eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipowiec Kościelny › Rozbudowa drogi gminnej nr 230219W w miejscowości Parcele Łomskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Lipowiec Kościelny: Rozbudowa drogi gminnej nr 230219W w miejscowości Parcele Łomskie
Numer ogłoszenia: 104893 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 023 6555028 lub 29, faks 023 6555028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej nr 230219W w miejscowości Parcele Łomskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Branża drogowa: 1. Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych - roboty przygotowawcze: 1) Roboty pomiarowe przy wyznaczeniu trasy drogi, punktów głównych trasy i punktów wysokościowych w terenie wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) Mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. 15 cm ze złożem na hałdę; 3) Roboty ziemne wykonane ładowarkami kołowymi o poj. Łyżki 1,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 10-15t na odl. do 5km. Grunt kat. III Załadunek humusu 4) Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni przy średnicy drzew 66-75cm wraz z zagospodarowaniem karpiny, dłużnicy i drągowiny przez Wykonawcę robót i odwozem na odkład na odległość do 10 km 5) Wykonanie regulacji wysokościowej zaworów wodociągowych lub gazowych 2. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę roboty ziemne: 1) Mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o pojemności naczynia roboczego 0,40m3 z załadunkiem na środki transportu kołowego i przewiezieniem na odkład na odległość do 5km. Grunt kat. III 2) Formowanie nasypów z gruntu dostarczonego do miejsca wbudowania z wykopów. Grunt kat. III 3) Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracjami 7,5 t. Grunt spoisty kategorii III 3. Odwodnienie korpusu drogowego: 1) Mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o pojemności naczynia roboczego 0,40m3 ze złożem urobku obok wykopu Roboty związane z wykopami pod przepust 2) Wykonanie ławy żwirowej pod przepusty rurowe w gotowym wykopie przy grubości warstwy 30cm po zagęszczeniu 3) Wykonanie części przelotowej przepustów rurowych z rur z tworzywa sztucznego typu PVC o średnicy 400 mm na gotowym wykopie z zastosowaniem pospółki 4) Wykonanie ścianek z czołowych przepustów rurowych z betonu klasy C20/25 szt. dla rur o średnicy o 40 5) Zasypanie wykopów gruntem niewysadzeniowym przekopów po przepustach wraz z zakupem i dowozem gruntu 6) Mechaniczne oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego na wlocie i wylocie przepustu z załadunkiem gruntu na samochody samowyładowcze i dowozem na odkład na odległość do 5m. 4. Fundamentowanie dróg: 1) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża równiarką oraz walcem wibracyjnym lub ogumionym 2) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (mieszanka żwiru, piasku i pospółki) stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm 3) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku (kruszywa naturalnego) przy grubości warstwy pozagęszczaniu 15cm na odcinku dochodzącym do drogi wojewódzkiej 4) Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31 mm stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm na odcinku dochodzącym do drogi wojewódzkiej 5) Skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,15/0,20 kg/m2 przed ułożeniem warstwy ścieralnej nawierzchni 6) Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 7 cm na odcinku dochodzącym do drogi wojewódzkiej 7) Mechaniczne uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm 5. Roboty w zakresie nawierzchni dróg: 1) Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm; 2) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm; 3) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: 1) Wykonanie oznakowania poziomego mechanicznie Linie typu P-1e, P-4, P-13 2) Ustawienie słupków stalowych z ruro średnicy 70 mm do znaków drogowych 3) Ustawienie pionowe znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych a. Znaki typu A Branża elektryczna: I. Demontaż linii napowietrznej nn- 0,4 kV 1) Montaż przewodów izolowanych AsXSn 2x25 mm2 - ANALOGIA demontaż 2) Demontaż słupa żelbetonowego linii NN pojedynczego z ustojami 3) Demontaż oprawy oświetlenia zewnętrznego zainstalowanej na trzpieniu słupa lub wysięgniku II. Budowa linii napowietrznej nn-0,4 kV 1) Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych EPV 10,5/6 - z demontażu 2) Montaż przewodów izolowanych AsXSn 2x25 mm2 - z demontażu 3) Montaż opraw OUSe- 70W oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach z demontażu 4) Montaż ograniczników przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych z demontażu 5) Uziomu powierzchniowej prętowe z instalacji odgromowej. Montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0,80 m w gruncie kategorii IV 6) Uziomy o długości 3 m ze stali profilowanej miedziowane (metoda wykonania udarowa) z zastosowaniem agregatu prądotwórczego. Kategoria gruntu III 7) Uziomy za każde następne 1,5 m długości ze stali profilowanej miedziowane z zastosowaniem agregatu prądotwórczego. Kat. Gruntu III 8) Badania i pomiary instalacji uziemiającej. Uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy 9) Badania i pomiary instalacji uziemiającej. Uziemienie ochronne lub robocze za każdy dostępny pomiar 10) Tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza linii kablowej oświetlenia ulicznego - Kalkulacja własna. Branża sanitarna: 1) Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5 m i głębok. do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład (kat.gr.I-II) 2) Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunty sypkie kat. I-III 3) Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0.8-2.5 m i głęb. do 1.5m w gr. kat. III-IV 4) Montaż rurociągów z rur polietylenowych (HDPD) o śr. nominalnej 90 mm z rur w zwojach 5) Połączenie rur z polietylenu o śr 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 6) Połączenie z rur z polietylenu o śr 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 7) Połączenie z rur z polietylenu o śr. 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 8) Połączenie z rur z polietylenu o śr. 90 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 9) Montaż rurociągów z rur polietylowych (HDPD) o śr. Nominalnej 25 mm z rur w zwojach 10) Połączenia rur z polietylenu o śr 32 mm za pomocą kształtek elektrooporowych 11) Rury ochronne (osłonowe) z PE, o śr. nom 63 mm i 125 mm 12) Rury ochronne (osłonowe) z PE o śr. nom 90 mm(AROT) 13) Sączki węchowe punktowe z PE o 32 14) Oznakowanie trasy gazociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego 15) Oznakowanie trasy gazociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego 16) Oznakowanie trasy gazociągu na murze 17) Próba szczelności i wytrzymałości gazowych przyłączy domowych - aparatury kontrolno- pomiarowej 18) Próba szczelności gazociągów o śr. nom. 90 mm na ciśnienie do 0,75 MPa 19) Inwentaryzacja powykonawcza przyłącza 20) Zajęcie pasa drogowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100.000.00 zł. odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności dysponują co najmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadającą wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. - wpisane na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium 2. Referencje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipowieckoscielny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny, pok. nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.