Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Nowy Sącz: Budowa szybu windowego z montażem windy towarowo-osobowej oraz przebudowa klatki schodowej łączącej istniejący obiekt Sokoła z nowym budynkiem Galerii w ramach zadania pod nazwą Budowa Malopolkiej Galerii sztuki Na Bursztynowym Szlaku w Nowym Sączu - etap I.
Numer ogłoszenia: 104974 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Kultury "Sokół" w Nowym Sączu, ul. Długosza 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4482610, fax 018 4482611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcksokol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu windowego z montażem windy towarowo-osobowej oraz przebudowa klatki schodowej łączącej istniejący obiekt Sokoła z nowym budynkiem Galerii w ramach zadania pod nazwą Budowa Malopolkiej Galerii sztuki Na Bursztynowym Szlaku w Nowym Sączu - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego z montażem windy towarowo-osobowej oraz przebudowa klatki schodowej łączącej istniejący obiekt Sokoła z nowym budynkiem Galerii. w ramach zadania pod nazwą: Budowa Małopolskiej Galerii Sztuki Na Bursztynowym Szlaku w Nowym Sączu - etap I. Zakres zamówienia: dobudowa szybu windowego, dostawa i montaż windy towarowo - osobowej oraz częściowa przebudowa istniejącej klatki schodowej, wykonanie nowej więźby dachowej z kryciem wspólnym dla szybu windowego i istniejącej klatki schodowej, elewacja i odbudowa nawierzchni parkingu po robotach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Szczegółowe zasady i warunki wniesienia wadium zgodne z Prawem zamówień publicznych - zawarte w SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. I.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.b ogłoszenia wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością min. 2 zadania, polegające na realizacji robót budowlano - montażowych, w skład których wchodziły między innymi prace polegające na montażu windy towarowej lub osobowej, o całkowitej wartości 1 zadania - co najmniej 1 000 000, 00 zł. (1 milion złotych). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie II.1.1.poniżej b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem: b1) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). b 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę gwarancyjną od jednego zdarzenia w wysokości 1 000 000, 00 zł. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie II.1.2. ogloszenia poniżej c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie I.1.a i I.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie II.1.3. ogłoszenia poniżej I.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. II niniejszego ogłoszenia poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie I.1.b ogłoszenia powyżej - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), b) wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; polegających na realizacji robót budowlano - montażowych, w skład których wchodziły między innymi prace polegające na montażu windy towarowej lub osobowej, o całkowitej wartości ( brutto) każdego zadania - co najmniej 1 000 000, 00 zł. -( min. 2 zadania);z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz dokumenty potwierdzające, że te zadania zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty;) 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie I.1.c ogłoszenia powyżej - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), b)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających zdolność kredytową lub wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna potwierdzać zdolność kredytową Wykonawcy lub wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę gwarancyjną od jednego zdarzenia w wysokości 1 000 000, 00 zł. 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie I.1.a i I. 1.d ogłoszenia powyżej - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), b)oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Sposób i forma składania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jest szczegółowo doprecyzowana w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcksokol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Kultury Sokół, ul. Długosza 3, 33- 300 Nowy Sącz, pokój 303.Cena SIWZ - 100, 00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Małopolskie Centrum Kultury Sokół w Nowym Sączu, ul.Długosza 3, pok.208..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający stara się o pozyskanie środków unijnych na realizację całego zadania. Forma porozumiewania się: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie faksem lub drogą elektroniczną. 2. W przypadku dokumentów lub informacji przekazywanych faxem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. adres e-mail: niemiecwp@wp.pl Faks: ( 18) 44 82 611
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont garaży samochodowych oraz miejsc parkingowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Budowa doświetlonych przejść dla pieszych
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Remont mający na celu poprawę warunków funkcjonowania Ośrodka Kultury w Swarzędzu
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- "Adaptacja budynku przy ul. Chyliczkowskiej 47 w Piasecznie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej oraz wsparcia osób z niepełnosprawnościami".
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.