eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana stolarki wejścia głównego, remont ogrodzenia oraz remont pomieszczeń w zakresie malowania i naprawy posadzek w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 6 w Krakowie, os. Na Stoku 52.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Kraków: Wymiana stolarki wejścia głównego, remont ogrodzenia oraz remont pomieszczeń w zakresie malowania i naprawy posadzek w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 6 w Krakowie, os. Na Stoku 52.
Numer ogłoszenia: 104503 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty "Kraków - Wschód", ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6414474 wew. 370, fax (012) 641 44 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zeowschod.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki wejścia głównego, remont ogrodzenia oraz remont pomieszczeń w zakresie malowania i naprawy posadzek w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 6 w Krakowie, os. Na Stoku 52..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki wejścia głównego, remont ogrodzenia oraz remont pomieszczeń w zakresie malowania i naprawy posadzek w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 6 w Krakowie, os. Na Stoku 52. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 3 części zamówienia: Część 1 - Wymiana drzwi aluminiowych wewnętrznych. Zadanie obejmuje wykucie z muru stalowych konstrukcji ścianki i ościeżnic oraz montaż w to miejsce drzwi wewnętrznych i ścianki aluminiowych i szkła bezpiecznego wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi wykończeniowymi - zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót. Część 2 - Remont ogrodzenia. Zadanie polega na demontażu niektórych elementów ogrodzenia, ich naprawie, uzupełnieniu siatek ogrodzeniowych i ponownym montażu. Do zadania należy również: - roboty antykorozyjne przedmiotowego ogrodzenia, - roboty budowlane - naprawcze w odniesieniu do elementów betonowych występujących w ogrodzeniu, - drobne roboty ziemne i porządkowe - zieleni związane z ogrodzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót będącym załącznikiem do SIWZ. Część 3 - Roboty remontowe i renowacyjne oraz mocowanie poręczy dla niepełnosprawnych. Zadanie obejmuje następujące roboty remontowe i renowacyjne w poszczególnych pomieszczeniach szkolnych: - Wiatrołap - malowanie i wymiana posadzki, - Harcówka - renowacja parkietu i malowanie, - Zaplecze kuchni - malowanie i wymiana posadzki, - Zaplecze WF - naprawa tynków i malowanie, - Inne pomieszczenia - naprawa tynków i malowanie. - Do zadania należy również mocowanie poręczy dla niepełnosprawnych i związane z tym roboty malarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót będących załącznikami do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 28.12.20.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 28.82.20.00 - Ogrodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.82.00 - Ogrodzenia Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), a w szczególności: 2.1. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2.2. kierownik robót budowlanych musi posiadać aktualne zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. 3. zastosują okna (drzwi) z aprobatą techniczną i z atestami materiałowymi. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego, potwierdzające, że wskazana powyżej osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć na zaoferowane okna (drzwi) aprobatę techniczną wraz z deklaracją zgodności popartą protokołami badań i z atestami materiałowymi. b) Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy (zał. Nr 1a, 1b, 1c), 3. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót. 4. Wzór Umowy (zał. Nr 3) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. i 9.2. specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9.4.1 specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 3.1. każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 9.1.2. specyfikacji; 3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2B do specyfikacji (dokument wymieniony w pkt 9.1.1. specyfikacji). 3.3. dokumenty wymienione w punktach 9.1.3., 9.1.4., 9.1.5., 9.2.2, 9.2.3., 9.2.4.specyfikacji. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punktach: 8.1., 8.2., 8.3. specyfikacji oceniane będzie łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zeowschod.w.interia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek C, pokój 07, pn-pt 9.30-13.00. Cena SIWZ: 11,00 zł + koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 07:50, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek A, pokój 13, pn-pt 7.30-15.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana drzwi aluminiowych wewnętrznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 6 w Krakowie, os. Na Stoku 52..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykucie z muru stalowych konstrukcji ścianki i ościeżnic oraz montaż w to miejsce drzwi wewnętrznych i ścianki aluminiowych i szkła bezpiecznego wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi wykończeniowymi - zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.10-8, 28.12.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ogrodzenia w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 6 w Krakowie, os. Na Stoku 52..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na demontażu niektórych elementów ogrodzenia, ich naprawie, uzupełnieniu siatek ogrodzeniowych i ponownym montażu. Do zadania należy również: - roboty antykorozyjne przedmiotowego ogrodzenia, - roboty budowlane - naprawcze w odniesieniu do elementów betonowych występujących w ogrodzeniu, - drobne roboty ziemne i porządkowe - zieleni związane z ogrodzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót będącym załącznikiem do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 28.82.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty remontowe i renowacyjne oraz mocowanie poręczy dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 6 w Krakowie, os. Na Stoku 52..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje następujące roboty remontowe i renowacyjne w poszczególnych pomieszczeniach szkolnych: - Wiatrołap - malowanie i wymiana posadzki, - Harcówka - renowacja parkietu i malowanie, - Zaplecze kuchni - malowanie i wymiana posadzki, - Zaplecze WF - naprawa tynków i malowanie, - Inne pomieszczenia - naprawa tynków i malowanie. - Do zadania należy również mocowanie poręczy dla niepełnosprawnych i związane z tym roboty malarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót będących załącznikami do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.43.21.14-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.