eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › Modernizacja nawierzchni ulic i chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Tarnowo Podgórne: Modernizacja nawierzchni ulic i chodników
Numer ogłoszenia: 104449 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, fax (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni ulic i chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni ulic i chodników na terenie gminy Tarnowo Podgórne. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Ceradz Kościelny ul. Kalwowska Cześć II - Kokoszczyn ul. Szeroka i Skryta Część III - Lusówko ul. Niecała Część IV - Sady ul. Kobylnicka Część V - Sady ul. Lipowa Część VI - Sierosław ul. Kasztanowa Część VII - Sierosław ul. Morwowa Część VIII - Tarnowo Podgórne ul. Promienista Przedmiot zamówienia obejmuje: - rozbiórka zużytych elementów nawierzchni dróg wg. przedmiaru robót - korytowanie trasy pod nawierzchnie z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - 12.364,00 m2 - podbudowa z tłucznia kamiennego - 11.655 m2 - warstwa odsączająca pod nawierzchnie - 12.364 m2 - nawierzchnia z masy asfaltowej grubości 6 cm - 10.020 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej 8 cm - 405 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej grubości 6 cm - 723 m2 - montaż krawężnika drogowego o wym. 15 x 30 x 100 mm - 320 mb - montaż opornika betonowego o wym. 10 x 20 x 100 mm - 1.605 mb - montaż obrzeża betonowego , chodnikowego 8 x 20 x 100 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm - 660 mb - przykanaliki z rur PVC śr. 200 mm - 10 mb, - studzienka ściekowa z rur betonowych śr. 500 mm, gł. 1,5 m - 1 szt. - plantowanie pobocza - 4.017 m2 - regulacja obudów zasuw i włazów studni kanalizacyjnych - 141 szt. - humusowanie poboczy warstwą gr. 5 cm - 727 m2 - trawnik z \rolki\ łącznie z nawożeniem 727 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości 14.700,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy siedemset złotych) z czego na poszczególne części przypada: Część I - 3.000 zł Część II - 2.400 zł Cześć III - 1.400 zł Część IV - 1.400 zł Część V - 3.200 zł Część VI - 1.300 zł Część VII - 1.000 zł Część VIII - 1.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują zrealizowanie w ostatnich pięciu latach nawierzchni z masy asfaltowej oraz kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż przedmiot zamówienia w danej części na którą składana jest oferta ) b) zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa, c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto (dotyczy łącznej ceny w częściach na którą składana jest oferta), d) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto, (dotyczy łącznej ceny w częściach na którą składana jest oferta), e) udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły \spełnia - nie spełnia\. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g) kosztorys ofertowy, h) dane na temat kierownika budowy, wraz jego uprawnieniami i dokumentem potwierdzającym jego przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. j) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, k) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) kserokopię dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Poznańska 115 62-080 Tarnowo Podgórne pok. 117.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ceradz Kościelny ul. Kalwowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ceradz Kościelny ul. Kalwowska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kokoszczyn, ul. Szeroka i Skryta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kokoszczyn ul. Szeroka i Skryta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lusówko ul. Niecała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lusówko ul. Niecała.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sady ul. Kobylnicka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sady ul. Kobylnicka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sady ul. Lipowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sady ul. Lipowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sierosław ul. Kasztanowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sierosław ul. Kasztanowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sierosław ul. Morwowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sierosław ul. Morwowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tarnowo Podgórne ul. Promienista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tarnowo Podgórne ul. Promienista.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.