eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › realizacja zespołu zabudowy mieszkań czynszowych Bacieczki V -1 etap wraz z zagospodarowaniem terenu (PN - BAC V etap l)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Białystok: realizacja zespołu zabudowy mieszkań czynszowych Bacieczki V -1 etap wraz z zagospodarowaniem terenu (PN - BAC V etap l)
Numer ogłoszenia: 104547 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Komisji Edukacji Narodowej 58, 15-687 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6640222, fax 085 6640333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja zespołu zabudowy mieszkań czynszowych Bacieczki V -1 etap wraz z zagospodarowaniem terenu (PN - BAC V etap l).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch budynków wielorodzinnych nr 2 i 3 zespołu mieszkań czynszowych Bacieczki V - I etap z lokalami usługowymi i garażami oraz zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu, małą architekturą, wewnętrznymi drogami dojazdowymi, chodnikami, parkingami i zielenią na działkach o numerach geodezyjnych 1463/15, 432/17, 432/19 położonych w Białymstoku przy ul. M. Pietkiewicza, J. Mackiewicza i Z. Herberta o łącznej powierzchni terenu inwestycji: 5303 m2, powierzchni użytkowej mieszkań: 3919,48m2 powierzchni zabudowy: 1469,36m2, kubaturze: 20601m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.04 - 45.21.12.04 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 200 000,00 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, póz. 1158 z późniejszymi zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki z art. 22 ust. l pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 póz. 177 ze zmianami). 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 póz. 177 ze zmianami). 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Zrealizowali w ostatnich 5 latach jako Generalni Wykonawcy (rozpoczęte po 01.01.2003 i zakończone do 31.12.2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 budynków: mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej lub budynków użyteczności publicznej lub budynków zamieszkania zbiorowego, w rozumieniu zapisu §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75 póz. 690 wraz ze zmianami) o wartości netto co najmniej 2.500.000,00 zł każdy. Realizacja każdego obiektu musi być potwierdzona pozytywnymi opiniami zarządów: Towarzystw Budownictwa Społecznego, Spółdzielni Mieszkaniowych, Wspólnot Mieszkaniowych lub innych Zamawiających w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Za Zamawiających nie uznaje się generalnych wykonawców. b) dysponują osobami do kierowania realizacją zamówienia, posiadającymi udokumentowane uprawnienia i kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia ( w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) obejmujących pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, drogowych) wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2000r. nr 106 póz. 1126 z późn. zmianami). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają potencjał finansowy pozwalający na zaangażowanie środków własnych lub zdolność kredytową, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót, potwierdzony przez inspektora nadzoru w protokole odbioru robót i zgodny z harmonogramem, dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych na podstawie faktur złożonych na koniec miesiąca, a pierwsza faktura zostanie wystawiona nie wcześniej niż po 30 dniach od daty rozpoczęcia robót na koniec miesiąca. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, z zachowaniem art. 26 ustawy Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 1.1.Wypełniony formularz Oferta (wg zał. formularza - zał. nr 1). 1.2. Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z formularzem cenowym (wg zał. formularza - zał. nr 7). sporządzony zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ (spis wg załącznika nr 6). Kolejność pozycji kosztorysowych powinna być zgodna z ich chronologiczną numeracją zapisaną w przedmiarach, a każda pozycja winna być zakończona ceną jednostkową wraz z przyjętymi do kalkulacji narzutami. Pozycje kosztorysowe dla których brak jest przedmiarów powinny się znaleźć na końcu odpowiedniego elementu kosztorysu ofertowego. 1.3. Wykaz stawek i narzutów zastosowanych do wyceny oferty (wg zał. formularza - zał. Nr 4). 2. Dowód wniesienia (ustanowienia) wadium. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 st. l pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. l i 2. 3.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6. Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie realizacją zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji, niezbędnych do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia (w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) a także zakres wykonywanych przez nich czynności obejmujący pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych) - wg zał. formularza- zał. nr 3. 3.7. Sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, oraz: informację z banku (spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym-ej wykonawca posiada rachunek), potwierdzającej wysokość posiadanych środków, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.9. Wykaz budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego, o których mowa w pkt. III SIWZ, zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozpoczętych po 01.01.2003 i zakończonych do 31.12.2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości netto oraz daty ( dzień, miesiąc, rok rozpoczęcia i zakończenia) i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (opinie, referencje), że roboty te zostały należycie wykonane - wg zał. formularza - zał. nr 2. 3.10.Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zakres prac przewidywanych im do wykonania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia w ramach zamówienia) - jeżeli dotyczy - zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne TBS Sp. z o.o. 15-687 Białystok ul. Komisji Edukacji Narodowej 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 14:00, miejsce: sekretariat Komunalne TBS Sp. z o.o. 15-687 Białystok ul. Komisji Edukacji Narodowej 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.