eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania pn. Modernizacja budynku KPZMiUW we Włocławku przy ul. Okrzei 74 a, Część NR5   Nazwa1) Modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami; 2) Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Włocławek: Wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania pn. Modernizacja budynku KPZMiUW we Włocławku przy ul. Okrzei 74 a, Część NR: 5   Nazwa: 1) Modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami; 2) Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
Numer ogłoszenia: 104714 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96428 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2302000, faks 054 2302030.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania pn. Modernizacja budynku KPZMiUW we Włocławku przy ul. Okrzei 74 a, Część NR: 5   Nazwa: 1) Modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami; 2) Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania pn. Modernizacja budynku KPZMiUW we Włocławku przy ul. Okrzei 74 a, Część NR: 5   Nazwa: 1) Modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami; 2) Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, w zakresie przedstawionym w załączonej do zaproszenia dokumentacji (przedmiar robót): - roboty uzupełniające, - remont korytarza na parterze (roboty gipsowe, posadzkarskie, malarskie), - remont pokoi biurowych na parterze (roboty gipsowe, posadzkarskie, malarskie).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Kucharuk - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MONIMAR, ul. Zbiegniewskiej 77, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99350,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122200,84

  • Oferta z najniższą ceną: 122200,84 / Oferta z najwyższą ceną: 122200,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późń zm.) zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie na wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania pn. Modernizacja budynku KPZMiUW we Włocławku przy ul. Okrzei 74 a, Część NR: 5   Nazwa: 1) Modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami; 2) Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej spełnia w/w przesłanki ponieważ: 1.udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe udzielono umową nr NKO/R/W/2013 z dnia 26.08.2013r.), 2.udzielane jest dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych tj. Marcinowi Kucharuk - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MONIMAR ul. Zbiegniewskiej 77, 87-800 Włocławek, 3.stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (dokładnie 27,20 %), 4.polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (modernizacja pomieszczeń biurowych i korytarza obejmie parter siedziby KPZMiUW we Włocławku), 5.jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (mieści się w zakresie przewidzianych w zamówieniu podstawowym kodów CPV) oraz 6.zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (zgodnie z ewidencją zamawiającego postępowanie przeprowadzono pod nr 33/13 i nazwą Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. -Modernizacja budynku KPZMiUW we Włocławku przy ul. Okrzei 74a-, z podziałem na 5 części) a 7.zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (Numer ogłoszenia podstawowego: 278380 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.