eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Roboty budowlane związane z budową muru oporowego i remontem kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Ustce



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Ustka: Roboty budowlane związane z budową muru oporowego i remontem kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Ustce
Numer ogłoszenia: 105139 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, fax 059 8152900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z budową muru oporowego i remontem kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Ustce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową muru oporowego i remontem kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Ustce. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1 część - budowa muru oporowego wraz z fundamentem kolumbarium; 2 część - remont kaplicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szcegółowy zakres robót do wykonania zawierają: projekty budowlane oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie 45.21.A wg klasyfikacji PKD - wykonawca robót ogólnobudowlanych związanych ze wznoszeniem budynków; 2) nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia jest rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch podobnych zamówień, tj. wykonawcy, którzy wykonali terminowo i z należytą starannością roboty w zakresie budowy, przebudowy lub remontów obiektów budowlanych kubaturowych o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia (przez wartość niniejszego zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego wykonawcę w złożonej ofercie jako cena wykonania zamówienia; b) wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie min. techniczne, majacą przynajmniej 2-letnie doświadczenie przy budowie lub remontach obiektów budowlanych kubaturowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca składający ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia musi posiadać środki lub mieć zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł. Spełnienie warunków udziału w postepowaniu zamawiający określi na podstawie analizy złożynych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Działem VII Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ustka.um.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3 76-270 Ustka Pokój nr 307.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, Biuro Obsługi Interesantów (pokój nr 104).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków własnych Gminy Miasta Ustka

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa muru oporowego wraz z fundamentem kolumbarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie części 1 zamówienia - budowa muru oporowego wraz z fundamentem obejmuje: a) roboty ziemne, b) roboty rozbiórkowe, c) wykonanie konstrukcji z betony zbrojonego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.35.00-1, 45.45.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont kaplicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie części 2 - remontu kaplicy obejmuje: a) remont elewacji: - czyszczenie ścian zewnętrznych z cegły elewacyjnej, - naprawa uszkodzonych elementów ścian z cegły elewacyjnej, - hydrofobizacja elewacji ceglanej; b) remont dachu: - wymiana pokrycia dachowego, - wymiana konstrukcji dachowej, - obróbki blacharskie, - rynny i rury spustowe, - wykonanie instalacji odgromowej; c) instalacje elktryczne: - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana tablicy głównej TG..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.