Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-09
Nidzica: Opracowanie Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 - 2032 dla Powiatu Nidzickiego.
Numer ogłoszenia: 105244 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nidzicy , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, faks 089 6253279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 - 2032 dla Powiatu Nidzickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentu, poprzez Opracowanie Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 - 2032 dla Powiatu Nidzickiego. Program powinien obejmować pełną i dokładną inwentaryzację wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu, plan ochrony przed szkodliwością azbestu wraz z propozycjami działań edukacyjno-informacyjnymi, plan usuwania azbestu, z wyszczególnieniem publicznych terenów i obiektów budowlanych z dokładnym wskazaniem zadań, podmiotów odpowiedzialnych za realizację, harmonogram realizacji i zestawienie szacunkowych kosztów. W inwentaryzacji należy stosować numery i obręby ewidencyjne działek. Dokument ma być wykonany na poziomie profesjonalnym i spełniać równocześnie kryteria 4 programów gminnych: gminy Nidzica, Janowo, Janowiec Kościelny i Kozłowo. Programy szczebla gminnego powinny być dokumentami wyodrębnionymi i zostać tak sporządzone, że mogą funkcjonować samodzielnie. Program powiatowy ma być wyodrębnionym dokumentem zbiorczym. Dokument powinien ostatecznie przyjąć formę segregatora, w którym zebrane będą 4 programy gminne oraz zbiorczy program powiatowy. Zasadniczą częścią Programu ma być, jak wspomniano wyżej, dokładna i szczegółowa inwentaryzacja i baza danych o lokalizacji istniejących wyrobów zawierających azbest zawierająca numery i obręby ewidencyjne działek. Powinna ona uwzględniać w szczególności: a) ocenę stanu wyrobów zawierających azbest, b) możliwość bezpiecznego dalszego użytkowania, c) termin likwidacji wyrobów zawierających azbest, d) harmonogram likwidacji do 2032 r. Bezwzględny jest wymóg zgodności treści programu z istniejącymi, zatwierdzonymi prawnie dokumentami szczebla krajowego i wojewódzkiego, takimi jak np. Krajowy Plan Gospodarki Odpadami, Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami Dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2007-2010, Polityka Ekologiczna Państwa, Program Ochrony Środowiska Dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2007-2010 oraz lokalnymi strategiami rozwoju. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, oraz Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 90.72.15.00 - Usługi ochrony substancji toksycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. rejestracji firmy, koncesji, zezwolenia lub licencji) winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia.Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą lub inną jednostką organizacyjną utworzoną zgodnie z przepisami prawa, związaną zakresem działalności z ochroną środowiska, gospodarką odpadami lub budownictwem. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca prowadził już: - inwentaryzację wyrobów zawierających azbest na obszarze co najmniej 1 całej gminy i sporządził z tego stosowną dokumentację, - opracował samodzielnie co najmniej 3 dokumenty o charakterze programu usuwania wyrobów zawierających azbest, w tym co najmniej 1 szczebla powiatowego lub wyższego. Wykonawca posiada: - pisemne referencje co najmniej 1 gminy, na terenie której prowadził inwentaryzację oraz co najmniej 1 jednostki samorządu terytorialnego szczebla powiatowego lub wyższego, na których terenie Wykonawca sporządzał programy usuwania azbestu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica tel/faks: 89 625 32 79.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, pokój 33 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.