eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ROPS-PSO/3321/8/13 - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu przeprowadzenia szkoleniaZintegrowane działania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Katowice: ROPS-PSO/3321/8/13 - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu przeprowadzenia szkolenia: Zintegrowane działania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 104468 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14602 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/8/13 - Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu przeprowadzenia szkolenia: Zintegrowane działania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu ścieżki szkoleniowej pod nazwą Zintegrowane działania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla 4 grup szkoleniowych - ilość osób nie większa niż 21 w każdej grupie. 2. Ścieżka szkoleniowa obejmuje 2 dwudniowe moduły szkoleniowe, w tym 1 moduł stacjonarny i 1 moduł wyjazdowy. 3. Program realizowany będzie dla czterech grup szkoleniowych. Zestawienie poszczególnych modułów szkoleniowych Lp Nazwa modułu szkoleniowego Liczba godzin dydaktycznych/dni szkoleniowych Zagadnienia merytoryczne (minimalny zakres) Tryb organizacji zajęć 1 Budowanie zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie 14 godzin dydaktycznych/ 2 dni szkoleniowe - Definicja i rola zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie; - Zasady budowania zespołów interdyscyplinarnych; - Zasady pracy w zespole interdyscyplinarnym; - Efektywna współpraca w zespole interdyscyplinarnym, komunikacja w zespole, role członków zespołu; - Prawne i administracyjne zasady funkcjonowania zespołu interdyscyplinarnego, w tym prowadzenie stosownej dokumentacji. Szkolenie wyjazdowe w jednym z hoteli na terenie województwa śląskiego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Nocleg, wyżywienie oraz sale szkoleniowe dla uczestników i trenera/trenerów na czas odbywania się zajęć zapewnia Zamawiający. Dojazd trenera na miejsce odbywania się zajęć zapewnia Wykonawca. 2 Realizacja zadań zespołu interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, powoływanie i współpraca z grupą roboczą 14 godzin dydaktycznych/ 2 dni szkoleniowe - Tworzenie lokalnego systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie; - Nawiązanie współpracy zespołu z lokalnymi instytucjami i placówkami działającymi na rzecz pomocy osobom doświadczającym przemocy - Procedura interwencji służb wobec przemocy w rodzinie Niebieska Karta; - Instytucje świadczące pomoc osobom doznającym przemocy w rodzinie i ich kompetencje; - Ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; - Gminny Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - zasady i procedura tworzenia; - Profilaktyka przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Szkolenie stacjonarne w Katowicach (2 grupy), Bielsku-Białej (1 grupa) i Częstochowie (1 grupa), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia: - sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny dla zapewnienia należytych warunków do przeprowadzenia zajęć (w tym: rzutnik, notebook, tablicę i papier do flip charta, pisaki); - obsługę cateringową dla uczestników i trenera. 4. Łączna ilość godzin dydaktycznych dla każdej z 4 grup - 28. 5. Rozkład godzin: a. Moduł I - dwudniowy (wyjazdowy) obejmować powinien 14 godzin dydaktycznych, w następującym rozkładzie: - pierwszego dnia- 9 godzin dydaktycznych, - drugiego dnia - 5 godzin dydaktycznych. b. Moduł II - dwudniowy (stacjonarny) obejmować powinien 14 godzin dydaktycznych, w następującym rozkładzie: - pierwszego dnia- 7 godzin dydaktycznych, - drugiego dnia - 7 godzin dydaktycznych, 6. Uczestnikami szkolenia będą zajmujących się aktywną integracją pracownicy i wolontariusze instytucji pomocy i integracji społecznej z terenu województwa śląskiego, oraz przedstawiciele innych służb społecznych np. kuratorzy sądowi, policjanci, pedagodzy, pielęgniarki środowiskowe, asystenci rodzinni pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub działających w ramach zespołów interdyscyplinarnych ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. 7. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. 8. Termin realizacji usługi szkoleniowej: do 31 maja 2013 roku. UWAGA! Dla sprawnej realizacji zamówienia wymaga się aby Wykonawca zapewnił co najmniej 2 trenerów oraz ujął ich w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. W toku realizacji zamówienia Zamawiający nie dopuszcza zmiany osób prowadzących szkolenie z wyjątkiem sytuacji określonej w Rozdziale XVI punkt 6 SIWZ. Wykonawca powinien zapewnić taką liczbę osób aby w razie wypadków losowych był w stanie zrealizować umowę. Zamawiający określa jedynie minimalną liczbę osób, którymi Wykonawca powinien dysponować realizując zamówienie, jednak to na Wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia takiej liczby osób aby zagwarantować rzetelną i sprawną realizację przez cały okres trwania umowy (choroba, wypadek losowy). 1. Wykonawca odpowiada za: a) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem w ramach wskazanego szkolenia. Osoba (osoby) prowadząca szkolenie winna być ujęta w tabeli stanowiącej załącznik do złożonej oferty (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz posiadać: - minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim z zakresu psychologii lub/i pedagogiki; - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu zespołów interdyscyplinarnych lub/i przemocy w rodzinie - co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu zespołów interdyscyplinarnych lub/i przemocy w rodzinie. b) Prawidłowe przeprowadzenie badania pretestowego i posttestowego, w tym za opracowanie, rozdanie i zebranie wypełnionych i podpisanych przez uczestników szkolenia imieniem i nazwiskiem testów oraz przekazanie do siedziby Zamawiającego elektronicznej wersji testów wraz z kluczem z odpowiedziami. Formularze pretestu i posttestu winny być identyczne i zawierać 5 pytań (cztery pytania zamknięte jednokrotnego wyboru i jedno pytanie otwarte), obejmujące zakres merytoryczny danego modułu szkoleniowego. Pretest winien być przeprowadzony przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach wskazanej ścieżki szkoleniowej, natomiast posttest - przed ich zakończeniem. c) Opracowanie, wydruk i rozdysponowanie wśród uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe winny być przygotowane w formie skryptu i zawierać: - stronę tytułową; - harmonogram szkolenia; - informacje teoretyczne z zakresu prowadzonego szkolenia; - treści pomocnicze do prowadzonych zajęć warsztatowych; - miejsce do prowadzenia notatek (co najmniej 3 strony na 1 dzień ). Na materiałach należy umieścić informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przesłanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego elektronicznej wersji materiałów dydaktycznych najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem rozpoczęcia szkolenia. d) Opracowanie, konsultacje z Zamawiającym, wydruk, przygotowanie duplikatów lub kserokopii dla Zleceniodawcy oraz rozdysponowanie pomiędzy wszystkich uczestników szkolenia certyfikatów uczestnictwa. Na certyfikatach należy umieścić informację, iż szkolenie realizowane było w ramach projektu pt.: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. e) Wydruk, rozdanie i zebranie wśród uczestników szkolenia 2-stronnych ankiet ewaluacyjnych sporządzonych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15708,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10304,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22064,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.