eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2009 r z podziałem na 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Opole: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2009 r z podziałem na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 10448 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2009 r z podziałem na 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia to : Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2009 r z podziałem na 3 zadania: Zadanie Nr 1 Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 500 m2 remontów cząstkowych i 6500 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 1200 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Dąbrowa - Zadanie Nr 2 Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 845 m2 remontów cząstkowych i 9400 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 230 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Kotórz Mały - Zadanie Nr 3 Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 285 m2 remontów cząstkowych i 3850 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 335 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Chrząstowice 2. Zakres zamówienia : 2.1.Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni betonem asfaltowym na gorąco na drogach powiatowych (kategoria ruchu KR2 i KR3 / średni i ciężki / wymienionych w pkt 1, w ramach zadań nr 1 - 3 oraz w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, także wykonanie : frezowania nawierzchni (koleiny , garby i inne nierówności ) , odnowy (wykonanie nakładki nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ), zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wraz z przedmiarem robot (DP) i kosztorysem / ślepym / ofertowym .stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca gwarantuje zastosowanie materiałów spełniających wymogi określone w specyfikacji technicznej . Wykonawca zobowiązany będzie , bez względu na liczbę powierzonych mu zadań , do wykonania w terminie do dnia 30 czerwca 2009 r.,w ramach tzw. wiosennego porządkowania dróg - zakresu remontów oraz innych niezbędnych robót wymienionych na wstępie , a poza tym terminem - remontów i innych niezbędnych robót wymienionych na wstępie zgłaszanych z 7- dniowym wyprzedzeniem przez Kierownika Obwodu Drogowego Dąbrowa. , Kotórz Mały , Chrząstowice . 2.2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : - opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego ( ewentualnie innych organów ) - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zorganizowania odbioru odpadów których stał się wytwórcą podczas wykonywania remontów i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania . - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty (tylko dla zadań, o które się będzie ubiegał) wadium w wysokości: - Zadanie Nr 1 - 3800,00 - zł - Zadanie Nr 2 - 5400,00 - zł - Zadanie Nr 3 - 2200,00 - zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ( całości lub poszczególnych zadań ) mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców ( oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia w tym co najmniej : - zestaw walców do zagęszczania co najmniej: stalowy wibracyjny 10-14 Mg -1 szt ogumiony min. 10 Mg -1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt - przecinarka z diamentową tarczą tnącą do cięcia asfaltu - 1 szt - skrapiarka - 1 szt - frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt - wytwórnia mas bitumicznych lub zapewniony dostęp do zakupu masy bitumicznej z innej wytwórni 3) Potencjał kadrowy Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - (osobno dla każdego z zadań Nr 1,2,3) - majstra robót bitumicznych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 3 majstrów - jw.) 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty o podobnym charakterze tj. w zakresie remontów oraz odnów nawierzchni dróg - a) o wartości: dla Zadania Nr 1 co najmniej 700.000 zł dla Zadania Nr 2 co najmniej 1.000.000 zł dla Zadania Nr 3 co najmniej 400.000 zł, (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 2.100.000 zł , ) b) w ilości: dla Zadania Nr 1 co najmniej 25.000 m2 dla Zadania Nr 2 co najmniej 31.000 m2 dla Zadania Nr 3 co najmniej 13.000 m2 (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 69.000 m2) - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały należycie. 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) posiada średnioroczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych / 2005 , 2006 , 2007 / (a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3) w wysokości dla Zadania Nr 1 co najmniej 1.100.000 zł dla Zadania Nr 2 co najmniej 1.700.000 zł dla Zadania Nr 3 co najmniej 600.000 zł (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 3.400.000 zł) Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. pkt.2. 2(8) i (9) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 2.1 Dokumenty stanowiące ofertę ( w rozumieniu KC ) (1) - wypełniony formularz oferty na załączonym druku (załącznik nr 1) wypełniony dla jednego lub kilku zadań) (2) - wypełnione kosztorysy ofertowe na załączonych drukach (załącznik nr 2.1,2.2 i 2.3 wg wyboru Wykonawcy) ) 2.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. VIII (1) - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 3) (2) - wykaz osób, , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór formularza-załącznik nr 5.) W przypadku , gdy Wykonawca wskaże w załączniku osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . (3) - wykaz wykonanych robót (wzór formularza - załącznik nr 6) (4)- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w zał. nr 6 (np. referencje, protokoły odbioru robót, inne) (5) - wykaz narzędzi , urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór formularza - załącznik nr 4) wymagany do realizacji przedmiotowego zamówienia potwierdzający spełnienie warunku . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu (6) - oświadczenie finansowe , że wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zmówienia - załącznik nr 7 (7) - dane finansowe (wzór formularza - załącznik nr 8) (8) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiającego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (9)- pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą ( 10 ) dowód wpłacenia / wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z podanej strony internetowej lub w Siedzibie zamawiajacego - pok nr 7 - bezpłatnie , po uprzednim zapotrzebowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco ,warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 500 m2 remontów cząstkowych i 6500 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 1200 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Dąbrowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco ,warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Kotórz Mały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 845 m2 remontów cząstkowych i 9400 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 230 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Kotórz Mały -.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco ,warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Chrząstowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 285 m2 remontów cząstkowych i 3850 m2 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 335 m2 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2009 r - Obwód Drogowy w m. Chrząstowice.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.