eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Mińsk Mazowiecki: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 104489 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583001, 7591810, faks 0-25 7591666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a odbiór asortymentu do prania z siedziby Zamawiającego, b pranie wodne z dezynfekcją w przelotowych pralnico-wirówkach, suszenie, maglowanie, prasowanie bielizny i odzieży szpitalnej i operacyjnej, c czyszczenie chemiczne wraz z dezynfekcję w komorze dezynfekcyjnej dla asortymentu, który ze względu na skład surowcowy i/lub gabaryty nie może być poddany dezynfekcji w procesie prania wodnego: materacy, koców, kołder, poduszek, itp. asortymentu, d wykańczanie odzieży operacyjnej, fartuchów barierowych w tunelu finiszer, e reperacja bielizny szpitalnej, odzieży służbowej, f dostarczanie czystego posegregowanego asortymentu do magazynu Zamawiającego, g transport, załadunek, rozładunek, 2. Orientacyjna ilość bielizny do prania w trakcie obowiązywania umowy to ok. 18 027kg. Miesięczna ilość to ok. 6 009kg. Miesięczna ilość bielizny i odzieży operacyjnej to około 1 263kg. Faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo zamówienia. Dopuszcza się zwiększenia lub zmniejszenia wielkości zamówienia do wysokości 20%. 3. Asortyment prania obejmuje: a bieliznę ogólnoszpitalną płaską: powłoki, powłoczki, prześcieradła, podkłady, serwety, ręczniki frote, ścierki, parawany itp; b odzież fasonową ogólnoszpitalną: spodnie i bluzy pidżamowe, koszule dla pacjentów, szlafroki c odzież ochronną - fasonową: fartuchy, spódnice, spodnie, bluzy, sukienki d bielizna noworodków i dzieci e materace, f koce g) kołdry h) poduszki i) firany, zasłony j) rolety, wertikale k) obrusy, worki l) bieliznę i odzież operacyjną: prześcieradła, podkłady, serwety, ubrania operacyjne (bluzy, spodnie, spódnice, sukienki), fartuchy operacyjne bawełniane i barierowe m) odzież robocza n) pokrowce na materace, fartuchy ołowiane (z zachowaniem odpowiednich zasad) o) inne rzeczy wynikające z potrzeb Zamawiającego. 4. Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia przeznaczony do prania będzie posegregowany według asortymentu jak w pkt. 3 odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej. 4.2. Świadczenie usług odbywać się będzie we wszystkie dni kalendarzowe, za wyjątkiem niedzieli i pierwszych dni świąt, przy czym jeżeli niedziela i pierwszy dzień świąt następują kolejno po sobie, tylko pierwszy z nich uznaje się za dzień wolny. Odbiór i dostawa bielizny odbywać się będzie codziennie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. 4.3. Odbiór przedmiotu zamówienia przeznaczonego do prania oraz dostawa upranego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Godziny oraz forma dokumentu odbioru i przekazania prania będzie ustalona z wykonawcą po podpisaniu umowy. 4.4. Dostarczanie czystej bielizny do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca będzie się odbywać w ciągu 24 godzin licząc od chwili odebrania brudnej partii pościeli, a w ciągu 72 godzin - asortymentu określonego w pkt.3 ppkt: e), f), g), h), i), j), k),n), o). 4.5. Zamawiający deklaruje pakowanie brudnej bielizny i odzieży szpitalnej w worki foliowe, bieliznę i odzież operacyjną w worki tekstylne samorozwiązujace się, a bieliznę i odzież skażoną, zakrwawioną, zanieczyszczoną wydalinami w worki foliowe koloru czerwonego oznakowane napisem (materiał skażony). Wszystkie worki opisane będą przez Zamawiającego nazwą komórki organizacyjnej. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest do pakowania bielizny czystej w worki foliowe lub folię transportową szczelnie zamkniętą, z zachowaniem segregacji na poszczególne komórki organizacyjne, opisane nazwą komórki organizacyjnej. Asortyment określony w pkt. 3, ppkt. b), ma być prasowany lub wygładzany w tunelu finiszer oraz składany i pakowany kompletami, a następnie pakowany w folię, opisany zgodnie ze wskazaną komórką organizacyjną. Asortyment określony w pkt.3 ppkt. c) ma być prasowany lub wygładzany w tunelu finiszer oraz składany i pakowany w folię lub umieszczony na wieszakach w pozycji wiszącej i zabezpieczony folią na regałach jezdnych. Odzież operacyjna i barierowa ma być wykańczana w tunelu Finiszer 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producentów przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może dopuścić w procesie technologicznym do powstawania przebarwień i uszkodzeń powierzonego asortymentu. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania worków tekstylnych samorozwiązujacych się do pakowania bielizny i odzieży operacyjnej w ilości zabezpieczającej potrzeby Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. 4.9. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pralnią z pełną barierą higieniczną. 4.10. Zamawiający wymaga zastosowania środków hipoalergicznych do prania bielizny szpitalnej noworodkowej, dziecięcej/ w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego odczynów alergicznych. 