eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2014r. Postępowanie nr OLSU.SOP.0160.1.14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Suwałki: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2014r. Postępowanie nr OLSU.SOP.0160.1.14
Numer ogłoszenia: 10497 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach , ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5627995, 5652174, faks 087 5665861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2014r. Postępowanie nr OLSU.SOP.0160.1.14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w 2014 r. usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach na terenie powiatów: augustowskiego, białostockiego, miasto Białystok, bielskiego, ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, grajewskiego, hajnowskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, miasto Łomża, monieckiego, oleckiego, piskiego, sejneńskiego, siemiatyckiego, sokólskiego, suwalskiego, miasto Suwałki, węgorzewskiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego i terenu gminy Mikołajki. Jest to zamówienie publiczne o kodzie CPV 71354000-4, 71355000-1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na każdą część zamówienia odrębnie w kwocie: część 1 - 3 000 zł; część 2 - 2 500zł; część 3 - 2 000 zł; część 4 -1 200zł. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w formach kreślonych w art.45 ust.6 PZP. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach na konto Bank Gospodarstwa Krajowego 46 1130 1059 0017 3390 1620 0001 z dopiskiem: wadium na wykonanie usług geodezyjnych(wyszczególnić część obszarową zamówienia), 6. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu należy deponować w kasie, w siedzibie Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust.4a, ust. 5 pkt. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod rygorem nieważności. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP. 9. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt 4, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. nr 193, poz. 1287) w zakresie rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Jeżeli ofertę składa osoba fizyczna posiadająca uprawnienia geodezyjne z zakresu rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, a także posiadająca kwalifikacje w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów to uważa się, że jest ona zaliczona do liczby osób, którymi dysponuje wykonawca.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 90.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument umocowania prawnego (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców z KRS) osoby reprezentującej wykonawcę lub właściwe pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia. b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich. 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 Siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy. 1.6 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na podział nieruchomości. 1.7 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na wznowienie granic nieruchomości 2. Pozostałe zmiany 2.1. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/web/guest/anr/zamowienia-publiczne - nieodpłatnie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR Oddział OT Olsztyn Filia w Suwałkach, Suwałki ul. Sportowa 22, codziennie w dni pracy Filii, w godz. 8:00 - 14:30. za odpłatnością 30 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat (I piętro) Oddziału ANR OT Olsztyn Filia w Suwałkach, ul. Sportowa 22, w dni pracy Filii, w godz. 8:00 - 14:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na terenie powiatów: giżycki, węgorzewski, ełcki, piski, kolneński, grajewski i teren gminy Mikołajki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2014 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: suwalski i miasto Suwałki, sejneński, gołdapski, olecki, augustowski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2014 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: łomżyński i miasto Łomża, zambrowski, moniecki, białostocki i miasto Białystok, sokólski, wysoko-mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2014 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: łomżyński i miasto Łomża, zambrowski, moniecki, białostocki i miasto Białystok, sokólski, wysoko-mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2014 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.