eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana podłogi i malowanie oraz naprawa dachu w obiekcie sali gimnastycznej Gimnazjum Nr 37 w Krakowie, os. Złotego Wieku 36.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Kraków: Wymiana podłogi i malowanie oraz naprawa dachu w obiekcie sali gimnastycznej Gimnazjum Nr 37 w Krakowie, os. Złotego Wieku 36.
Numer ogłoszenia: 104263 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty "Kraków - Wschód", ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6414474 wew. 370, fax (012) 641 44 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zeowschod.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana podłogi i malowanie oraz naprawa dachu w obiekcie sali gimnastycznej Gimnazjum Nr 37 w Krakowie, os. Złotego Wieku 36..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Wymiana podłogi i malowanie. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu istniejącej posadzki z parkietu , naprawie legarów i ślepej podłogi , położeniu na całej sali gimnastycznej płyty OSB gr. 12 mm oraz ułożeniu rulonowej wykładziny sportowej wraz z \zespawaniem\ połączeń. Zadanie obejmuje również: zamurowanie otworów małych okien w sali gimnastycznej; wymiana osłon grzejnikowych w sali gimnastycznej; malowanie ścian i sufitu sali gimnastycznej. Część 2 - Naprawa dachu. Zadanie obejmuje naprawy pokryć dachowych papą termozgrzewalną, polegające na: wyrównanie powierzchni starej papy z przecięciem pęcherzy zakitowaniem i posmarowaniem emulsją asfaltową miejsc naprawionych; położeniu nowego pokrycia dachu dwuwarstwowo z papy perforowanej i papy wierzchniego krycia; odtworzenie instalacji odgromowej. Do naprawy pokrycia połaci dachowych należy zastosować papę wierzchniego krycia termozgrzewalną o parametrach nie niższych od: grubość - 5,20 mm, gramatura osnowy poliestrowej - 250 g/m², wytrzymałość na rozciąganie: wzdłużnie - 800 N/5cm i poprzecznie - 700 N/5cm, wydłużanie przy zerwaniu: wzdłużnie - 40% i poprzecznie - 40%, łamliwość w niskich temperaturach - -20 C, temperatura mięknięcia - +100 C, termiczna stabilność wymiarowa - < 0,1 %

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 8.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 8.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), a w szczególności: 8.2.1. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 8.2.2. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, która posiada uprawnienia SEP - 1kV wraz z uprawnieniami do wykonania pomiarów ochronnych. 8.2.3. kierownik robót budowlanych i kierownik robót elektrycznych muszą posiadać aktualne zaświadczenia, że są członkami właściwych izb samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. 8.3. dołączą do oferty informacje z danymi technicznymi papy od producenta (Część 2 zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części pkt 9.1. SIWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczeń lub autentyczności dokumentów, przeprowadzone zostanie postępowanie wyjaśniające. O postępowaniu wyjaśniającym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego czynności dotyczą. Zawiadomiony Wykonawca może składać wszelkie oświadczenia i przedstawiać wszelkie dowody potwierdzające prawdziwość kwestionowanych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Do oferty należy dołączyć dokumenty wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 9.1.1. \Oświadczenie Wykonawcy\ - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do specyfikacji). 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.1.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlaneji instalacji elektrycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwych izb samorządu budowlanego, potwierdzające, że wskazane powyżej osoby są członkami właściwych izb samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów oraz uprawnienia SEP-1 kV E wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych wystawione na kierownika robót elektrycznych. 9.1.4. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 9.1.5. Informacje z danymi technicznymi papy od producenta wraz z numerem aprobaty technicznej i certyfikatu bezpieczeństwa (Część 2 zamówienia). 9.2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 9.2.1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 9.2.2. Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy (zał. nr 1), 9.2.3. Projekt Umowy (zał. nr 3) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem, 9.2.4. Kosztorysy ofertowe Wykonawcy sporządzone zgodnie z Przedmiarami robót. 9.3. Forma dokumentów: 9.3.1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 9.3.2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 9.3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 9.3.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. 9.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 9.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 9.4.2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. i 9.2. specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9.4.1 specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 9.4.3.1. każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 9.1.2. specyfikacji; 9.4.3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2B do specyfikacji (dokument wymieniony w pkt 9.1.1. specyfikacji). 9.4.3.3. dokumenty wymienione w punktach 9.1.3, 9.1.4, 9.1.5, 9.2.2, 9.2.3., 9.2.4., specyfikacji. 9.4.4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w  punktach 8.1., 8.2., 8.3., specyfikacji oceniane będzie łącznie. 9.4.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 9.4.6.Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zeowschod.w.interia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, budynek \C\ parter pok. 07, codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 07:50, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód, 31-831 Kraków, ul. Fatimska 8 pok. 13 - sekretariat (Budynek A) od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 15.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.08.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Wymiana podłogi i malowanie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu istniejącej posadzki z parkietu , naprawie legarów i ślepej podłogi , położeniu na całej sali gimnastycznej płyty OSB gr. 12 mm oraz ułożeniu rulonowej wykładziny sportowej wraz z \zespawaniem\ połączeń. Zadanie obejmuje również: zamurowanie otworów małych okien w sali gimnastycznej; wymiana osłon grzejnikowych w sali gimnastycznej; malowanie ścian i sufitu sali gimnastycznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Naprawa dachu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje naprawy pokryć dachowych papą termozgrzewalną, polegające na: wyrównanie powierzchni starej papy z przecięciem pęcherzy zakitowaniem i posmarowaniem emulsją asfaltową miejsc naprawionych; położeniu nowego pokrycia dachu dwuwarstwowo z papy perforowanej i papy wierzchniego krycia; odtworzenie instalacji odgromowej. Do naprawy pokrycia połaci dachowych należy zastosować papę wierzchniego krycia termozgrzewalną o parametrach nie niższych od: grubość - 5,20 mm, gramatura osnowy poliestrowej - 250 g/m², wytrzymałość na rozciąganie: wzdłużnie - 800 N/5cm i poprzecznie - 700 N/5cm, wydłużanie przy zerwaniu: wzdłużnie - 40% i poprzecznie - 40%, łamliwość w niskich temperaturach - -20 C, temperatura mięknięcia - +100 C, termiczna stabilność wymiarowa - < 0,1 %.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.