eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › TERMOMODERNIZACJA GIMNAZJUM NR 2 W LĘDZINACH - BUDYNEK PRZY UL. PALMOWEJ 21 ORAZ REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU PRZY UL. HOŁDUNOWSKIEJ 72

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Lędziny: TERMOMODERNIZACJA GIMNAZJUM NR 2 W LĘDZINACH - BUDYNEK PRZY UL. PALMOWEJ 21 ORAZ REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU PRZY UL. HOŁDUNOWSKIEJ 72
Numer ogłoszenia: 104881 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA GIMNAZJUM NR 2 W LĘDZINACH - BUDYNEK PRZY UL. PALMOWEJ 21 ORAZ REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU PRZY UL. HOŁDUNOWSKIEJ 72.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z termomodernizacją obejmującą: ociepleniem ścian zewnętrznych metodą /lekką mokrą/ styropian 15 cm + tynk cienkowarstwowy silikatowy; wymianę rynien i rur spustowych; wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. - wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie instalacji odgromowej - remont sanitariatów w budynku przy ul. Hołdunowskiej Dokładny zakres robót wg załączonego przedmiaru robót oraz projektu budowlano opracowanego przez - Fundacja Eko-generacja 43-190 Mikołów, ul. Jaracza 1-5 oraz MWM Spółka z o.o. Biuro Projektów i realizacji Inwestycji ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi: 15.000,00zł /słownie: piętnaście tysięcy złotych/. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.) 3.Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2-3.5 ) - oryginał i kopię dołącza do oferty. 4.Oferta winna być zabezpieczona wadium, zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy, w wysokości 15.000,00zł. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy je przelać do dnia 22.07.2009r. na konto Urzędu Miasta Lędziny w PKO BP S.A.E/Lędziny nr 22 1020 2528 0000 0202 0191 2211. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu, musi być złożone w kasie Urzędu Miasta Lędziny do dnia 23.07.2009r. do godz. 945. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7.Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 8.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 ust.3 pkt 3.1. i 3.2. 2.2W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.3 wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 ust 4 pkt.4.1. 2.3W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt.1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w § 6 ust.2 i ust. 7. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez Wykonawcę według załącznika Nr 1 do siwz Formularz Ogólny Oferty. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.1 siwz, Zamawiający żąda: 2.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.2Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ, Zamawiający żąda: 3.1.Wykazu osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ-dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wymagana jest: jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, jedna osoba z uprawnieniami elektrycznymi. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2.Wykaz robót budowlanych Załącznik Nr 4 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań obejmujących roboty związane z termomodernizacją o wartości minimum 300.000,00zł brutto każde w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W zakresie robót powinny by wyszczególnione roboty budowlane. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót tj. protokół odbioru robót. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w §5 ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ. Zamawiający żąda: 4.1Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 300.000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.2Posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00zł. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczy firm, których oferta łącznie spełnia wymagania Zamawiającego w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00zł. 5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.1Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 5.2Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w języku kraju, w którym zamówienie jest udzielone. 6.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.1.1 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją /za zgodność z oryginałem/ pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1 oraz jej podpisem. 7.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) załącznik Nr 2 do siwz. 8.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 9.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawiera wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Rozliczenie to Zamawiający uzna za wypełnione, jeżeli data wystawienia pełnomocnictwa będzie w terminie do którego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego o którym mowa w ust.1 pkt. 1.1. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 10.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ledziny.pl/content/show.php?pg=przetargi,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny pokój 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny pokój 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.