eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu automatycznego do identyfikacji i określania lekowrażliwości szczepów oraz systemu do posiewu krwi dla pracowni mikrobiologii Szpitala Powiatowego w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Zakopane: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu automatycznego do identyfikacji i określania lekowrażliwości szczepów oraz systemu do posiewu krwi dla pracowni mikrobiologii Szpitala Powiatowego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 104795 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70535 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu automatycznego do identyfikacji i określania lekowrażliwości szczepów oraz systemu do posiewu krwi dla pracowni mikrobiologii Szpitala Powiatowego w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do pracowni mikrobiologii Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem: 1) Testów wraz z dzierżawą systemu automatycznego do identyfikacji i określenia lekowrażliwości szczepów w oparciu o gradient stężeń z zachowaniem procedur mikrobiologicznych (Pakiet Nr 1), 2) Podłoży wraz z dzierżawą systemu do posiewu krwi (Pakiet - Nr 2), 3) Podłoży gotowych na płytkach oraz podłoży bakteriologicznych suchych (Pakiet - Nr 3), 4) Pasków plastikowych nasyconych gradientem stężeń min. 15 rozcieńczeń antybiogramowych (Pakiet - Nr 4), 5) Krążków diagnostycznych (Pakiet - Nr 5), 6) Testów serologicznych (Pakiet - Nr 6), 7) Wybranych krążków antybiogramowych (Pakiet - Nr 7), z podziałem na 7 Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został określony w punkcie 3 przedmiotowej SIWZ. II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa w punkcie I ogłoszenia musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczającą do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć w tym w szczególności: 1) Spełniać wymagania CLSI oraz EUCAST, 2) Certyfikat ISO 13485 dotyczący jakości oferowanych produktów będących przedmiotem niniejszego postępowania, 3) Certyfikat ISO 9001 na podłoża gotowe na płytkach, krążki antybiotykowe, testy lateksowe, 4) Certyfikaty Kontroli Jakości dla każdej serii podłoży na płytkach, testów, krążków antybiotykowych. III. Zamawiający zastrzega, że krążki antybiotykowe wymienione w SIWZ powinny pochodzić od jednego producenta. Termin ważności minimum 1 rok. IV. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie przez czas obowiązywania umowy, do udzielenia konsultacji merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia. V. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odczynników laboratoryjnych przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Laboratorium za pomocą faksu potwierdzonego pismem. VI. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet - Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bioMérieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108825,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121510,58

  • Oferta z najniższą ceną: 121510,58 / Oferta z najwyższą ceną: 121510,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet - Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIAG-MED - Grażyna Konecka, ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszaw, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32264,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28941,12

  • Oferta z najniższą ceną: 28941,12 / Oferta z najwyższą ceną: 38092,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet - Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21688,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22292,93

  • Oferta z najniższą ceną: 22292,93 / Oferta z najwyższą ceną: 24382,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet - Nr4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bioMérieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7782,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8339,78

  • Oferta z najniższą ceną: 8339,78 / Oferta z najwyższą ceną: 8339,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet - Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2752,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2462,40

  • Oferta z najniższą ceną: 2462,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4592,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet - Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3966,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4222,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4222,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5443,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet - Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMAPOL Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 410,40

  • Oferta z najniższą ceną: 410,40 / Oferta z najwyższą ceną: 490,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.