eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usług w zakresie działalności rekreacyjno- sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Rzeszów: Świadczenie usług w zakresie działalności rekreacyjno- sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 104188 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie działalności rekreacyjno- sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać na rzecz Zleceniodawcy usługi w zakresie działalności rekreacyjno-sportowej, obejmujące dostęp do obiektów sportowych, w szczególności basenów, siłowni, klubów fitness, oraz innych dodatkowych usług sportowych dla maksymalnie 100 pracowników Zleceniodawcy. 2. Przedmiotem zamówienia będą objęci pracownicy Oddziału ZUS w Rzeszowie, Inspektoratów i Biura Terenowego w formie karnetów uprawniających ich do nielimitowanego i nieograniczonego czasowo, zarówno w ciągu jednego dnia jak i miesiąca rozliczeniowego, dostępu do w/w usług na terenie miejscowości: Rzeszów, Mielec, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Jarosław, Przemyśl, Horyniec Zdrój bądź w obrębie 20 km od tych miejscowości zgodnie z wykazem, który będzie stanowił załącznik do umowy . 3. Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapewnienia dostępu do co najmniej jednego obiektu w miejscowościach wymienionych w ust. 2 bądź w obrębie 20 km od tych miejscowości w całym okresie obowiązywania umowy. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem umowy również na terenie Polski we wszystkich obiektach , w których są uwzględniane karnety (identyfikatory) 5. Wszystkie karnety mają zapewniać możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów tj. w godzinach otwarcia, w którym świadczone są w/w usługi, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) musi być nie krótszy niż 45 minut. Zamawiający wymaga, aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony ma prawo korzystać z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających. 6. Dostęp do obiektów , w których będą świadczone usługi będące przedmiotem umowy musi mieć charakter open, przez co rozumie się brak jakichkolwiek ograniczeń w korzystaniu z obiektów sportowych i oferowanych przez nie usług przez 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt, wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, regulaminów i grafików; 7. W ramach umowy Zleceniobiorca umożliwi także korzystnie z usług nowych obiektów, z którymi nawiąże współpracę po dniu zawarcia umowy. 8. Termin świadczenia usług: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2013r do 31.12.2013r. 9. Ilość zamawianych karnetów może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb i zainteresowania pracowników. 10. Karnety będą finansowane częściowo ze środków własnych pracowników (40%) i częściowo ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (60%). 11. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy listę Partnerów z usług, których będą mogli korzystać pracownicy zamawiającego. W ramach umowy Wykonawca umożliwi także korzystnie z usług nowych obiektów, z którymi nawiąże współpracę po dniu zawarcia umowy. 12. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury na rachunek podany w fakturze. Niezależnie od daty - termin zapłaty - widniejącej na fakturze. 13. Ceny usług świadczonych przez Wykonawcę nie ulegną zwiększeniu w trakcie obowiązywania umowy. Cena karnetu (identyfikatora) jest jedynym obciążeniem dla Zamawiającego wynikającym z korzystania z niniejszego zamówienia. Pracownicy nie będą ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą organizacyjną i techniczną zamówienia. 14. Koszt wykonania i dostawy karnetu (identyfikatora) ponosi Wykonawca. W przypadku zagubienia karnetu (identyfikatora) przez uczestnika programu Wykonawca gwarantuje wystawienie duplikatu bez obciążenia dodatkowym kosztem z tego tytułu Zamawiającego. 16. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy za jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia przypadającym na koniec miesiąca kalendarzowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Oferta musi zawierać również następujące dokumenty: 1. formularz ofertę (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Dostęp do obiektów - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z wystąpienia siły wyższej oraz obniżenia cen karnetów, Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów pok. Nr 26 - Dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.