eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Wyszkowie w budynkachw Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50 i Wydziałów Zamiejscowych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 oraz terenu przy obiekcie sądu w Wyszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Wyszków: Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Wyszkowie w budynkach: w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50 i Wydziałów Zamiejscowych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 oraz terenu przy obiekcie sądu w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 105089 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wyszkowie , ul. Tadeusza Kościuszki 50, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7425074, faks 0-29 7425074.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Wyszkowie w budynkach: w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50 i Wydziałów Zamiejscowych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 oraz terenu przy obiekcie sądu w Wyszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część pierwsza: Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości: 1) pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wyszkowie zlokalizowanego w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50, 2) elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Wyszkowie zlokalizowanych w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 50. 2. Część druga: Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości: pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych budynków Sądu Rejonowego w Wyszkowie - Wydziały Zamiejscowe w Pułtusku zlokalizowanych w Pułtusku przy ul. Rynek 37 oraz obsługa szatni w dni urzędowania Sądu w godz. od 8.00 do 12.00 od października do marca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części pierwszej: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) 2) dla części drugiej: 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) 3) dla części pierwszej i drugiej razem: 3.250 zł (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dla części pierwszej: wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usług sprzątania w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ; 2) dla części drugiej: wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usług sprzątania w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dla części pierwszej: oświadczenie o dysponowaniu co najmniej 4 osobami, wyznaczonymi do realizacji usługi, z których każda posiada wynikające z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprzątaniu w obiektach użyteczności publicznej, nabyte w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ; 2) dla części drugiej: oświadczenie o dysponowaniu co najmniej 3 osobami, wyznaczonymi do realizacji usługi, z których każda posiada wynikające z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprzątaniu w obiektach użyteczności publicznej, nabyte w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki takiej zmiany, to m.in.: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, posiadające odpowiednie, aktualne badania lekarskie oraz aktualne szkolenia z BHP, jakie wymagane były w SIWZ; b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, c) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) spowodowanej zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub podatkowych, cena świadczenia usługi ulega zmianie z dniem wejścia w życie właściwych przepisów, poprzez doliczenie do kwoty netto nowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Wyszkowie, ul. Kościuszki 50, 07-200 Wyszków, III piętro, pok. 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 12:15, miejsce: Sąd Rejonowy w Wyszkowie, ul. Kościuszki 50, 07-200 Wyszków, parter, Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.