5. Wymagania technologiczne: 1. Usługa musi być wykonywana w pralni wyposażonej w park maszynowy z automatycznym systemem dozującym środki piorące i dezynfekujące, posiadający system rejestracji i archiwizacji danych, tunel finiszer , przelotowe pralnico-wirówki, komorę do dezynfekcji oraz agregat do czyszczenia chemicznego. 2. Zamawiający wymaga aby proces dezynfekcji bielizny szpitalnej był przeprowadzany w czasie nie dłuższym niż 20 min. i w temperaturze nie wyższej niż 65 C. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował środkami transportu brudnego i czystego asortymentu. Środki transportu muszą posiadać aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzające, że są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej. 4. Wykonawca zapewni wysoką jakość i czystość mikrobiologiczną asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia stosując w procesach prania wyłącznie środki i preparaty dezynfekujące przeznaczone do wykonywania usługi prania dla podmiotu leczniczego. 5. Środki dezynfekujące, jakie Wykonawca będzie stosował do wykonania zamówienia muszą zapewnić w procesie prania szeroki zakres działania bójczego na drobnoustroje w tym na bakterie, łącznie z prątkami gruźlicy, grzyby, wirusy i spory bakterii z rodzaju Clostridium. 6. Na potwierdzenie wyżej określonych warunków należy dołączyć dokumenty do oferty: a wykaz środków piorących i dezynfekujących, które zostaną zastosowane w trakcie realizacji zamówienia, b aktualne dokumenty dopuszczające środki piorące i dezynfekujące do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stosowania ich w podmiotach leczniczych, c karty charakterystyki, ulotki, d opis technologii prania i dezynfekcji dla poszczególnych asortymentów zawartych w SWIZ, e dokument potwierdzający działanie preparatów dezynfekujących na spory bakterii z rodzaju Clostridium. 7. Zamawiający nie dopuszcza stosowania preparatów piorących, dezynfekujących oraz wspomagających z zawartością aktywnego chloru. Dopuszcza stosowanie preparatów piorących, dezynfekujących oraz wspomagających z zawartością chlorków np. chlorków amin czwartorzędowych 8. Zamawiający wymaga, by pracownicy Wykonawcy realizujący niniejsze zamówienie posiadali aktualne badania do celów epidemiologicznych. 9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca na etapie realizacji zamówienia przedstawiał aktualne badania mikrobiologiczne: a czystości mikrobiologicznej bielizny czystej, co najmniej 1 badanie raz w miesiącu, b czystości mikrobiologicznej komory dezynfekcyjnej i lub biologiczny test potwierdzający skuteczność procesu dezynfekcji co najmniej 1 badanie raz na 3 miesiące, c czystości mikrobiologicznej komory załadunkowej samochodu transportującego bieliznę, co najmniej 1 badanie raz na 3 miesiące. Wykonawca wykonuje ww. badania na swój koszt, dostarcza kopię wyniku badania Pielęgniarce Epidemiologicznej zatrudnionej u Zamawiającego: Pkt. a - jeden raz na miesiąc Pkt. b - raz na 3 miesiące, Pkt. c - raz na 3 miesiące 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w pralni oraz prawo do żądania okazania dokumentów potwierdzających: - nadzór nad stosowaną przez wykonawcę technologią prania podpisane przez technologa producenta środków piorących lub autoryzowanego przedstawiciela producenta tych środków z ostatnich trzech miesięcy - min 1 raport serwisowy w miesiącu - wydruk raportu z systemu dozującego środki piorące z jednego dnia produkcji z uwzględnieniem dnia, godziny procesu oraz numeru programu , - aktualne badania pracowników Wykonawcy realizujących niniejsze zamówienie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.30.00.00 - Różne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMMARG ZPCH Spółka z o. o. ,, 30-732 Kraków ul. Płk. St. Dąbka 16, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39779,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39479,13

  • Oferta z najniższą ceną: 39479,13 / Oferta z najwyższą ceną: 39479,13

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzieli zamówienia z wolnej ręki z powodu niżej wymienionych okoliczności: Uzasadnienie prawne: W oparciu o art. 67 ustawy Pzp, zamówienie z wolnej ręki to tryb, w którym zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zachodzi potrzeba zakupu kompleksowej usługi pralniczej bielizny i odzieży szpitalnej wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim na okres 3 m-cy. Podstawowe zamówienie zostało udzielne w trybie przetargu nieograniczonego , a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający ma podpisaną umowę na świadczenie kompleksowej usługi pralniczej z firmą TOMMARG ZPCH Sp. z o.o. do dnia 01.05.2014r. Wykonanie zamówienie w trybie z wolnej ręki pozwoli uzyskać szybkie zamówienie, na świadczenie ww. usługi i jest konieczne dla zachowania ciągłości usługi. W powyższej sytuacji zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest obiektywne i zasadne, a udzielenie zamówienia zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.