eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Opracowanie Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 - 2032 dla Powiatu Nidzickiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Nidzica: Opracowanie Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 - 2032 dla Powiatu Nidzickiego.
Numer ogłoszenia: 105244 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nidzicy , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, faks 089 6253279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 - 2032 dla Powiatu Nidzickiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentu, poprzez Opracowanie Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 - 2032 dla Powiatu Nidzickiego. Program powinien obejmować pełną i dokładną inwentaryzację wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu, plan ochrony przed szkodliwością azbestu wraz z propozycjami działań edukacyjno-informacyjnymi, plan usuwania azbestu, z wyszczególnieniem publicznych terenów i obiektów budowlanych z dokładnym wskazaniem zadań, podmiotów odpowiedzialnych za realizację, harmonogram realizacji i zestawienie szacunkowych kosztów. W inwentaryzacji należy stosować numery i obręby ewidencyjne działek. Dokument ma być wykonany na poziomie profesjonalnym i spełniać równocześnie kryteria 4 programów gminnych: gminy Nidzica, Janowo, Janowiec Kościelny i Kozłowo. Programy szczebla gminnego powinny być dokumentami wyodrębnionymi i zostać tak sporządzone, że mogą funkcjonować samodzielnie. Program powiatowy ma być wyodrębnionym dokumentem zbiorczym. Dokument powinien ostatecznie przyjąć formę segregatora, w którym zebrane będą 4 programy gminne oraz zbiorczy program powiatowy. Zasadniczą częścią Programu ma być, jak wspomniano wyżej, dokładna i szczegółowa inwentaryzacja i baza danych o lokalizacji istniejących wyrobów zawierających azbest zawierająca numery i obręby ewidencyjne działek. Powinna ona uwzględniać w szczególności: a) ocenę stanu wyrobów zawierających azbest, b) możliwość bezpiecznego dalszego użytkowania, c) termin likwidacji wyrobów zawierających azbest, d) harmonogram likwidacji do 2032 r. Bezwzględny jest wymóg zgodności treści programu z istniejącymi, zatwierdzonymi prawnie dokumentami szczebla krajowego i wojewódzkiego, takimi jak np. Krajowy Plan Gospodarki Odpadami, Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami Dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2007-2010, Polityka Ekologiczna Państwa, Program Ochrony Środowiska Dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2007-2010 oraz lokalnymi strategiami rozwoju. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, oraz Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 90.72.15.00 - Usługi ochrony substancji toksycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. rejestracji firmy, koncesji, zezwolenia lub licencji) winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia.Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą lub inną jednostką organizacyjną utworzoną zgodnie z przepisami prawa, związaną zakresem działalności z ochroną środowiska, gospodarką odpadami lub budownictwem. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca prowadził już: - inwentaryzację wyrobów zawierających azbest na obszarze co najmniej 1 całej gminy i sporządził z tego stosowną dokumentację, - opracował samodzielnie co najmniej 3 dokumenty o charakterze programu usuwania wyrobów zawierających azbest, w tym co najmniej 1 szczebla powiatowego lub wyższego. Wykonawca posiada: - pisemne referencje co najmniej 1 gminy, na terenie której prowadził inwentaryzację oraz co najmniej 1 jednostki samorządu terytorialnego szczebla powiatowego lub wyższego, na których terenie Wykonawca sporządzał programy usuwania azbestu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica tel/faks: 89 625 32 79.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, pokój 33 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.