Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Lublin: BZP/PN/41/2007 Wykonanie instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnej auli im. Rektora S.Podkowy na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 104179 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, fax 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/41/2007 Wykonanie instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnej auli im. Rektora S.Podkowy na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty sanitarne - wykonanie kanałów wentylacyjnych - wykonanie instalacji ciepła technologicznego - wykonanie instalacji chłodniczej 2.Projekt i wykonanie konstrukcji wsporczej - pod centralę CWA-4 - pod agregat chłodniczy 3. Uruchomienie i regulacja całej instalacji 4. Przeszkolenie użytkownika
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2007-07-16 do godz. 10:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4 Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie - Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Dla kierownika budowy aktualne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom należy dołączyć listę tych robót Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców do oferty należy dołączyć oświadczenie, że wszystkie roboty wykona samodzielnie, 5 Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie min 1 robota o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. 6 Oświadczenie z art. 22 i 24 7 zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia -zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania robót w wysokości 5% wartości oferty 8 zobowiązanie do kontynuowania ubezpieczenia - zobowiązanie do kontynuowania ubezpieczenia na okres prowadzonych robót 9 kosztorys ofertowy - kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową kosztorys nie będzie podlegał ocenie - jest podstawą do rozliczeń z Wykonawcą w przypadku odstąpienia od umowy 10 potwierdzenie wniesienia wadium -dokument potwierdzający wniesienie wadium 11 oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacja projektową - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że zaproponowana cena ryczałtowa będzie obejmowała koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające z dokumentacji projektowej, a skutkami finansowymi jakichkolwiek błędów w dokumentacji zostanie obciążony Wykonawca Zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka44/14, 20-618 Lublin cena specygikacji 30 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka44/14, 20-618 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej w Osielsku
- Remont kolektorów instalacji chłodniczej przy wieżach chłodniczych dla budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.