eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wymiana grzejników wraz z gałązkami i leżakami instalacji centralnego ogrzewania na brodziku Pływalni Sportowej przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Białystok: Wymiana grzejników wraz z gałązkami i leżakami instalacji centralnego ogrzewania na brodziku Pływalni Sportowej przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 104485 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86997 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreakcji, ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 28 78, faks 85 665 28 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana grzejników wraz z gałązkami i leżakami instalacji centralnego ogrzewania na brodziku Pływalni Sportowej przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana grzejników wraz z gałązkami i leżakami instalacji centralnego ogrzewania na brodziku Pływalni Sportowej przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały. 4. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany w szczególności do: 1) wykonania robót budowlanych określonych w pkt 1, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, ofertą, dokumentacją techniczną, warunkami projektu umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i normami technicznymi oraz sztuką budowlaną; 2) delegowania do prac przy wykonywaniu umowy, osoby posiadające niezbędne uprawnienia i kwalifikacje; 3) zabezpieczenia, oznakowania terenu robót oraz dbałości o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy; 4) zabezpieczenia powierzchni i elementów niepodlegających przebudowie aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót; 5) stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zastosowane materiały i urządzenia powinny być najwyższej jakości, o udokumentowanym pochodzeniu, dopuszczone do obrotu (Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, sprzęt i urządzenia przed montażem); 6) przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp, ppoż, przepisów ochrony środowiska naturalnego; 7) zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót; 8) natychmiastowego informowania Zamawiającego w formie pisemnej o wszelkich zaistniałych problemach i trudnościach mających wpływ na terminową i bezusterkową realizację przedmiotu umowy oraz przedstawienia propozycji ich rozwiązania; 9) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 10) naprawy na własny koszt szkód spowodowanych na obiekcie w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 11) po zakończeniu robót doprowadzenia pomieszczeń i powierzchni objętej budową do stanu pozwalającego na ich użytkowanie; 12) sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych prac na własny koszt - w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej formacie pdf na płycie CD; 13) zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Obiekt zostanie udostępniony Wykonawcy na okres realizacji przedmiotu umowy bez ograniczeń czasowych, z zachowaniem terminu przekazania placu budowy, o którym mowa w § 3 pkt 2 projektu umowy oraz z zastrzeżeniem, że w dni powszednie prace głośne należy wykonywać w godzinach 15:30 - 7:30. 6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.11.13 - Poziomowanie rurociągów 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARTERM Bartłomiej Lach, ul. Blokowa 4/164, 15-788 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68689,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76792,23

  • Oferta z najniższą ceną: 76792,23 / Oferta z najwyższą ceną: 98597,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.