania posadzki z lastryko -wymiany kratek drewnianych -gretingi -malowania pomieszczenia -robót instalacyjnych oraz elektrycznych oraz wymiana drzwi na parterze : -wymiany istniejących drzwi wewnętrznych drewnianych na nowe na parterze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana wykładziny PCV w salach wykładowych 401 i 405 w budynku 10-20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładziny PCV w salach wykładowych 401 i 405 w budynku 10-20 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -zerwania starych wykładzin -skucia nierówności z wykonaniem podkładu samopoziomującego -ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ścianę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2008; Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana 9 szt. okien w bocznych klatkach schodowych w budynku 10-20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana 9 szt. okien w bocznych klatkach schodowych w budynku 10-20 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -demontażu z wywozem starych drewnianych okien wewnętrznych -montażu nowych okien z profili PCV z szybą matową -uzupełnienia i malowania wokół zamontowanych okien.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.24-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 011, 012, 013 w piwnicach budynku 10-29 , cyklinowanie i malowanie parkietu w pomieszczeniach nr 18, 18a, 112, 112a z korytarzykiem w budynku 10-29, remont schodów parter w budynku 10-29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 011, 012, 013 w piwnicach budynku 10-29 , cyklinowanie i malowanie parkietu w pomieszczeniach nr 18,18a, 112, 112a z korytarzykiem 114 ,115 w budynku 10-29, remont schodów parter w budynku 10-29.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -remontu pomieszczeń laboratoryjnych w piwnicach budynku polegający na wymianie posadzek ,wymianie fliz na ścianach ,malowania ścian ,sufitów, stolarki drzwiowej, wymianie zlewozmywaków, baterii, wymianie gniazd, wyłączników ,przewodów elektrycznych ,tablic elektrycznych oraz opraw oświetleniowych -cyklinowania i malowania parkietu na Ip. z wymianą listew przyściennych w pomieszczeniach biurowych -remontu schodów polegający na skuciu powierzchni lastrykowej i ułożenie na stopniach i spoczniku płytek podłogowych gresowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.