eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja boisk szkolnych Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie - I Etap roboty dodatkowe (numer sprawy 21/ZP/11).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Warszawa: Modernizacja boisk szkolnych Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie - I Etap roboty dodatkowe (numer sprawy 21/ZP/11).
Numer ogłoszenia: 104959 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592 , strona internetowa www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boisk szkolnych Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie - I Etap roboty dodatkowe (numer sprawy 21/ZP/11)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycinka dwóch dodatkowych drzew - po wykorytowaniu terenu, 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej, 3. Usunięcie obrzeży starej bieżni, 4. Wymiana ogrodzenia od strony ul. Kolskiej, 5. Wykonanie nawierzchni parkingu i dojazdu, 6. Wywóz dodatkowej warstwy asfaltu i szlaki, 7. Przycinka gałęzi 12 drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera protokół konieczności z dnia 08.11.2010 r. oraz przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówień dodatkowych. Roboty budowlane dodatkowe, wyszczególnione w protokole konieczności i przedmiarze robót, stanowiące przedmiot zamówienia wystąpiły w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, podczas kolejnych prac związanych z modernizacją boisk. Wykraczają one poza zakres przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności w załączonej do niej dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia. Robót tych nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności w chwili ogłoszenia przetargu i zawarcia umowy. Roboty dodatkowe nie pokrywają się z zakresem zamówienia podstawowego, a ponadto są konieczne dla zapewnia bezpieczeństwa prowadzenia robót oraz użytkowania obiektu. Zamówienie dodatkowe jest ściśle powiązane z prawidłowym wykonaniem zamówienia podstawowego, tzn. takim wykonaniem zamówienia, aby spełniło ono podstawowe wymagania funkcjonalne, zgodnie z potrzebami zamawiającego. W związku z powyższymi wyjaśnieniami komisja przetargowa uznała, że istnieją przesłanki do udzielenia niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia podstawowego udzielonego na podstawie zawartej umowy nr IR-I-WOL/V/10/22/7/2010/516 w dniu 21.05.2010 r. z wykonawcą: Gardenia Sport Sp. z o.o., ul. Kłobucka 13, 02-699 Warszawa, wynosi netto 1.115.415,12 zł, co stanowi równowartość 290.548,35 euro. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć kwoty netto 557.707,56 zł. tj. 50% wartości umowy zamówienia podstawowego. Wartość realizowanego zamówienia wynosi netto: 254.617,11 zł, co stanowi równowartość 66 323,81 euro tj. ok. 22,83% wartości umowy zamówienia podstawowego i jest to pierwsze zamówienie dodatkowe.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Gardenia Sport Spółka z o.o., Kłobucka 13, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.