eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Harasiuki › Rozbudowa szkoły w Harasiukach o część dydaktyczną i blok żywieniowy - dydaktyka etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Harasiuki: Rozbudowa szkoły w Harasiukach o część dydaktyczną i blok żywieniowy - dydaktyka etap II
Numer ogłoszenia: 104638 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Harasiuki, 37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie, tel. 015 8791306, fax 015 8791306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa szkoły w Harasiukach o część dydaktyczną i blok żywieniowy - dydaktyka etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szkoły w Harasiukach o część dydaktyczną i blok żywieniowy - dydaktyka etap II. Stan istniejący: fundamenty, ściany parteru i piętra wraz ze stropem. Zakres robót do wykonania obejmuje : - wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem,wykonanie stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wod-kan, co, elektrycznej, wykonanie posadzek i izolacji, tynków wewnętrznych i okładzin, roboty zewnętrzne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący dokumentację projektową, przedmiar robót, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Wielkość zamówienia- od 14.000 euro do 5 278 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000,00 zł.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach : 1/pieniądzu, 2/poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniążnym, 3/gwarancjach bankowych, 4/gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o ktorych mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1159 z póżn. zm). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Biłgoraj 0/Harasiuki nr 109602 0007 3000 0114 2000 0001 - decyduje data wpływu środków. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj.do dnia 12.07.2007 do godz. 10.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, wyłącznie w formie przelewu, jeżeli w podanym terminie znajdzie sie na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1/ zobowiązanie gwaranta(banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaszły okoliczności wymienione w art. 46 ust.5 prawa zamówień publicznych, 2/ termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3/ miejsce i termin zwrotu gwarancji. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawcy, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania ofertą, b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania. c)którego oferta została odrzucona, Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn : a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - kierownik budowy oraz kierownicy robot przewidziani do zatrudnienia na budowie winni posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu robót oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - w ciągu ostatnich pięciu lat wykonawca wykonał przynajmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia wartości minimum 1 000 000,00 zł, każda i potwierdzi je dokumentami, że roboty zostały wykonane z należyta starannością. ( minimum 2 listy referencyjne).W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać , co najmniej jeden z nich( lub wspólnie). - dysponują minimum 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł, potwierdzone opinią banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie \spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1. PZP. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt. 1-2, każdy z uczestników Konsorcjum składa oddzielnie, (wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 4) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykazu wykonanych robot budowlanych okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie.( wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 5), 7. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności( OC kontraktowa) 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez ich czynności ( wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 ), W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1-5, 8,10 niniejszego rozdziału siwz składa każdy z wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty wskazane w pkt 6 , 7 i 9 mogą zostać złożone przez jednego z wykonawców albo wspólnie, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz.605) Dokumenty stanowiące ofertę : 1.formularz ofertowy wg załączonego wzoru stanowiącego - zał. Nr 1 2.kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.pełnomocnictwo w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, 4.pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, 5.parafowany przez wykonawcę projekt umowy - jako akceptacja jej warunków według wzoru stanowiącego zał. Nr 3. 6.proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na 2 etapy (lata) sporządzony jako tabela elementów scalonych z terminami rozpoczęcia i zakończenia robót oraz kwotami należnymi wykonawcy, uwzględniając przerób na rok 2007 w wysokości około 60% wartości zamówienia. 7.dokumenty wymienione w rozdziale VI specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.harasiuki.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Papierową wersję siwz zamawiający niezwłocznie przekaże wykonawcom, którzy wystąpią z wnioskiem o jej przekazanie za odpłatnością z wys.100 zł netto pod adresem Urząd Gminy 112A 37-413 Harasiuki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Harasiuki, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.