eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa i nadbudowa budynku przy ul. Deszczowej 5 w Krakowie na potrzeby placówki opiekuńczo-wychowawczej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Kraków: Rozbudowa i nadbudowa budynku przy ul. Deszczowej 5 w Krakowie na potrzeby placówki opiekuńczo-wychowawczej.
Numer ogłoszenia: 104893 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 24145 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i nadbudowa budynku przy ul. Deszczowej 5 w Krakowie na potrzeby placówki opiekuńczo-wychowawczej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku przy ul. Deszczowej 5 w Krakowie na placówkę opiekuńczo-wychowawczą, zgodnie z poniższym zakresem robót oraz przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową, stanowiącymi załączniki nr 1, 2 i 3 do specyfikacji. 1) Roboty ogólnobudowlane, w tym roboty: 1) rozbiórkowe, 2) remontowe 3) w zakresie wykonania izolacji termicznej, 4) w zakresie wznoszenia konstrukcji murowych oraz ścian działowych, 5) w zakresie wykonywania stropów z elementów prefabrykowanych, 6) w zakresie instalacji wentylacyjnej, 7) w zakresie wykonania konstrukcji schodowych, 8) zbrojarskie, 9) posadzkarskie, 10) ciesielskie, dekarskie oraz w zakresie obróbek blacharskich, 11) w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, 12) tynkarskie, 13) malarskie, 2) Remont ogrodzenia w zakresie prac: 1) ziemnych, 2) betonowych. 3) związanych z montażem elementów metalowych ogrodzenia, 3) Roboty dotyczące instalacji elektrycznych, w tym w zakresie; 1) wykonania przyłącza elektrycznego, 2) wykonania torów kablowych i montażu instalacji, 3) montażu osprzętu elektrycznego, 4) kontroli i sprawdzenia poprawność wykonania prac (pomiary). 4) Roboty dotyczące instalacji centralnego ogrzewania, w tym w zakresie: 1) wykonania przewodów instalacyjnych, 2) montażu urządzeń grzewczych i infrastruktury, 3) kontroli i sprawdzenia poprawności wykonanych prac, 5) Roboty w zakresie instalacji wodno kanalizacyjnej i gazowej, w tym w zakresie: 1) robót ziemnych, 2) montażu przewodów instalacyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych), 3) kontroli i sprawdzenia poprawności wykonanych prac. 6) Warunki dodatkowe: a) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 18.05.2007 o godz. 10:00. b) Warunki płatności: Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacone w następujący sposób: a) 30 % wynagrodzenia po wykonaniu 40 % zleconych robót, b) 30 % wynagrodzenia po wykonaniu 80 % zleconych robót, c) 40 % wynagrodzenia po odbiorze końcowym robót. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od dnia przyjęcia faktury przez Zamawiającego. Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie protokołu z odbioru częściowego lub końcowego oraz zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorysu powykonawczego. c) Kontrola i sprawdzenie jakości wykonanych prac w zakresie instalacji mają być wykonywane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje. Wykonawca dołączy odpowiednie dokumenty to poświadczające do protokołów kontroli instalacji. d) W razie rozwiązania umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego prace i udzieli rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty, e) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając własną siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji, f) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane, g) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania, h) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, i) Odbiór robót zanikających bądź ulegających zakryciu ma być zgłaszany przez Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego, j) Przystąpienie do prac związanych z instalacją elektryczną Wykonawca będzie zgłaszać Zamawiającemu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. k) Zamawiający posiada ważne pozwolenie na budowę na przeprowadzenie przedmiotowych prac, l) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 - miesięcznej rękojmi na wykonane prace, m) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 - miesięcznej gwarancji na zamontowaną stolarkę okienną, n) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 12 - miesięcznej gwarancji na pozostałe materiały wbudowane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.13 - Domy opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 498782,94 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe Stalbet Sp. j. Józef Ralski, Józef Sady, Przdsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowege Montex Sp. z o., ul. Mrozowa 5, 30-969 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 533697.75
  • Oferta z najniższą ceną: 533697.75 / oferta z najwyższą ceną: 533697.75
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.